37.Bölüm

702 63 11
                                    

{Üç ay sonra}

Nisa Selin Elidemir

Masterchef finalindeydik,finale Serhat ve emir.kalmıştı.Onlar son yemeklerini yaparken ben bir hata yapmasın diye pür dikkat Emiri izliyordum.Gerçi bir hata yapsada söyleyemezdim ama..

Yemekleri bitirip şeflerin önüne koyduklarında şefler de tadım yaptılar yüz ifadelerinden birşeyler anlamaya çalışsam da hiçbir şey belli olmuyordu.Bacağımda hissettiğim el ile yanımdaki barışa döndüm.

B:Merak etme ,kazanıcak.

S:Biliyorum.Ama işte..

Gülümseyerek beni belimden tutup kendine çekti.

Reklam arasına girdiğimizde emirin yanına gittik üçümüz de.Kolumu beline dolayıp başımı göğsüne koydum.

S:Alıcaksın.

E:Umarım.

S:Alamasanm da dünyanın sonu değil.

E:Öyle tabii

L:Ama alıcaksın çok güzeldi tabak..

Emir gülerek laleyi de diğer kolunun altına alıp saçlarından öptü.

Bu üç ayda herşey çok güzel ilerlemişti ben barışa hergün daha da aşık oluyordum..Emri laleye evlenme teklifi etmişti ve haftaya çifte düğün yapacaktık.

Bir anda midem bulanınca emirden ayrılıp karnımı tuttum .Barış da belimi tutup konuştu

B:Yine mi.

Onu başımla onayladım.Bu aralar sürekli midem bulanıyor ve başım dönüyordu.

E:Selin yarın sabah hastaneye gidiyoruz.

S:Ya gerek y-

B:Ne gerek yok ,yavrum kaç gündür miden bulanıyo başın dönüyo.Yarın kahvaltı yapmadan hastaneye gidicez belki tahlil falan yaparlar.

Emir ve lale de barışı onaylayınca sesimi çıkaramadım.

Reklam bittiğinde yeniden çekime başladık.Artık şampiyon açıklanacaktı.

"Masterchef 2020 şampiyonu.........EMİR"

Ben sevinçle ayağa fırlarken barış ve lale de benden farklı değildi.Gidip emirin boynuna atladım.Lale ve barışta gelip bize sarıldıklarında içimde anlamlandıramadığım çok güzel bir duygu oluştu.Bir süre dördümüz öyle kaldıktan sonra ayrıldık .Emir gidip serhatı tebrik edince şefler emiri yanına çağırıp kupayı verince Emir kupayı kaldırmadan başındaki bandanayı çıkarıp kupaya bağladı sonra kaldırınca büyük bir alkış koptu.
.
.
.
Eve gelmiştik.Saat geç olduğu için ve hepimiz de yorgun olduğu için üzerlerimizi dğiştirip yatmaya karar verdik.Barışın yanına kıvrıldığımda o da kollarıyla iyice sardı bedenimi.

B:Bir hafta sonra karım oluyorsunuz Selin hanım.

Kıkırdayıp cevap verdim

S:Evet...Barış ben çok heyecanlıyım yaa.

B:Ben de güzelim ,ben de.

B:Hadi şimdi uyu yarın hastaneye gidicez

S:Ya sevgilim gerçekten çok iyiyim yaa

B:Selincim hadi hayatım erken kalkıcaz yarın.

Oflayarak ona iyice sokulduğumda kendimi uykuya bıraktım
.
.
.
Sabah yüzümün her yerine kondurulan öpücüklerle gözlerimi açtım.Ve yunan tanrısı nişanlımı gördüm.Tüm sevimliliğiyle bana bakıyordu.Daha fazla dayanamayıp yanaklarından tutup kendime çektim ve dudaklarımızı buluşturdum.Bir süre öpüştükten sonra nefessiz kalıp ayrıldık.

B: Günaydın

Dedi nefes nefese

S: Günaydın

Aynı şekilde karşılık verdim ben de.Kapının tıklatılmasıyla o tarafa döndük

E:Hadiii kalkın içer girmek istemiyorum.Buna hazır değilim ,beni içeri sokmayın.

