Ziua următoare.Duminică dimineață.Ora 10:30.
N/t pov
Mă trezesc când îi aud pe Suho plângând.Mă ridic repede din pat și ies din cameră.Intru în camera lui și îl iau în brațe.Când se oprește din plâns,îl schimb și îi dau de mâncare.Îl iau în brațe și ies din camera lui.Intru în camera mea și îl pun pe pat.Pun perne în jurul lui și îi dau câteva jucării.Imi iau repede niște haine și merg la baie.Fac repede un duș,apoi îmi fac rutina și mă îmbrac.
Ies din baie și merg în camera.Îl iau pe Suho în brațe și cobor jos.Îl pun pe Suho în leagăn și merg să mănânc.După ce mănânc,spăl vasele și merg în sufragerie.Îl iau pe Suho în brațe și mă pun pe canapea.Îi gâdil burtica cu nasul făcându-l să își bage mâinile în părul meu,începând să râdă.Îmi eliberez părul din mânuțele lui și încep să îl pupăcesc.
Suho:Mama.
N/t:Awwww.Puiu meu.
Încep din nou să îl gâdil,dar mă opresc când aud că cineva baie la ușa.Îl iau pe Suho în brațe și merg să deschid ușa.Când am deschis ușa am văzut-o pe Hea,iar în spatele ei erau băieți.Îi las să intre în casă și mergem în sufragerie și ne punem pe canapea.
N/t:Ce vânt vă adune pe aici?
Hea:Am vrut să petrecem timpul împreună până să plecăm în luna de miere.
N/t:Unde mergeți în luna de miere?
J-hope:Secret.
N/t:Hea tu îmi zici?
Hea:Nici eu nu știu unde mergem.
N/t:Ok.Vă servesc cu ceva?
Băieți:Nu.
N/t:Acum ce facem?
RM:Eu zic să ne povestească N/t despre tot ce a făcut cât timp a fost plecată.
N/t:Bine.
Încep să le povestesc despre ce am făcut în America.După o oră în care le-am povestit "întâmplările" mele din America a venit rândul băieților să povestească.Îi ascultam atentă,uitându-mă din când în când la Jimin.După o oră în care am aflat cu lux de amănunte întâmplările prin care au trecut băieți.Mă uit la Suho și văd că a adormit.Mă ridic încet de pe canapea și spun:
N/t:Mă duc să îl pun pe Suho în pătuț și mă întorc.
Hea:Ok.
Urc scările și intru în camera lui Suho.Îl pun în pătuț și îl acopăr cu o pătură.Ies încet din cameră și cobor jos.Mă pun pe canapea și văd că Jimin nu mai este.
N/t:Unde este Jimin?
Jin:A zis că merge să ia ceva din mașină.
N/t:Ok.
CITEȘTI
Te-am iubit și încă o fac
ActionN/t,o fată de 24 de ani.În urmă cu 10 ani părinții ei au divorțat,iar ea a rămas cu tatăl ei care este foarte agresiv.Într-o zi ea întâlnește un băiat care ia dat lumea peste cap și care a facut-o să se îndrăgostească de el,dar cine stie ce îi rezer...