Bölüm 7

132 26 97
                                    

Selamlar

Nasılsınız ?

İyi okumalar pambık şekerlerim

Pamuktan

Sabah olduğunda, kampüse gitmek için hazırlanmaya başladım. Hazırlanırken bildirim sesi kulaklarıma ilişti, whatsaptandı. Bilin bakalım kimdi ?

Tabiki pamuk şeker delisi ruh hastasıydı. Dün ona biraz göz dağı verdim. Çünkü niyetini anlamam, gerekiyordu. Eğer beni dediği kadar seviyorsa, teklifimi kabul ederdi.

Çünkü insan, sevince bazen sevdiğiyle olsun da arkadaş da olur diyebilmeliydi. Bu benim görüşüm tabiki. Hızla mesaja baktım.

Cidden ruh hastası:Günaydınnn pamuk şekerli muhallebim.

Yazdığıyla hafif sırıttım çok şapşal ya.

Pamuk:Teklifi mi düşündün mü ?

Cidden ruh hastası:Ya ne teklifi pamuk şekerim? Ben, teklif falan hatırlamıyorum.

Pamuk:Hatırlamıyorsun öyle mi ?

Cidden ruh hastası:Ya evet

Pamuk:Bunu sen istedin

Cidden ruh hastası:Tamam tamam dur dur yapma tamam. O kabus olmasını dilediğim teklifi hatırlıyorum.

 Pamuk:Güzel nedir peki cevabın?

Cidden ruh hastası:Kabul ediyorum ama...

Pamuk:Ama?

Cidden ruh hastası:Arkadaş olduğumuz süre boyunca, sana aşkımı yansıtmaktan geri durmam. 

Cidden ruh hastası:Ve eğer inşallah çok çok amin bir gün olur da arkadaşlık dışında farklı bir şeyler olursa içinde bir yerlerde mesela o sol organda bana bunu söylemeni, istiyorum pamuk şekerim

Pamuk:Abartmadığın sürece sıkıntı yok ve birilerinin yanında yapmadığın sürece.

Cidden ruh hastası:Tamam o zaman anlaştık hadi bunu kutlayalım pamuğum.

Pamuk:Neyle kutlayacağız arkadaşım ? :)

Cidden ruh hastası:KIZ VİCDANSIZ ALIŞTIRA ALIŞTIRA YAZAR İNSAN. Neyse 2 hafta sonra tam bir aylık konuşuyor olacağız ve benim de doğum günüm.

(şimdi biz de bunu   3 bölüm sonra okuyacağız yani 11 bölümde :)) 

Pamuk:Yani?

Cidden ruh hastası:Yanisi o gün seninle buluşup kutlamak istiyorum.

Pamuk: Nasıl yani kim olduğunu mu göstereceksin?

Cidden ruh hastası:Evet ama hayır

Pamuk:Nasıl ya?

Cidden ruh hastası:Sen o sevdiğim güzel pamuk şekerli aklını yorma anlarsın o gün <3

Pamuk:Tamam ozaman kabul ediyorum.

Cidden ruh hastası:Pamuk şekerler aşkına yaşasınn bee.

Yazdığına güldüm .

Pamuk:Neyse okula gitmeliyim ben artık. Görüşürüz arkadaşım

Pamuk Şeker Tadında Aşk (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin