Tam günüm bundan daha kötüye gidemeyecegini düşünmeye başladığım bir anda okul dolabimin hemen yanında duran ölü adamı gördüm. Kayla her zaman ki gibi K -gevezeliğiyle hiç durmadan konuşuyordu; adamı fark etmemişti bile. Yani ilk başta . Aslında , şöyle bir düşününce, konuşana kadar hiç kimsenin adamı fark etmediğini hatırlıyorum. Ki bu, benim uyum sağlamaktaki ucube yetersizliğiçin bir kanıtı olmalı.
"Hayır ama zoey, yemin ederim ki heath maçtan sonra o kadar da sarhoş olmadı . Ona bu kadar sert davranıyor olamasın."Aklıma başka yerdeymiş gibi "Evet" dedim. "Tabi." Sonra öksürdüm. Bir kez daha. Kendimi berbat hissediyordum. Oldukça deli olan AP Biyoloji öğretmenim Bay Wise'in gençlik vebası diye nitelediği hastalığa yakalanmak üzereydim.
Acaba ölecek olursam, yarinki geometri sınavından yırıtabilirmiydim? Sadece hayalini kurabilirdim.
"Zoey, lütfen. Beni dinliyor musun? Bence sadece dört bilemedin altı bira içti ve üç shot attı. Bunun konumuzla bir ilgisi yok. Eğer o senin aptal annen ve baban seni maçtan hemen sonra eve dönmeye mecbur etmeseydi belkide bir yudum bile icmeyecekti."
Birbirimize uzun ve acılı bir bakış attık. Annemin üç sene önce evlendiği Üvey-Zavallı'nın bana yaptıkları en son haksızlık konusunda tamamen hemfikirdik. K yarım nefeslik bir ara bile vermeden gevezeliğine kaldığı yerden devam etmeye koyuldu.
"Ayrıca, kutlama yapıyordu . Demek istediğim Birliği yendik!" K omzumu sarstı ve yüzünü yüzüme yaklastirdi. "Alo? erkek arkadaşın..."
Üzerine öksürdemek için kendimi zor tutarak "Neredeyse erkek arkadaşım," diye düzelttim .
"Her neyse. Heath bizim oyun kurucumuz. Tabii ki kutlama yapacak. Kırık Ok' un Birliğ'i son yenisinin üstünden neredeyse milyon yıl geçti."
"On altı" Matematikte tam bir fiyaskoyum ama K' nın matematik konusunda yetersizliği, yanında dahi gibi görünmeme yetiyor.
"Bir kez daha herneyse. Önemli olan, çocuk mutluydu. Onu biraz olsun rahat bırakmalıydın."
"Bence asıl önemli olan heath'ın bu hafta beşinci defa küfelik olması. Üzgünüm ama hayattaki birinci amacı kolej futbolu oynamaktan, altılık bira paketini kusmadan mideye indirmeye dönüşen bir tiplerden çıkmak istemiyorum. Onca birayla şişmanlayacağından bahsetmiyorum bile." Öksürmek zorunda kaldım. Başım dönüyordu. Öksürük nöbeti geçince, kendimi ağır ve derin nefesler almaya zorladim. Gerçi geveze K durumun farkında değildi .
"Iyykkk... şişman heath! Bu, gözümün önünde canlandırmayi isteyeceğim bir manzara degil ."
Yeni bir öksürük nöbetini pas geçmeyi başarmıştım." Onunla öpüşmek alkole batırılmış bir çift ayağı emmekten farksız."
K yüzünü buruşturdu. "Pekala, midem bulandı. Bu kadar seksi olması çok yazık doğrusu."
Gözlerimi çevirdim. K' nın tipik sığlığının beni ne kadar rahatsız ettiğini saklama zahmetine bile girmemiştim.
Sonra onu gördüm. ölü adamı. Tamam, teknik anlamda'ölü' olmadığı anlamam çok sürmedi.
Adam ölüötesiydi. Yani bildiğimiz insan olmayan . Her neyse. Bilim adamları bir şeyler söyler, insanlara başka bir şeyler fakat varılan sonuç hep aynıdır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
¤IŞARET ¤
VampireOn altı yaşındaki zoey, bir iz sürücü tarafından işaretlendiğinde eski hayatının geride kaldığını anlamıştı. ¤ ¤ ¤ Tabii her zaman bir bit yeniği olurdu ve bu defaki açık ve netti: Başarısız olursan ölürsün... Zoey Montgomery! Gece seni seçti; ölümü...