Akai Ito

16 4 4
                                    

Egy kínai legenda szerint a kisujjunkra kötött piros fonál a legjobb barátokat jelzi, illetve az egymástól való elszakíthatatlanságot. Nos, ez a fonál az Akai Ito nevet kapta Japánul. Hogy én kivel kötném össze az ujjamat ezzel a fonállal? A válaszom Justice lenne. Justice Flock egy akaratos személyiség, de valami elvarázsol benne. Nem tudom, hogy merjem-e ezt szerelemnek nevezni. Mindenesetre Ő a legjobb barátom. Nem csinálunk mindent együtt, de sokszor éjszakákba nyúlóan írunk egymásnak üzeneteket. Egy osztályba járunk, mégsem beszélünk sokat. Viszont fogalmam sincs mi az, de valami biztos össze köt minket. A barátságunk eléggé erős lett. Még csak egy hónapja  költözött ide de már beilleszkedett és barátokat szerzett. Az átlaga pedig mit nem mondjak, felfele viszi inkább az osztályt. Persze neki is vannak rossz napjai, vagy éppen lusta volt készülni egy dolgozatra. Ez mindenkivel megesik. Sem őt, sem pedig engem nem közösítenek ki. Itt, a Morogami Gimnázium, Középiskola, Általános Iskola és Óvodában szinte minden diák megtalálja a saját társaságát. Morogami jó hely. Igaz, autóval fél órába is beletelik mire ide érünk a lakhelyünkről, de tervezik a nevelőszüleim, hogy vesznek a közelben egy házat. Ha minden jól megy, akkor pár héten belül ide is költözünk.
A mai reggel szokásosan indult. Justice a srácokkal lógott, szóval gondoltam nem zavarom. Viszont nem csak neki volt elfoglaltsága. A folyosón menet belebotlottam abba a két jómadárba, akikkel szintén év elején ismerkedtem meg. Nicolas Brodmann és Markus Hill. Nico és Markus már évek óta legjobb barátok. Most bejöttem én is a képbe, de nem bánták, könnyen befogadtak. Valamennyien az udvaron dekkoltak a többiek közül, a mi hármasunk a teremben bandázott. Mikor már az utolsó diák is becsörtetett, nagy csend telepedett a társaságra. Ez gyanús volt. Egyáltalán nem jellemző a mi kis bagázsunkra a némaság. Igaz, csupán 15 fős az osztály, de ahhoz képest nagy zajt is tudunk csapni. Justice ledobta magát az első padsorba, mellé Noah, Nico és Markus. Én az utolsó padsorban ültem, de tisztán láttam mire fel ez a nagy csend. Az ajtóban állt valaki. Nem ismertem fel, nem hinném, hogy találkoztam már vele. Várjunk csak... Justice sehol. Pedig vagy elsőnek vagy utolsónak ér be mindig az órára. Az ajtóban dekkoló fiú furcsa volt. Nem a kinézete, hanem a kisugárzása. Valahogy... hasonlított Justice-ra. Barna, dús haja volt. Barna szeme, és vékony testalkata. Magas volt. Lehet, még Justice-nál is magasabb. Majd egyszerűen csak bejött a terembe és leült Jusice helyére. Nem is mutatkozott be... érdekes, annyi szent.

A nap végére megtudtam, hogy a fiú neve Alexander Flock. Talán Justice névrokonja. Gondoltam beszélek vele órák után, de Ő megelőzött.
A táblát töröltem szokás szerint amikor észrevettem, hogy csak én és Alexander maradtunk a teremben. Nem tudtam, hogy vár-e valakit, vagy hogy pont rám vár-e. Szóval megkérdeztem mi a helyzet.
-A neved Alexander Flock, ugye? - kérdeztem ügyet sem vetve az ajtófélfának támaszkodó fiú tekintetére. Kacagást hallottam. Megfordultam majd jobban szemügyre vettem, kivel is van dolgom. Miért ennyire ismerős nekem ez a fiú?
-Hogy tetszik az új alakom, Kate? - kérdezte mosolyogva. Akkor esett le. Alexander Flock és Justice Flock egy és ugyan az a személy.

Fallen Angel-Bukott AngyalWhere stories live. Discover now