52

356 15 6
                                    

52.rész

Hosszú pillanat telt el, mire magamhoz tértem a Christian féle fejmosásból, és kimentem az ajtón. Julia falfehér arccal mutatta felém a telefonját, éppen Toto hívta. Kinyomtam.

- Menjünk. – indultam el a Mercedes felé – Mi soha az életben nem leszünk barátok! – sandítottam rá.

- A múltkori fenyegetésed világossá tette.

- Mert te aztán könnyen megijedsz.

- Nem, de tőled igen.

- Okos lány... -méregettem – Egyébként tartozom egy bocsánatkéréssel, úgyhogy essünk túl rajta. Elnézésed kérem az előbbiekért. – megállt és zavartan nézett rám – Bunkó voltam. Toto nevében is elnézést kérek, nem téged kellett volna küldenie. Ez övön aluli és aljas volt.

- Köszönöm... - nyögte ki, mire biccentettem és újra elindultam.

- Milyen bent a hangulat? -kérdeztem ahogy már a bejárati felé haladtunk.

- Nem túl jó.

- Szóval puskaporos.

- Inkább aggódnak...

- Megszoktam, hogy én vagyok a falra festett ördög. Állok elébük.

- Susiet szereti a csapat.

- És?

- Légy óvatos mit és hogyan mondasz neki a többiek előtt. Ők nem tudják a teljes sztorit Toto házasságáról, és rólad sem.

- Ezt most miért mondtad el?

- Nem akarom elveszíteni Toto maradék jóindulatát, szükségem van az ajánlásaira, és kapcsolataira az új álláshoz.

- És Susie fenyegetései?

- Toto azt mondta azt elintézi. Nem kell több botrány, gondolom neked sem.

- Nem érdekel. Beszéljenek csak és nevezzenek, aminek akarnak. Nekem vastag a bőröm. Ha kirúgnak akkor is lesz valahol állásom.

- Világos. – szögezte le szárazon.

- Mi?

- Hogy miért vagy más, mint mi itteniek.

- Mire gondolsz?

- Azt hiszed rettenthetetlen vagy.

- Tudom, mire vagyok képes! Nem fogok félni mások előítéleteitől és gondolataitól! A félelemtől félni a világ legnagyobb hülyesége! – pillantottam rá.

- Már értem. – válaszolta egyszerűen.

- Mit? – néztem rá összevont szemöldökkel miközben előre engedett a lépcsőn.

- Hogy miért téged választott helyettem és a felesége helyett. – majd mutatta, hogy menjek be az üvegajtón.

Beléptem, a mennyezetbe épített spotlámpák világították meg a fehér falas helyiséget. A szürke padló, a kellemesen mélybarna többszemélyes faasztalok és fekete műanyag székek letisztult eleganciát tükröztek. Még az asztalok közepére helyezett kis diszkrét színes virágcsokrok, és dizájner só és borszórók is ezt hangsúlyozták. Velem szemben volt egy szürke lépcsősor, ami felfelé vezetett, gyanítottam hogy az emeletre, de ebben nem voltam biztos. A terem jobb oldalán magas és hosszú sötétbarna fapult terpeszkedett, rajta néhány gyümölcstállal és virágcsokorral. Mögötte fehér ingben álló lányok italokat és kávét osztottak a sorban állóknak, miközben a háttérben egy hatalmas plazma tévén ment a Skysport aktuális adása. Kissé hátrább emellett egy újabb már alacsonyabb pult foglalt helyet evőeszközökkel, tányérokkal és melegítő tárolókba pakolt többféle nagyon vonzó küllemű étellel, kenyérfélékkel, péksüteményekkel és egy elegáns kenyérpirítóval. A pult végében a falon két újabb hatalmas plazmatévén lógott, az ellenkező oldali sarokban pedig egy nagyobb és egy kisebb üvegajtós hűtőben különféle palackos üdítők sorakoztak.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora