Pár lidí sedělo ve Velké síni okolo stolu a čekola ať už na další hodiny nebo na Famfrpál, který měl být už za hodinu. Já jedina seděla v povzdálí a četla si Jinotaj od Luny, který mi s kouzelným úsměvem dala. Byly tam zajímavé věci o Bradavicích a samotném Brumbálovi. Luny táta je zvláštní, ale šikovný a Luna je mu velice podobná. Když jsem právě dočítala článek o Tajemné komnatě vyrušilo mě oslovení:,,Betty?" zvedla jsem svůj pohled a uviděla jsem kulaté brýle, tedy Harryho. Protočila jsem očima a znovu se zahleděla do novin. ,,Můžu si přisednout?" ,,NE!" já okamžitě reagovala na jeho otázku. Harry se zarazil a podíval se na mě. ,,Něco se dějě?" nechápavě se zeptal. ,,Co by se mělo dít. Já si tu čtu Jinotaj. Jen ty tu otravuješ." odsekla jsem. Harry jen kývl hlavou. ,,Já myslel celkově." Podívala jsem na něj ,,Ty se mě vážně ptáš, co mi je?" pokýval hlavou a já se musela pro sebe zasmát. ,,To není možné. Tak slavný Harry Potter se ještě ptá." zvedla jsem se a raději jsem odcházela od nechápajícího Harryho. Vybavování s ním bylo pro mě snad horší jak s Drackem. I když mi Draco přestával vadit a jeho přítomnost mi byla i příjemná.
Cestou na kolej jsem potkala Mloka, který běžel na Famfrpál. nechápala jsem proč tak žene. Dnes hral Zmijozel proti Nebelvíru a ještě k tomu Mlok na Famfrpál nikdy nechodil. Zastavil mě tím, že mě chytl za ruku ,,Betty nechceš jít s námi?" zetal se a já vytřeštila oči. ,,S námi?" nechápu jak to Mlok myslel. S nikým se nebavil kromě mě a to už je co říct. ,,Ano." ukázal na dívku, která stála vedle. Byla to Luna. ,,Ach tak. Já vás nechci otravovat." řekla jsem a chtěla jsem odejít. ,,Ty nás přeci neotravuješ." usmála se Luna. ,,No. Ale vždyť nehraje ani Havraspár ani Mrzimor." snažila jsem se vymlouvat, ale Luna mě vždy nějak přebila. ,,O to přeci nejde. Jde o zábavu a o společnost s přáteli." znovu se hezky usmála a mně nic jiného nezbívalo, než jít s nimi.
Vyšli jsem na sloup Famrpálu a sedli si na místa. ,,Já vážně nevím, jestli je to dobrý nápad." mé vymlouvání pokračovalo. Seděli jsem na Nebelvírském sloupu a já se tam necítila dobře. Luna to na mě očividně poznala ,,Tak půjde na Zmijozel." ukázala vedle na sloup, který byl zbarvený zeleně. Já jen lehce přikývla a společně jsme se zvedli. Divila jsem se, že Mlok neprotestoval. Neměl Zmijozel vůbec rád, přesto šel s námi. Přešli jsme malí můstek a vycházeli na sloup Zmijozelu. Když jsem se posadila, cítila jsem se úplně jinak. Byla jsem uvolněná a dokonce jsem se na hru i těšila.
