Medya'yı Bülent Serttaş değil Sangwoo söylüyor
______________________
Adın YnBum
________________
Saat 00.10 'dü ve uykun da yoktu evde boş boş oturuyordun lise de birine takıntılı derece de aşık olduğun için başka kimse ile ilgilenmiyordun yani arkadaşın da yoktu ve yeni mezun olmuştun.En sonunda aklına bara gitme fikri geldi hazırlanıp bara gittin nedense etraf çok sessizdi yanın da duran kişiye nedenini sordun o da ünlü bir DJ'in geleceğini herkesin heyecandan sessiz olduğunu söyledi merakla gelecek kişiyi bekledin ve o geldi lise de takıntılı olup her yerde takip ettiğin o kişi
Sangwoo
Hemen en ünlü şarkısı olan medya da ki şarkıyı çalmaya başladı. Aradan biraz süre geçmişti olduğunuz yerin kapanış saati gelmişti. Dışarı da Sangwoo'nun çıkmasını bekledin o da çıktıktan sonra fark ettirmeden onu takip ettin . Yarın bir şekilde eve girecektin.
Sabah olmuştu dün bar duvarında Sangwoo'nun takvimi yazıyordu ve oraya göre saat 15 sıralarında barda olması gerekliydi evden çıkıp Sangwoo'nun evinin bulunduğu sokakta Sangwoo'nun evden çıkmasını bekledin 10 dk sonra evden çıkmıştı iyice uzaklaştıktan sonra evine girdin neden girdiğini bilmiyordun ama sadece girmek istemiştin. Biraz etrafa bakındıktan sonra bir odadan sesler gelmeye başlamıştı Sangwoo'nun odasından...
Oraya girdin ve ses dolaptan geliyordu bağırma sesi olduğunu düşünüyordun . Dolabın kapağını açtın ve aşağı doğru inen bir merdiven vardı biraz aşağıya indiğinde ise çıplak bir kadının yerde kanlar içinde elleri ve ayakları bağlı halde bulunduğunu gördün tam o sırada Sangwoo sen ne yaptığını sanıyorsun dedi ve ayağını tam hatırlamadığın bir şekilde kırdı ve kafana beyzbol sopası ile vurarak bayılttı.
Bölüm sonu dıdıfdıfdıftıdıf (efekt varmış gibi düşünün)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANGWOO İLE HAYAL ET
FanfictionSangwoo'nun beni her an öldürebilme ihtimali onu sevmeme engel değil