55

347 16 2
                                    

55.rész

A büfében a pultos lányoknak szóltam, hogy hozzanak egy újabb dupla expresszót, és valami olyat a vacsora ajánlatból amire nem kell többet várni öt percnél. Aztán nem leültem, hanem lerogytam az első székre, amit megláttam. A fejem meg kellett támasztanom a bal kezemmel, alig tudtam tartani, kimerültem. Közben átfutottam a leveleimet a telefonomon, jött egy a magándetektív irodából is. A tárgy alapján Totóról szólt, egy pillanatig gondolkodtam, majd elolvastam, és fáradtan dobtam le a készüléket az asztalra. Rossz pasi.

- Nem is örülsz? -kérdezte Eddie, aki mellém vágódott le, miközben egy asztalt is az enyém mellém toltak, így a teljes gárda leülhetett, Didivel, Chrissel és egy fickóval aki nem is volt ismerős.

- Te ki vagy? - néztem az idegenre.

- Ő Ben Ben Wyatt a kommunikációs vezetőnk, még nem találkoztatok. – mutatta be Horner.

- Szevasz. Ena vagyok, és kurva fáradt. – intettem felé - Írd meg gyorsan az előzetes hírt, hogy a Kasperskyvel tárgyalunk, és átnézem aztán mehet ki mindenfelé. Jah és legyen pár nyilatkozat is erről a tévében legjobb lenne, ha Helmut és Didi is megerősítené, de konkrétumok nélkül.

- Rendben. – pötyögött a telefonján – Standard vagy...

- Standard szöveg. – dörzsöltem az arcom – És lehetőleg nagyon gyorsan.

- Jó. – állt fel – Adj negyed órát, és megkapod.

- Szuper! Akkor időmérő holnap reggel kilenctől? – néztem Hornerre.

- Tíztől, futam kettőtől. Masi írt délután körlevelet. Nagyon boldog vagyok miatta. -dünnyögte.

- Gondolom. – sóhajtottam fel.

- Tessék. – tette le elém az egyik büféslány a dupla expresszót.

- Ez ma már hányadik? – kérdezte az ír.

- Nem tudom. – dobáltam a cukrot a kávéba – De ha nem iszom meg, a válladra bukva fogok elaludni. – pillantottam fel.

- Látom az osztrák még bírja szuflával! – röhögött fel az ír.

- Képzeld nagyon jó a teljesítőképessége. – néztem rá – De most éppen Susie miatt nem tudtunk aludni, ha érdekel!

- Gruppen volt? – hangoskodott.

- Eddie! – szólt rá az öreg.

- Nem, nem volt! – fordultam felé - De egyébként, ha már így kérded, akkor a két pasis felállás tetszik! Bevállalod Toto mellett?

- Be! – vigyorgott el – De őt nem dugom meg. – mire kitört belőlem a röhögés, és a vállára borultam.

- Te egy barom vagy. – veregettem a vállát, röhögve – De tényleg.

- Ez nem kérdés. – ivott bele vigyorogva az elé tett whiskybe.

- Mi volt az asszonnyal?

- Válnak és terhes. – vágtam pofákat és beleittam a kávéba, közben Didi köhögni kezdett, mert majdnem megfullad a sörtől.

- Mi? -döbbent meg Horner is.

- Totótól? Ez, hogy történt? – kérdezte az osztrák.

- Tudod a méhecskék meg a virág.

- Nem a technikai része érdekel! Én, azt hittem egymásra se néznek!

- Toto is így tudta. – hajtottam fel a kávét, miközben egy másik lány letett elénk a menüt, ami valami húsos paradicsomos tészta volt – Mi lenne, ha pezsgő helyett whiskyt innánk? -mire bólintottak.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora