Ben İyiyim

213 17 0
                                    

İki Hafta Sonra

MARİNETTE

Hawkmoth'un Gabriel Agreste olduğunu öğreneli iki hafta geçti. Adrien ilk başlarda çok kötüydü; annesi kayıp ve şimdi de babasının her gün savaştığı kötü adam olduğunu öğrendi. Bu aralar biraz daha iyi en azından ben öyle görüyorum. Eskisi gibi yemeklerini yememezlik yapmıyor, ilaçlarını alıyor ve daha az ağlıyor. Tabi ki ben her zaman onun yanında oldum ve olmaya devam edeceğim. Şu an el ele Usta Fu'nun yanına gidiyoruz. Kelebek mucizesini ele geçirdik ama hâlâ tavuskuşu mucizesinin nerede olduğunu bilmiyoruz. Usta Fu bir fikrinin olduğunu ve yanına gitmemiz gerektiğini söyledi bu yüzden biz de yola koyulduk. Aslında Hawkmoth'un Gabriel Agreste olduğunu öğrendiğinden beri bazı planları ve düşünceleri vardı ama Adrien'ın biraz da olsa kendine gelmesini beklemek istedik. Şimdilik ben de ne olduklarını bilmiyorum sevgilimle beraber öğrenmek istedim.

- Adrien ?

-Efendim?

- İyisin değil mi? Yani eğer bunlarla uğraşmak istemiyorsan seni evine bırakıp kendim gidebilirim.

- Merak etme Mari ben iyiyim ve biz hâlâ bir süper kahraman takımıyız seni bu görevde tek başına bırakamam.

Teşekkür edip ona gülümsedim o da bana karşılık verdi ve yolumuza devam ettik.

Çok geçmeden hedefimize ulaşmıştık. Kapıyı tıklattık 'girin' sesi gelinde kapıyı aralayıp içeri girdik. Usta Fu ve Canly bizi bekliyorlardı. Biz de onların karşısına oturduk ve birinin söze başlamasını bekledik. Sessizliği bozan Usta Fu oldu

- Adrien kendini daha iyi hissediyor musun?

- Evet Usta, sorun yok. Başlayabilirsiniz.

- Peki o zaman. Hawkmoth'un mucizesini almayı başardık ama hâlâ tavuskuşu mucizesi bizde değil. Ben ve Canly tavuskuşu mucizesinin Adrien'ın evinde olabileceğini düşünüyoruz. Gidip araştırmanızı istiyoruz. Yaparsınız değil mi?

Hepimiz Adrien'a dönmüştük sonuçta onun evini arayacaktık. Onun cevap vermesi daha doğru olacaktı. Adrien da bunu anlamış olacak ki dudaklarını aralayıp konuşmaya başladı.

- Tabi ki, Mari ile bunu yapabiliriz. Daha sonra da size haber veririz.

Adrien'dan onay aldıktan sonra onun evine doğru yol aldık. Yine geldiğimiz gibi el ele gidiyorduk. İkimizden de ses çıkmıyordu. Yani babası kötü bir adam ve yaptığı kötülüklerden dolayı şu an hapishanede ve biz şimdi onun sırlarını öğrenmeye gidiyorduk. Benim için bayağı garip bir durum bence Adrien için de öyle. Durdum, ben durunca Adrien'da durdu ve ne oldu dercesine baktı. Adrien'ı yoklama bir kez daha sordum

- Adrien iyisin değil mi?

- Mari bunu bu gün kaçıncı kez sordun? Evet bunu öğrendiğimde yıkıldım ama bunu atlatalı çok oldu. Endişelenmeni anlıyorum ama artık benim için üzülme. Bence daha farklı şeyleri merak etmelisin. Mesela tavuskuşu mucizesi neye benziyor? , Babam onunla ne yapmayı planlıyordu?, Onu nereden buldu?

- Tamam tamam. Bir daha bu soruyu sormayacağım.

- Güzel.

Cevabı ile tekrar yürümeye başladık. Sevgilim bunları aştığı için mutluydum ve yüzüme de yansıtmıştım bunu.

Nihayet eve ulaştığımızda Adrien'ın kapıyı açması için bekledim. Kapı açıldığında Adrien'ın çalışma odasına bakmamız gerektiğini söyledi ve oraya doğru ilerledik. Odaya girdiğimizde Adrien'ın yüzünün biraz düştüğünü gördüm. Muhtemelen aklına anıları gelmişti. Ona yaklaşıp omuzundan sıkıp destek verircesine gülümsedim. Elimi, eli ile omuzundan ayırıp dudaklarına götürüp minik bir öpücük kondurduktan sonra oda bana gülümsemişti. Daha sonra annesinin resminin önüne gitti ve annesinin resmine bakdı.

- Babam gününün çoğunu bu odada geçirirdi. Hep tasarımlarını bu resmin önünde yapardı.

- Sence bu resmin bir gizemi olabilir mi?

Adrien bir şey hatırlar gibi oldu ve gözleri ışımaya başladı.

- Tabi ya! Bu resim aslında bir kapağın gizlenmesi için. Babamı bu kapağı açarken gördüm. Bu resmin önünden hiç ayrılmadığına göre burada önemli şeyler olmalı.

- Hadi o zaman.

Adrien kapağı açınca karşımıza kasa benzeri bir şey çıktı. Kapağının açık olduğu gördük. Kim açmış olabilirdi ki?

Veee Bölüm Sonuuu
Bir fikriniz var mı? Varsa yorumlarda belirtmeyi unutmayın.

Yeni bölüm için oy sınırı=5
Her şey dahil 580 kelime

💞KENDİNİYİ İYİ BAKIN💞

DEĞİŞME ZAMANI ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin