→ 5.

15 4 2
                                    

" ok " kta ny lalu memeluk aku. aku pun membalas pelukan ny . " gomawo " kata ny . aku pun memblas " takpe " kata ku lalu memberi Hyujina eskimo kiss. sebab dia CUTEEE

✨✨✨

" mianhae , awak arik beradik Park Jaehwa? " satu suara yang mengejutkan mereka. " ani , kami kwan dia. " jawab Leeknow lalu berdiri seblah doktor. Doktor memandang kebawah dan berkata " mianhae , Jaehwa blum sedar. " kta ny.

mereka terdiam. bunyi hospital takkan taktau kan. bunyi budak² , bunyi orng tua , bunyi ambulans dan bunyi orng menangis. " SEMUA NI SALAH KAU FELIX ! " teriak Nira tiba². Semua orng menoleh ke arah mereka. I.N pun menyuruh Nira berhenti. Malu. Tapi. adakah. ini. salah. Felix?.

Jaena dan Han baru keluar dari bilik. diorang membuat muka ek. " apa korang buat dekat sini?" tnya Han. Tiada sorang pun berbunyi. Jadi Han and Jaena pun duduk dkat situ. Nak tunggu sorng jwab macam tunggu upin ipin nak tumbuh rambut. Hyujina berbunyi. " Jaehwa terlibat dlam kemalangan " .

Han terdiam bisu. Jaena pulak dah keluarkan air mata. " bila last aku jumpa dia sobs" kta ny lalu mengelap air mta ny dengan bju Han. Han tak kesah. Han hnya just biarkan. Jadi diorang semua tunggu si Jaehwa sedar. " korang tak rasa cg pelik ke. kta semua tak sekolah. aku rasa sii Chan , Changbin , Hyunjin , Yuqi , Lia Yeji je dalam kelas kta semua. " kta Seungmin. Dia boleh pulak buat lawak. tapi sorng tak lyan " hambar bi " kta Hyunseung. SYAM GELABAH TENGOK DUA NI.

" aku tak dpat nak ubah emosi aku skrang Seungmin. Aku tak dpat sobs " ujar Leeknow. dia perlukan pelukan. tapi , no one with him. mereka semua pun pergi dkat dengan Leeknow pastu diorang peluk ramai². kalau buka lagu hello - sohyang ni auto nangis syam. (っ˘̩╭╮˘̩)っ

" gomawo. " satu perkataan keluar dari mulut Leeknow. Leeknow tersenyum kecil. Diorang pun bagila Leeknow senyuman diorang. sian pulak tengok Leeknow alone. HAHAHA.

" dh la , tunggu Jaehwa sedar lah . aku dh macam tak ckup oksigen je skrang " kata Felix tiba² . diorang pun buat muka annoying. " tak ckup kasih syang dari gf ke " kta Han. Hyujina dari tadi denga. " kau ada gf ke felix?" tnya Hyujina dengan Felix. si Hyujina ni suka gila dengan Felix . tapi malu² cat. tak nak bagitau . hawau. " ada kenpa ? "

Hyujina terdiam. Dia hnya dpat beri si Felix senyuman. " knpe? " tnya Felix lagi. Hyujina menggeleng. " sebenarny aku su-- " ayat si Hyujina terpotong bila seorang polis bercakap. kalau syam Hyujina , syam bunuh polis tu au.

" oh , mianhae , awak ke EN. Felix ? ada laporan tadi " . Felix mengangguk. Felix pun bawa polis pergi ke toilet. fuh laki tu masih pengsan. Felix menyindir " cik , betulkan , sado je tapi lemah an " kta Felix . Polis tu pun layan karenah anak Lee tu . " hahahaagahga " ketawa si polis. * takpayah capslock sngat *

"  thanks " kata Felix lalu duduk semula ke tempt duduk. " kau nak cakap ape dengan aku tadi " tnya Felix dengan Hyujina. Hyujina menggeleng kali ke 2. Felix menge'k' .

Hyujina pun pergi duduk sebelah Hyunseung. " Nira an Jaena sini jap " arah Hyujina. Jaena pun pergi dengan bantuan Han. Nira jalan sorang² lah . takkan I.N nak bawak dia. dia bukan ada sakit.

" aku minta maaf dulu au. Felix memang ada gf eh " tnya Hyujina sambil menggaru rmbut ny tak gatal. " ish kau tau an sobs , Jaehwa belum sedar. Sobs , kau nak ckap pasal ni knape sobs " kata Nira yang lagi menangis tak berhenti henti. " oh , betul tu sobs , kau tau kan sobs yang Jaehwa belum sedar dari pagi tadi " support Hyunseung. Jaena pun mengangguk je la tanda setuju.

" aku setuju. dh sobs . aku nak duduk tepi han sobs " ujar Jaena sambil memanggil Han. " amboi , cp ke " kacau Hyujina. Nira dan Hyunseung pandang Hyujina dengan tajam bermksud " KAU DIAM BOLEH TAK , KECOH , ORNG SEDIH KAU KECOH PEHAL . TAK DE PERASAAN KE GILA BODO "

tula maksud pandangan tajam. HAHHA. kalau korang kena tu , mulut korang tkde insurans. k back to the story.

Diorang tunggu sampai keesokan harinya. hari terakhir persekolahan. diorang mesti pergi. tapi. takkan nak tinggal Jaehwa. " aku rasa korang blik dulu la , kan harini mesti sekolah, tk lama lagi sekolah nak bermula tu , aku lambat lagi nak balik. " kata Leeknow sambil membuka jaketny . " ha yelah , kitaorng blik dulu , jgn lupa datng sekolah au " kta Han. Diorang semua pun balik dan tinggal lah seorang insan bernama Lee Minho yang kenali sebagai Leeknow.

" huh , sedar la Jaehwa . Baik kau sedar seblum sekolah bermula. harini last berjumpa au. Sedar la ! " kta Leeknow dlam hati. secara spontan air transparent keluar dari mata Leeknow. " mianhae.aku tinggal kau sorang dulu. love you " kta Leeknow lalu pergi dari situ.

" nurse , dia dh pergi dari stu ke ? "

" Dah cik , cik tak tukar baju sekolah dulu ke ? , kaki cik ok , tangan cik ok ? "

" ha ok , pasni saya pergi sekolah "





[ love me , hate me ]
@straykidscafe

'5 : mianhae kalau boring auu , ni pun syam baca macam hambar , tapi tak pa , still mencuba. KEEP VOTEMENT <'3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 24, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[ H ] love me , hate me | Lee minhoWhere stories live. Discover now