Bylo vzrušující vidět, jak hráči obou týmu nastupují na hřiště. Když vycházel Draco napřímila jsem se, že si toho určitě oba dva a i všichni, co na sloupu seděli všimli. Bohužel, když jsem viděla jak vychází Harry, moje nadšení kleslo. Můj úsměv zmizel. Harry si nás tří všiml a postřehla jsem malé zašklebení, že sedíme na Zmijozelském sloupu. Já se povýšeně usmála a vklidu se usadila. Hra začala vylétnutím malé Zlatonky. Celá hra probíhala akčně. Tedy pro Harryho, kterého neustále sledoval splašený Potlouk. Všimla jsem si debaty mezi Harrym a Drackem. Trochu jsem i něco zaslechla ,,Trénuješ balet Pottre?" zasmál se Draco na Harryho, který se na něj jen podíval a okamžitě se sehnul, jelikož letěl proti němu Potlouk. Draco se musel sehnout taky, protože Potlouk, který minul Harryho letěl na něj. Neustále jsem je sledovala. Byla jsem v extrémním napětí. Harry si všiml Zlatonky, a proto se za ni okamžitě vydal. Draco následoval Harryho a za nimi se valil Potlouk. Oba dva lítali nahoru, dolu, pod hřiště Fanfrpálu i přes sloupy. Tedy hlavně Potlouk. Naposledy jsme viděli, jak Harry, Draco a Potlouk zmizeli pod hřištěm kde létali dokola. Bylo zajímavé je sledovat, jak míjejí každý sloup. Po delší době, létání dokola skončilo. Drcako vyletěl z koštěte na hřiště s rozkročenýma nohama. Myslím, že bolest mu projela celým tělem. Já se leknutím i zvedla z místa, ale pak s menším zachychotáním jsem se posadila.
Famfrpál skončil jak jinak, než výhrou Nebelvíru: Harry se už natahoval po Zlatonce, když mu ruku přerazil Potlouk. Harry siknutím ruku stáhl a pustil koště. Snažil se Zlatonku cyhtit druhou rukou, ale koště se převrátilo a Harry přepadl. Usmál se a vyzvedl Zlatonku. ,,Harry Potter chytil Zlatonku! Nebelvír vyhrál!" ozvalo se celým hřištěm. Všichni se hrnuli za Harrym, jen Draco tak seděl sám mezi svými kamarády. Bylo mě ho líto, ale raději jsem seděla na místě. Luna a Mlok běželi taky za Harrym, takže jsem tak seděla mezi Zmijozelem sama. Potlouk neustále útočil po Harrym, než ho zlikvidovala Hermiona. Všichni učitelé se sletěli okolo Harryho a začali se ho vyptávat, jestli je v pořádku. Nejspíš měl zlomenou ruku. Ostatní ho chtěli odvést na ošetřovnu, ale přihrnul se ke skupince okolo Harryho profesor Lockhart. Vyndal hulku a vyslovil zaklínadlo. Z hůlky se objevilo zářivé světlo. Když zaklínadlo pominulo, profesor zvedl Harryho ruku, která se jako gumová začala kroutit. Dokonce i jeho celou ruku dokázal ohnout. Žádné kosti mu nezbyly. Okamžitě ho odvedli na ošetřovnu i Draca, který tam moc dlouho nepobyl. Po chvíli jsem viděla jak jde z ošetřovny na Zmijozelskou kolej.
Šla jsem chodbou k Velké síni, když mě někdo znovu zatáhl za ruku. Zase jsem viděla ty krásné modré oči. Jeho stisk zesiloval a já musela siknout. Draco si neuvědomil, co děla, proto svůj stisk povolil. ,,Promiň." řekl a já se na něj překvapeně podívala. Právě se mi omluvil?! ,,Dobrý. Co je." Snažila jsem se chovat arogantně, ale moc mi to nešlo. Ztrácela jsem se v jeho očích. ,,Nebuď taková. To nejsi ty." usmál se a dal mi pramínek vlasů za ucho. ,,Emmm. Co se dějě?" oklepala jsem se a změnila svůj výraz v hlase. ,,Všiml jsem si tě na Famfrpálu. Na Zmijozelském sloupu." Já jen zakývala hlavou. ,,Co jsi tam dělala?" lehce jsem se zamračila ,,Přišla jsem se jen podívat." pokrčila jsem rameny. ,,Určitě?" ,,Jo!" vyhrkla jsem na něj a chtěla jsem odejiít. On mě ale znovu zatáhl za ruku a přimáčkl na zeď ,,Parkerová, nehraj si se mnou!" zabručeně řekl. Já se mu neustále dívala do očí. Poté mě pustil a odcházel. Se zamyšlením jsem hleděla na odcházejícího Draca. Že by se změnil? Nebo je něco se mnou?
ČTEŠ
💚V Zajetí Lásky💛
RomanceNikdy bych nevěřila, že zrovna do něj bych se někdy zamilovala. Bojím se, že mě zradí a přivede do nebezpečí. Mám se radši držet dál? Betty💛 •dokončeno•