Gülerek yataktan kalktık elimizi yüzümüzü yıkayıp üzerimizi değştirdiketn sonra aşağı indik lale ve Emir hazırlanmış bizi bakliyolardı.

S:Ya randevu almamız gerekmiyor muydu.

E:Gerekiyordu.Ben de aldım

Ne zaman aldığını sorgulamadan başımla onayladım ve dışarı çıkıp arbaya geçtik laleyle ben arkada barış ve Emir de öndeydi.Jataneye vardığımızda daha beş dakika vardı ve oturup beklemeye başladık.Beş dakika sonunda hep beraber içeri girince doktor lale ve Emiri kovmuştu.

Birkaç test yaptırdıktan sonra sonuçları almak için barışla tekrar doktorun yanına gittik.

"Korkulacak bişey yok,"

Barış derin bir nefes verince doktor devam etti.

"Aksine gayet iyi bişey var"

Kaşlarımı çatıp doktora bakarken doktor gülümsüyordu.

"Tebrik ederim Selin hanım on iki haftalık hamielsiniz"

Gmzlerimi büyütüp şaşkınlıkla doktora bakarken gözlerim dolmaya başlamıştı.Bakışlarımı barışa çevirdiğimde onun da mavilerinin dolu olduğunu gördüm.Bana dönüp baktığında gülümsedim beklemediğim bir şekilde bi anda ayağa kalkıp beni de kaldırınca sıkıca sarıldı.İkimiz de ağlamaya başlamıştık.

Kendimizi toparlayıp dotora da teşekkür edip odadan çıkmıştık.Emilerin yanına gidince ikisi de endişeli gözlerle bana bakıyordu.

E:Aağladınız mı siz.Bişey mi oldu

Sesindeki endişe gülümsememe sebep olmuştu.

S:Bişey oldu..

Dedim ve sustum bir süre.

L:Ay noldu Selin çatlatmasana insanı.

Yüzümde kocaman bir gülümseme oluşurken konuştum

S:HAMİLEYİMM!!

Emir şokla bana bakarken lale çığlık atarak boynuma atladı.

L:Ayy hala oluyorum beeenn

Onun bu haline ufak bir kahkaha atınca bir süre daha sarılıp barışa gitti.Ben de hala bana şokla bakan emirin yanına gittim.

S:Emiirr

E:Nasıl ya..

Dedi vereceği tepkiden korkuyordum açıkcası sonuçta daha evlenmemiştik ve  ben hamileydim.

E:Dayı mı oluyorum ben.

Dediğinde gülümsedim ve başımı salladığım an kendimi emirin kucağında dönerek buldum.

E:Dayı oluyorum laaan!!!!

Onun bu sevinciyle kahakha atarken bir yandan da indirmesini söylüyordum.

Emir sonunda beni indirdiğinde aynı neşeyle barışa sarıldı.
.
.
.
Bir kafeye gelmiş kahvatı yapıyorduk .
Hepimizin yüzünde aptal bir gülümseme vardı.Bir anda emirin sorduğu soruyla öksürmeye başladım

E:Bir dakika,Ne ara yaptınız lan siz bunu.

Barış bana yanındaki suyu verince içtim öksürüğün dinince üste çıkmaya çalışarak cevap verdim.

S:Ay bi anda sorulur mu yaa

Lale de konuyu değiştirmeye çalışarak

L:Acaba kız mı olacak erkek mi?

Demesiyle konu dağılmıştı.

Kahvaltımızı yapıp eve gelmiştik.Bu akşam emirin yarışmadan birkaç arkadaşı gelecekti yemeğe o yüzden Emir direkt barışı alıp mutfağa girdi biz de laleyle evi temizlemeye başladık lale ne kadar benim oturmamı söylese de..

Selaaam

Aslında bu bölüm için 50 oy sınırı koymuştum ama üç günde daha 37 olmuş ben de daha fazla bekletmek istemedim açıkçası.
Ama bir dahaki bölüm 50 oy olmadan gelmiyecek..

 Portakal Çiçeği & MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin