42

4.4K 222 6
                                    

Хэми Жонгүүгийн тэврэн нулимс дуслуулсаар инээмсэглэхэд

"Гашуун байна, гашуун байна" хэмээн бусад нь орилолдоно. Жонгүүг Хэмигийн шанаанаас барин зөөлөн бөгөөд чихэрлэг үнсэлт бэлэглэхэд Хэми Жонгүүгийг тэврэх гараа чангарулан зөрүүлэн үнсээд нэгнээсээ салав. Тайзан дээрх хөгжимчид ая тоглон бүгд бүжиглэн наадаж байхад Имбёл Жонгүүг Хэми хоёрт дөхөн ирээд

"Юу? Би ууг нь Жонгүүг ахыг таньд өгмөөргүй л байна. Та их хөөрхөн эгч болохоор л би таньд царайлаг агаагаа өглөө шүү!"

Хоёр гараа зөрүүлэн элгэндээ наан хэлэхэд Жонгүүг түүнийг тэврээд

"Тэгвэл ах нь энэ эгчийг нь биш чамтай хамт байх юм уу?"

"Үгүй ээ хөөрхөн эгч таньд гомдчихно. Харин манай царайлаг ахыг гомдоовол би танийг уучлахгүй шүү!" Имбёл Хэмид хандан ийн өхөөрдмөөр хэлэхэд Хэми доош суун түүний хацар дээр үнсээд

"Баярлалаа, Имбёлаа. Эгч нь царайлаг ахыг нь гомдоохгүй гэж амлаж байна."

Хэми Имбёл хоёр чигчий хурууны амлалт өгөх бол Жонгүүг тэднийг өхөөрдөн инээнэ. Оройн хоолны цаг болж Имбёл ээжийнхээ хамт гэрлүүгээ буцах бол далайн эрэг дээр бүжиглэж байсан хүмүүс рестораны зүг явцгаав.

Ресторанд орж ирэхэд Жонгүүг Хэми хоёрын ширээнд Гү эмч болон Намжүүн найз бүсгүйнхээ хамт суулаа. Захиалсан хоолоо хүлээж байх хооронд бүгд өөр хоорондоо ярилцана.

"Намжүүнаа, танай дүү чамаас илүү романтик хүн юм гээч. Чи тэгэхэд бүтэлгүйтээд л..."

Жүи ийн бувтнан Намжүүнрүү гомдсон харцаар харахад Намжүүн найз бүсгүйгээ аргадах гэж элдэвийг хийж байлаа.

"Жүи эгчээ, та хүлээх хэрэгтэй байх. Таньд ч бас нэг өдөр Намжүүн ах гэнэтийн бэлэг барих байх"

"Намжүүн томхон бүтэлгүйтэлд өртөхгүй бол тэр нь миний хувьд гэнэтийн зүйл болох биз"

Хэми Жүигийн сэтгэл санааг өргөх санаатай хэдэн үг хэлэхэд Жүи Намжүүнийг шоглож орхив. Харин Жонгүүг Гү эмчийн хамт гадагш гаран хоорондоо ярин зогсоно.

"Надад итгэж Хэмитэй гэрлэхийг зөвшөөрсөнд тань маш их баярлаж байна."

"Би та хоёрыг зөвшөөрчихлөө гэхэд танай аав та хоёрыг яаж хүлээж авах бол... Чи аавыгаа бодож үзсэн үү?"

"Би зүгээр л аавтай уулзмааргүй байна."

Жонгүүгийн нүүрнээс баяр баясал хийсэн одож оронд нь хөмсөг зангидалт үүсэв.

"Аав чинь чамд хайртай болохоор л үнэнийг нууж өөрөө тэр газарлуу явсан. Бас ээжийн чинь тухайд тэр та хоёрыг барьцаалагдсанг мэдсэн даруйдаа хүмүүсээ дагуулан замдаа гарж чиний илгээсэн дохионы ачаар олж очиж чадсан юм шүү дээ! Тийм болохоор аавтайгаа ярилцаж үзэх хэрэгтэй, хүү минь"

Гү эмч Жонгүүгийн мөрийг зөөлөн цохин ийн хэлээд дотогш ороход Жонгүүг Кан туслахтай утсаар ярин долон хоногтоо амжин хорих газарлуу явахаар шийдэв.

