Heloooo. Yeni bölüm geldiii. Hikayeye yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. Herkese İyi okumalar🖤
Şu an öğle arası. Bugün çok yorucu geçiyor. Ay bir de son üç ders matematik şaka gibi. Ben ve Melo bahçeye indik hava almak için. Bahçede dolaşmaya başladık.
Meloyla basket oynayanların yanlarından geçerken biri kafama top attı. Hem de basket topu. Ben de dengemi kaybedip yere düştüm.
"Eda iyi misin?" Melo başımda dikilmiş sorular sormaya başladı bana. Kafama o kadar sert attı ki topu kafam zonkluyor.
Bu sırada çocuk yanımıza geldi. Ben acıdan resmen yerden kalkamadım.
"Bilerek olmadı kusura bakma." dedi alay edercesine.
"Manyak mısın kardeşim. Dikkat etsene azcık."
Bu sırada Serkan'ın sesini duydum.
"N oluyor burda."
"Sanane." dedi tanımadığım çocuk.
Serkan eğilip beni kaldırdı.
"İyi misin? Yürüyebilicek misin?"Bu sırada çocuk yanımızdan ayrılıp gitti. Topu atmasının amacını da anlayamadım ya neyse.
"Benim hocaya bişey sormam lazımdı ben gidiyorum." Dedi Melo. Ben onun gitmesinin asıl nedenini biliyorum ama neyse.
"Ahh" diyip başımı tuttum.
"Sen iyi değilsin gel şuradaki bankta oturalım."
Serkandan tutunarak ve yavaş yavaş yürüyerek banka oturduk.
"Eve gitmek ister misin?"
"Evet ama şu an yürüyemem. Biraz burda oturuyum geçer birazdan."
"Dur ben sana buz alıp geliyim. Ayrılma buradan."
"Tamam"
Serkan gitti 5 dakika sonra elinde buzla geri döndü. Elindeki buzu bana verdi. Ben buzu kafama tutmaya başladım.
Serkan bu sırada telefonunu çıkardı birini aradı. Kim olduğunu bilmiyorum.
"Seyfi gelip arabayla beni okuldan al."
Karşıdaki kişi tamam demiş olmalı ki Serkan telefonu kapattı.
"Birazdan Seyfi gelir seni eve bırakırız."
Bu sırada zil çaldı. Ders başlamıştı.
"Sen dersi kaçırma git istersen."
"Seni böyle bırakıp gitmem."
Daha da bişey konuşmadık. 15-20 dakika sonra Seyfi geldi.
Serkan ve ben arkaya bindik. Seyfi de arabayı sürmeye başladı.
"Bişey olmadı ya?" diye sordu.
"Yok çok önemli bişey olmadı." diyerek lafa atıldım.
"Eda'nın başına bir aptal basket top attı. Ben de Eda'yı evine bırakmak için seni çağırdım. "
"Tamam. Evin nerde Eda?"
Evin yolunu tarif ettim. Seyfi sürmeye başladı. " Ben de bu sırada Melo'ya mesaj attım. Ben eve gidiyorum çıkışta eşyalarımı alırsın." Derste olduğu için görmedi ama tenefüse çıkınca görür muhtemelen.
Seyfi aniden kavşaktan dönerken ben resmen Serkan'ın üstüne uçuş yaptım.
Size şuan olduğum durumu nasıl anlatsam bilemedim. En iyisi anlamasam daha iyi.Hemen düzeldim. Her seferinde onun üstüne nasıl düşmeyi beceriyorum acaba.
Evin önüne geldiğimizde arabadan indim.
"Bıraktığımız için sağolun."
"Önemli değil."
İçeri girdim. Hemen odama çıktım. Elimdeki buzu masanın üzerine koyup yatağıma uzandım.
____
Kızların başıma dikilmesiyle uyandım. Uyuya kalmışım. Kızlar ne olduğunu merak edip gelmişler. Hep beraber terasa çıktık.
E biraz kızlar günü yapalım. Hepimiz minderlerin üzerine oturduk.
"Eee anlat bakalım Eda Hanım kaç gündür doğru düzgün konuşamadık. Ceren de olmasa hiçbişeyden haberimiz olmıycak."
"Ne olabilir ki sürekli Serkan'la tartışıyorum. Ya da başıma bir iş açıyorum."
"Ben gittikten sonra noldu ben onu merak ediyorum." dedi Melo.
"Bir tane bank bulup oturduk. Serkan bana buz getirdi. Sonra birini çağırdı. O da beni eve getirdi. Sonra Serkan'la gittiler. Bu kadar."
"Eniştem de ne düşünceli çıktı be."
"Ne eniştesi Melo ya."
"Sen okuldan gittikten sonra Fifi olanları öğrendi. Çocuğu dövmeye gidiyordu. Zor tuttuk valla." dedi Ceren gülerek. Hepimiz gülüştük.
"Ee dedikodu yok mu?" bunu diyen tabii Melodan başkası değil.
"Bizim sınıfa yeni bir kız geldi siz onu biliyor musunuz?" dedi Ceren.
"Yok bilmiyoruz."
"Kızın ismi Selin. Ceren far ettin mi bilmiyorum ama kız iki de bir bana bakıyor ya. Beş de dik dik bakıyor. Anlamadım ki ne yapmaya çalıştığını ben ona bişey de yapmadım."
"Evet sana kötü kötü baktığını ben de fark ettim. Eda bence seni Serkan'dan kıskanıyor." dedi Ceren.
Olabilir mi acaba? Hayır yani Serkanla beni kıskanması için yakın falan olmam lazım. Belki de sadece bana gıcık olmuştur. Serkanla alakası yoktur. Aman şimdi buna kafa yoramam.
"Olabilir. Bilmiyorum. Ferit'in Seline nasıl baktığını gördün mü? Resmen aşık gibi bakıyor. Derste sürekli Selin'e baktığını görüyorum." nE hiç dikkat etmedim ben onlara. Ceren demese farkında bile olmazdım.
"Ne gerçekten mi? İki günde nasıl aşık olduysa artık"
__________
Kızlarla baya dedikodu yaptık eğlenceliydi. Kızlar evlerine gittiler. Ben de acıktığım için mutfaktan bişeyler alıp yedim. Sonra odama çıktım.
Bir anda bilinmeyen geldi aklıma. Uzun süredir konuşmuyorduk. Acaba onu bulmamdan mı korktu. Bu kadar da korkak değildir herhalde.
Eda: Naber.
05*****: İyidir senden naber?
Eda: Ben de iyi. Yazmasam yazıcağın yok.
05*****: Biraz yoğundum o yüzden yazmadım :)
Eda:Anladım.
05*****: Duyduğum kadarıyla bugün kafana top atmışlar?
Eda: Evet sen nerden biliyorsun? Yoksa o top atan kişi sen miydin?
05*****: Hayır ben senin kafana niye top atıyım, manyak mıyım ben. Birinden duydum diyelim.
Eda : Kafam hala acıyor.
05*****: Geçmiş olsun.
Eda: Sağol. Ee nasıl gidiyor?
05*****: İyi gidiyor. Sadece biraz fazla yorucu.
Eda: Aklıma bir soru geldi.
05*****: Sor bakalım.
Eda: Çocukluğundan en çok neyi özlüyorsun?
05****: Düşünmem lazım. Oyun oynamak olabilir. Ya da babamla geçirdiğim eğlenceli haftasonları.
Eda: Güzelmiş. Neyse ben yatıcam. Çok uykum geldi. İyi geceler.
05*****: İyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin Sen? | Texting
Short StoryBir gece bana beni sevdiğini söyleyen birinden mesaj geldi. Bana mesaj atan kişi kim olabilirdi 27.07.2020