KDYŽ BUDU PSAT Z LÉKAŘSKÉHO PROSTŘEDÍ NEBERTE TO NĚJAK VÁŽNĚ... NENÍ TO PODLE PRAVIDEL 😁
›‹›‹›‹›‹›‹›‹›‹
Sestřička chtěla shoyo pohladit po vlasy, ale jakmile na táhla ruku shoyo sebou cukl a schoval se pod peřiny,nakonec odešla
___________________________
Nechtěl aby na něho sahala. Bál se jí... Bál se všech.
Pokaždé když hinatu chtěli zkontrolovat museli ho uspat. To také dávalo dost práce. Už je to týden a nikdo furt neví co se doopravdy stalo. Když tam tým přišel zrovna chtěli hinatu uspat a ošetřit. Doktor jim dovolil zůstat.
Když hinatě odhrnul triko všem se nahrnuli slzy do očí. Když viděli všechny ty modřiny, spáleniny a ostatní věci už věděli, že se shoyo do jeho starého já nevrátí tak rychle... Při nejhorším vůbec nebude zase ten šťastný shoyo.
Po kontrole když se shoyo vzbudil uviděl svůj tým. Ti se jen na něj usmáli a on je se strachem v očích pozoroval. Bál se jich. Když chtěl jít Daichi k němu hinata se hned odsouval na nejvzdálenější roh postele. Strhnul si kanilu a obvazy se nasakovali krví. Chtěl jít k němu, jenže on se furt vzdaloval a chtěl utéct. Povedlo se mu to. Jenže Daichi, kageyama a sestřička běželi za ním. Brečel. Brečel tak moc, že skoro neviděl na cestu. Jen co vyběhl ven před nemocnici uviděl tmu a tupou bolest na hlavě. Omdlel na chudokrevnost. Probudil se zase v nemocnici. Byl celkem uklidněný. Když se porozhlédl uviděl že na vedlejší posteli sedí kageyama. Byl smutný, ale shoyo nevěděl proč. Jen se na něj dívám trochu nechápavým pohledem a všimne si, že už jsem vzhůru. *Ehm no... Co se stalo, že máš po celém těle modřiny a tak? A proč si utekl? Hinata jen posmutněl a mlčel dál. Kageyama se trošku naštval a odešel vadilo mu, že mu neodpověděl. Vlastně mu vadilo, že od té doby co přišli nepromluvil. Tak odešel za sestřičkou a ptal se jí co se mu stalo. *No u něj doma ho prý našli dva kluci byli tady s vámi. No stalo se to, že jeho sestra, matka i on byli střeleni. Matka se sestrou zemřeli a jeho otec nezvěstný. Jestli se mohu zeptat jak dlouho nebyl ve škole?* *Asi 2 týdny* odpoví kageyama *Tak pravděpodobně 2 týdny ležel na zemi s prostřeleným břichem. A Ty modřiny vypadají na domácí násilí...Od té doby co ho sem přivezli neřekl ani slovo a nenechá na sebe ani sáhnout. Pravděpodobně se bojí lidí. A co jsem tak koukala tak i kamarádů. Kageyama na ni nevěřícně kouká a má slzy nakrajíčku.
Poděkuje a radši odejde na čerstvý vzduch. Tam mu začnou téct slzy proudem.
Přemýšlel jak udělat to aby se ho shoyo nebál. Něco ho napadlo... Bude se snažit chodit za Hinatou co nejčastěji a povídat si s ním, ale nesmí na něj tlačit. Nevadí, že nebude odpovídat. Jen si u něj musí vybudovat důvěru.Tak tady to zatím stopnu😁
Znova chcu upozornit, že jsem si nemocnici přizpůsobila trochu svým pravidlům, takže to prosím nějak nehroťte😁
Jinak děkuji za přečtení a půjdu vymýšlet další kapitolu😁❤️
ČTEŠ
Život či Smrt
FanficHinata je 15-ti léty kluk, který ze všeho nejvíc miluje volejbal. Vždy mu zvedne náladu. Jak se hinata vyrovná v domácím násilím jeho otce. Bude moct ještě malé vráně lítat? Jak se zachová jeho tým když pomalu přestane chodit na tréninky? Taak možná...