נגמר השיעור וחיפשתי את סנדרה במסדרון, בנחל, באולם ספורט ואפילו במלתחות אבל היא לא הייתה בשום מקום.."מוזר.." אמרתי לעצמי.
אמרתי לעצמי שאני יגיד לה כבר מחר. הסתכלתי בפעם האחרונה על זאין..לא יודעת למה משהו גורם לי לאהוב אותו אפילו שאני לא מכירה את האופי שלו.
הלכתי מהר הביתה כדי שהבלונדית לא תתפל אליי כמו ג׳וק אבל כמובן שהיא הייתה יותר מהירה ממני.."זה ממש לא היה מצחיק שקארת לזאין ככה בשם החנג׳ הזה, שלא תעזי להגיד לבן דוד שלי עוד פעם את זה"! ככה היא אמרה..איכס לא מאמינה שהוא בקשר משפחתי עם הזונה הזאת מה היא רוצה? למה היא חייבת להתפל לכולם? טוב לא משנה..
בערב ישבתי וחשבתי על זאין ועל הפאדיחה..לא יודעת אם הוא מתעניין בי אחרי הפאדיחה, זה לא שהוא התייחס לפני, אבל עכשיו הוא חושב שאני מוזרה ו..ו...אוף.! הדמעות התחילו לזלוג על פניי ואמרתי לעצמי.."זהו מיה מעכשיו את לא עושה לעצמך בושות!" מכל הסיפור הזה יצאתי חזקה יותר!
**יומיים אחרי הפאדיחה "הגדולה"**
זאין ניגש אליי...זה היה כאילו חלמתי. "קוראים לך מיה נכון?" הוא שאל אותי "כ..כן" אמרתי כשאני מהססת לפתוח את הפה "אוקי עכשיו אני אדע איך קוראים לך כדי שלא תהיה פאדיחה ובטעות אני ייקרא לך אולג" אווץ׳ קיבלתי כאפה לפנים..גיחחתי, לא היה לי משהו אחר לעשות חוץ מלהיות יפה ולשתוק.."סתם אני צוחק...דף חדש?"
הוא שאל כשידו החטובה נשלחה לכיווני
"דף חדש" אמרתי שהחזרתי לו תשובה עם היד..האחיזה הזאת הייתה מדהימה הרגשתי את הפרפרים שלי מתרוצצים בבטן בלי שוב התרעה! ולפני שאמרתי לו את הטעות הכי גדולה שלי של 'אני אוהבת אותך' מישהי הצילה אותי ומי זאת הייתה?! לא אחרת מאשר סנדרה. סנדרה התקדמה לכיוונינו ובזמן שבהיתי ביופיו של זאין. סנדרה אמרה לי בהתלהבות שהמורה בכיתה. אני אף פעם לא יבין את ההתלהבות של הילדה הזאת! אמרתי לזאין תודה על זה שהוא נותן לי הזדמנות לתקן...הוא אמר שזה בסדר, משום מה הוא פתאום התחיל להחוויר ולשפשף את הצוואר שלו, ואחרי כמה שניות העניים שלו נסגרו לאט לאט כל פעם קצת ופתאום הוא צונח לקרקע, מתעלף.. יופי רק זה חסר לי! כל כך נלחצתי והתחלתי לבכות לא ידעתי מה לעשות באותו רגע!
YOU ARE READING
Love can not be explained-Z.M
Fanficהיושש קוראים לי מיה ואני בת 17 וחצי, יש לי שיער חום יחסית בהיר,עיניים בצבע ירוק-טורקיז ואני די גבוהה ורזה. אני לומדת בלונדון, עברתי ללונדון לפני כמה חודשים וקשה לי להתחבר פה אבל הכרתי חברה ממש ממש חמודה וטובה קוראים לה סנדרה, היא גם ממש מצחיקה ואני...