-chapter 1-

79 1 1
                                    

Τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα στο θέαμα έξω από το παράθυρο του αυτοκινήτου. Το Λονδίνο φαίνεται πιο όμορφο απ'οτι περίμενα. Ο ουρανός είναι γεμάτος χρώματα που γαληνέυουν την ψυχή σου σαν τον κοιτάς. Είναι κυριολεκτικά σαν μια ζωγραφιά, μου θυμίζει τους πίνακες του Bob Ross. Ροζ και μοβ σύννεφα ζωγραφισμένα πάνω στο γαλάζιο καμβα και από κάτω στέκει όλο περηφάνια το Big ben.

"Ella...Ella....γλυκιά μου θα ήθελες να κάνουμε μια στάση στα McDonald's εχει περασει αρκετή ώρα από τότε που φάγαμε"

Με ρώτησε η μητέρα μου από την θέση του οδηγού κοιτώντας με μεσααπο τον καθρέφτη

"Ναι αυτό θα ήταν υπέροχο μαμά"

Είπα χαμογελαστά και ανταπέδωσε στο χαμόγελο.......

Ένα τέταρτο. Ένα τέταρτο μας πηρε για να βρούμε το πλησιέστερο McDonald's. Γενικά δεν ξέρουμε και πολλά γιατην περιοχή αφού κυριολεκτικά είναι η πρώτη μας μέρα εδώ αλλά αναγκαστικά θα πρέπει να την μάθουμε αφού από εδώ και περα θα εγκατασταθούμαι σε αυτή

Όταν επιτέλους φτάσαμε στον προορισμό μας η μαμά μου πάρκαρε το αμάξι στο πάρκινγκ του μαγαζιού και μπήκαμε μέσα

"Μαμά εσυ βρες τραπέζι και θα φέρω εγώ τις παραγγελίες μας οκ? "

"Εντάξει αγαπη μου. Το συνηθισμένο οκ? "

"Ναι μαμά αντε πήγαινε"

Της είπα και μου χαμογέλασε γλυκά. Εγώ τότε γύρισα προς το ταμείο και περίμενα στην ουρά υπομονετικά πισω απο εναν άντρα..... Ήταν αρκετά ψηλός και οι μύοις της πλάτης του διαγράφονταν τέλεια μέσα από το στενό πουκάμισο του. Χωρίς να το καταλάβω είχε ήδη έρθει η σειρά του.

"Καλημέρα σας θα ήθελα ένα big mac με εξτρα ketchup, 2 πατάτες, ενα cheeseburger και ένα ice tea με εξτρα σιρόπι φράουλα"

Απάντησε στην ταμεία με την βραχύβια φωνή του. Καθώς περιμενε την παραγγελία του γύρισε και κοίταξε πισω του δίνοντας μου την ευκαιρία να δω το πρόσωπο του. Ήταν πανεμορφος είχε σκληρές γωνίες, μουσακι 3ων ημερών και καταπράσινα ματια. Τα χέρια του ήταν καλυμμένα με μαυρο μελάνι το ίδιο και το στήθος του απ'οτι μπορούσα να διακρίνω εξαιτίας του λευκου λεπτου πουκαμισου του.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 24, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My teacher Where stories live. Discover now