အပိုင်း ၆

1.2K 70 13
                                    

Ruby ငယ်ဘဝလေးကို အတွေးတွေပြန်ရောကိသွားမိတယ်....Ruby Daddy နာမည်က... Kim Hun
Mommy နာမည်က Eun Hayden...
Ruby Daddy ရယ်...လီလီ အဖေ....Jisoo အဖေ... Chaen အဖေ တို့လေးယောက်က သူငယ်ချင်းတွေ

Jisoo က Ruby ထက်. ၁နှစ်ကြီးတယ်....Ruby ကိုမွေးတဲ့နေ့မှာ.. Ruby ဖေဖေနဲ့ Jisoo ဖေဖေ ဆုံးသွားတယ်.....Ruby ဖေဖေက ကျောက်မျက်ရတနာတွေ အရောင်းအဝယ်လုပ်တော့...ဂိုဏ်းအချင်းချင်း....ပစ်ခတ်မှု့အကြီးအကျယိဖြစ်ပြီး...Ruby ဖေဖေ နဲ့ Jisoo ဖေဖေ ဆူံးသွားခဲ့တယ်......လီလီ ဖေဖေနဲ့ Chaen ဖေဖေပဲ အသက်ရှင်ခဲ့တယ်.....

ကံမကောင်းတဲ့ Ruby အတွက် အမေဖြစ်သူ ကလည်း Ruby ကိုမွေးပြီး ဆုံးသွားတော့...လီလီ ဖေဖေက..Ruby ကိုမွေးစားပြီး.. Jisoo ကိုတော့ Chaen ဖေဖေက စောင့်ရှောက်ပေးခဲ့တယ်....Ruby ဖေဖေရဲ့ ညီဖြစ်သူ အနိကယ် Min Wu ရောက်လာတော့...Ruby နဲ့ Jisoo ကို အန်ကယ်က စောင့်ရှောက်ပေးခဲ့တယ်......အနိတီနစ်က အနိကယ် Min Wu ရဲ့ဇနီး ခလေးမရတဲ့ သူတွေမို့..Ruby နဲ့ Soo ကိုသမီးအရငိးလေးတွေလိုချစ်ပေးခဲ့သလို...Kim မိသားစု ရဲ့စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေကိူလည်း Chaen ဖေဖေနဲ့အတူ လုပ်ကိူငိပေးခဲ့တယ်...

လီလီ မိဘတွေက...England ကိုထွကိသွားခဲ့တယ်...England မှာလီလီကိုမွေးတယ်.....Ruby အသက် ၅ နှစ် မှာ...လီလီ မိဘတွေပြန်လာကြတယ်....အဲ့အချိန် မှာ လီလီ က ၂ နှစ်အရွယ် လေး...Soo က ၆နှစ်.. Chae. က ၃နှစ်သား...

..

တစ်နေ့ Ruby ပြန်ပေးဆွဲခံရတယ်....လီလီ မိဘနှစ်ပါးလုံး....Ruby ကို ကယ်ဆယ်ရငိး အသက်ဆုံးရှုံးခဲ့ရတယ်....ပြန်ပေးဆွဲခံရတုန်းက အမှောင်ခန်းထဲမှာ တစ်ယောကိ ထဲ ထားခံခဲ့ရတာရော...လီလီ မိဘနှစ်ပါးလုံး... Ruby ရှေ့မှာ သတ်ခံရတဲ့မြင်ကွင်းကြောင့်..ruby စိတ်က တစ်ခါတစ်လေ ဆို ပုံမှနိမဖြစ်တော့ဘူး..... လီလီ မိဘတွေဆုံးတော့ လီလီ ကို သူ့အဘိုးက..ဂျပန်ကို ခေါ်သွားခဲ့တယ်...အခု လီလီ အဘိုးဆုံးမှ..လီလီ က ကိုရီးယား ကိုပြန်ရောက်လာတာ....တစ်နည်းအားဖြငိ့...လီလီ မိဘတွေနဲ့ Ruby မိဘတွေပြောခဲ့သလို အရွယ် ရောက်လာရင် လက်ထက်ဖို့အတွက် လီလီ ကို..Ruby ရင်ခွင်ဆီ ပို့ပေးခဲ့တာပါ..

Ruby နဲ့ Soo ကို အန်ကယ် Wu က နယူးဇီလန်မှာ ကျောင်းတက်ခိုင်းတဲ့အချိန်...Chaen မိဘတွေ ကလုပိကြံခံရပြီး ဆုံးသွားခဲ့တယ် အနိကယ်Wu က ပဲ Chaen တို့မောငိနှမ နှစ်ယောက်ကိူ စောင့်ရှောက်ပေးခဲ့တယ်...

Dangerous LoveWhere stories live. Discover now