53.rész
A Mercedes után bementem az irodába a laptopmért, meg néhány papírtért és egy szendvicsre is volt időm. Fél óra múlva még szinte le sem ültem a teremben a tárgyaláshoz Chris máris elém tolt egy tálcán kávét tejjel, meg cukorral, mire ránéztem.
- Dupla expresszó.
- Ne értsd félre, de most nagyon szeretlek. – mire felröhögött.
- No mi a jó kedv oka gyerekek? - jött be Didi, egyik oldalán John Wheatleyvel a másikon Helmuttal, utánuk meg négy ügyvéd.
- Kaptam kávét.
- Hogy mi? – ült le velem szemben.
- Nem lényeges.
- Ahha. Hallom a Mercedesnél jártál.
- Ha be mer perelni akkor kereshet másik barátnőt! Egyébként meg mi is perelhetnénk mert lejáratott minket Masi előtt.
- Én csak annyit mondtam hallom ott jártál. – emelte fel az öreg a kezeit – Le ne harapd a fejem te „még visszatérek" csaj. -röhögött fel.
- Micsoda egy pletyafészkek vannak ebben a közösségben! -dobtam cukrot a kávémba és idegesen kavargattam – Kitől hallottad egyáltalán?
- Helmuttól.
- Én egyik Haas szerelőtől, akinek Lewis mesélte.
- De igazán Helmut! És elmesélted Didinek?
- Én is hallottam egyébként. -emelte fel a kezét Chris.
- És kitől? – néztem rá széttárt karokkal.
- Irvinetól!
- Ő kitől tudja??
- Hello mindenki! – viharzott be az ír és levágta magát a másik oldalamra.
- Kitől hallottad a „még visszatérek" sztorit?
- Neked is szia bogaram. -vigyorgott rám.
- Kapd be!
- Még ha én mondanám neked. -röhögött fel – Egyébként az egyik Ferraris szerelő mesélte, aki Bottas egyik szerelőjétől hallotta, ő meg azt hiszem az egyik cukorfalat lánytól.
- Jesszus.
- Te tényleg azt mondtad Totónak, hogy Maxim címlapra való?
- Volt benne csak nem a címlapon...
- Ennyire számontartod?
- Te meg Playboyban voltál.
- Tényleg. – csillant fel a szeme – Honnan tudod?
- Egy barátnőm neked szurkolt, azóta is hallgatom, amit összeszed rólad.
- Jó csaj?
- Nem futtatom a barátnőimet.
- Kár.
- Mi bajod van? Nincs elég csaj a paddockban?- mutattam ki az ablakon.
- Gyerekek! – szólt ránk Didi – Ne most.
- Egyébként nincs. – röhögött fel Eddie.
- Akkor kérd el Totótól az eddigi női listáját, biztos tud pár numerát ajánlani. – erre a mondatra megfagyott a levegő a teremben.
ESTÁS LEYENDO
The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)
FanficA Formula- 1 nem csupán a gyors autókról, pilótákról, és grid girl-ről szól.A háttérben kőkemény politikai és üzleti játszmák folynak, melyeknek egyik fő mozgatója a Mercedes-AMG Petronas Motorsport ügyvezető igazgatója Toto Wolff. A sármos ex-verse...