Жонгүүг гүнзгий амьсгаа аван инээмсэглэсээр ресторанруу ороход Хэми урдаас нь ирэн санаа зовсон аятай харна.

"Яагаад гадаа ингэж их удваа. Бүр санаа зовчихлоо"

"Зүгээрээ, хэт их баярлаад тайвшрахын тулд агаар амьсгалсан юм" Жонгүүг Хэмигийн толгойг илэн хэлээд тэд ширээндээ суун хоолоо идээд сүй тавих ёслолыг өндөрлүүлээд өрөөрүүгээ явцгаав.

Хэми хаалгаар ороод орон дээрээ унаад өгөхөд Жонгүүг хажууд нь суугаад

"Даашинз нь муухай бодчихож. Би тайлаад өгөх үү?" ёжтой инээмсэглэн ийн хэлээд Хэмирүү ойртож эхлэхэд

"Ядраад байнаа. Өчигдөр шөнө байраг л унтаагүй, тэгээд өнөөдөр өдөржин утас дагаж захиа уншаад дараа нь бүжиглээд л..."

"Гэхдээ гоё л байсан биздээ"

"Мхм. Одоо харин хоёулаа унтаж амрах хэрэгтэй Жонгүүг"

Хэми түүний гарыг түлхэн цааш харан хэвтэхэд Жонгүүг мөрийг нь үнсээд

"Babygirl маань шийтгүүлэхийг хүсэж тийм үү?" хэмээсээр даашинзных нь цахилгааныг буулган гараа гүйлгэсээр тайлж орхив.

++++++

Хэми санаа алдан эргэж хараад өхөөрдмөөр ширтэхэд Жонгүүг хөмсгөө өргөн инээмсэглээд уруулыг нь үнсэнэ. Хэми нүдээ эргэлдүүлэн Жонгүүгт хариу үнсэлт өгж гараа явуулан хүрмийг нь тайлахад Жонгүүг нуруугаар нь тэврэн үнсэлтээ доошлуулж байв. Хэмигийн хөхөвч сулран Жонгүүг хоёр хатагтайн толгойн дээр үнсээд дээшлэн өөрийнхөө цамцыг тайлаад Хэмигийн хүзүүгээр уруулаа гүйлгэнэ. Хэми Жонгүүгийн булчинг илэн доошилсоор өмднийх нь тэлээг тайлах гэж байхад Жонгүүг гарыг нь атгаад өөрөөсөө холдуудан

"Би энэ бүгдийг хийх болно. Миний бяцхан хатагтай дахиж энэ муухай зүйлрүү ойртож болохгүй шүү!"

"Наад муухай юмаа дотор минь оруулдаг байж намайг яаж хол байлгах гэсэн хүн бэ?" Хэми инээн хэлтэл Жонгүүг уруулыг нь үнсээд

"Зүгээр л таашаалыг мэдрэхдээ бэлд Babygirl"

Жонгүүг өмдөө хурдхан шиг тайлаад Хэмигийн эмзэг газрыг зөөлөн үрэхэд нойтогнон бяцхан хатагтай нь дуу алдаж эхлэв. Жонгүүг Хэмигийн хоёр талд тулан удаанаар гүнрүү нэвтрэхэд Хэми хотойн Жонгүүгийн нүүрийг хөхөндөө наан гиншинэ. Жонгүүг нэг хөхийг нь үнсэн долоож давхар хурдтайгаар бүлэх нь Хэмид түүнийг жаргалын оронд аваачсан мэт мэдрэмж төрүүлж байлаа.

++++++

Бүтэн шөнө нэгнийгээ мэдэрсэн залуу хос халуухан ажлаа өндөрлөн тэврэлдэн хэвтэцгээнэ.

____________________________________

•Hello! My Babygirl - S1• |JJK|Where stories live. Discover now