שאלות תשובות❤️

2.8K 125 249
                                    

טוב אז ביקשתי מכם לפני איזה חודש לכתוב שאלות לי ולדמויות, והיום כולנו נענה עליהן:)
_

עינב: היי חברים, התכנסנו כאן היום לענות על כל השאלות ששאלתם.
כולם מוכנים?
לואי: אני לגמרי מוכן!
הארי: מוכן שאני אזיין אותך?
לואי: תשתוק.

שאלה ללארי- הארי טומלינסון או לואי סטיילס?
הארי: לואי סטיילס
לואי: לואי סטיילס? זה לא נשמע הכי טוב..
הארי: לואי סטיילס.

שאלה לג'מה- איך הגבת כשלואי עלה על הבמה ומה היחסים שלך כרגע עם לואי?
ג'מה: זה היה הדבר הכי מפתיע ומביך בעולם! אני חשבתי שהצלחתי בתוכנית שלי עם זאין, לואי ואני סוף סוף חזרנו למצב טוב, ופתאום לראות את זה? מול כל המשפחה והחברים שלי אחרי שכולם יודעים שיצאנו במשך שנתיים. אני סיימתי עם השניים האלה כרגע!! לפחות עם לואי. אני לא מסוגלת לדבר איתו בזמן הקרוב.

ללארי-תעשו שלילד הראשון שלכם יקראו פרדי ולשני לארי ולשלישי הואי(באנגלית houis) ולרביעי אד! פליזזז 🙏
לואי: פרדי זה שם נחמד
הארי: בשביל ילדים צריך לעשות ילדים..
לואי: למה אתה מדבר כאילו לא עשינו את זה כל הלילה?
הארי: זה אף פעם לא יספיק.
לואי: אתה רוצה ילדים בכלל?
הארי: העולם צריך מיני לואי:)

שאלה לאן- אמא של הארי מה את חושבת על זה שהחבר של בתך ג'מה עכשיו עומד להתחתן עם בנך הארי?
אן: זה היה די קשה לעכל. הסיבה שהגענו בכלל למלון היא להכיר את המשפחה של לואי חבר של ג'מה, זה ששמענו עליו במשך שנתיים. זה לא סוד שהארי אוהב בנים, הוא יצא בעבר עם גבר והביא לא מעט מהם הביתה אבל פתאום בפתיחה החגיגית של הארי אני מגלה על כל הסיפור ההזוי הזה..
אני מכירה את הארי שלי ואת לואי שהוא ילד טוב, ואני סומכת על ההחלטות שלהם. מה שחבל זאת הדרך שבה הם עשו את זה ופגעו בג'מה.

שאלה לנייל- תפגוש את ג'יימס קורדן אהבת חייך ואני אוהבת אותך
נייל:ג'יימס קורדן? באמת אהבת חיי אני מת על התוכנית של הבן אדם הזה!!
הולי: מי זה ג'יימס קורדן? גם אתה הולך לצאת מהארון עכשיו?? ומה אתה אוכל לעזאזל?
נייל: זה ננדוס!!!

שאלה לליאם-אני מכריחה אותך להיתחתן עם זאין אתה תיתחתן עם זאין? כי אם לא אז אתה מת תודה.
ליאם: מה? זאין? אני? לא.. זאת הייתה א- טעות. לפני הרבה זמן. לא.. מי זוכר את זה, המשכנו הלאה.
זאין:
ליאם: תשתוק.

שאלה לזאין- אולי תשתנה ותבין שלא צריכים לעשות רע לאנשים (ותיתחתן עם ליאם) תודה.
זאין: היה איתו סקס נחמד וגם..
ליאם:תשתוק.

שאלה להארי- אני רוצה שלא תדבר יותר עם ג'מה בחייך ואל תקעקע את השם שלה בעברית על עצמך אחרי מה שהיא עשתה תודה.
הארי: אני כועס עליה כל כך, ועדיין יש לנו המון עניינים לא פתורים אבל היא עדיין אחותי גם אם היא מתנהגת כמו כלבה. שנינו לא יצאנו בסדר, גם אני התנהגתי כמו זין באיזשהו מקום ולשנינו יש תהליך לעבור.

Young Blood-L.SWhere stories live. Discover now