DÜŞ

108 24 0
                                    

   Bu bölüm çok çok çok kısa biliyorum ama ilerki bölümler için bu bölümü yazdım. Ayrıca okunma sayısı artmaya başladı. Okuyan herkese çok teşekkürler. Ayrıca beğenip yorum yapanlara da beni yalnız bırakmadıkları için çok teşekkür ediyorum. Bu benim için önemli.

---------------------------------

Gözlerini kapat

Kalbinle bak bana

Rüyalarında bir gülümsmeyle anımsa beni

En masum halinle sev beni

     'gamze'

-----------------------------------

   'Daha önce yağmuru hiç bu kadar hissetmemiştim. Üzerimde montum yoktu, ayaklarımda ayakkabılarım yoktu. Toprağa basıyordum. Kollarımı yukarı doğru kaldırdım ve bu anı doyasıya yaşamaya başladım.

   ''Araf'' dedi bir ses. Beni çağırıyordu. Koşmaya başladım. Yağmur hala devam ediyordu. Kendimi mavi dolu bir yerde buldum. Deniz gibiydi ama daha güzel kokuyordu. Tanımlayamayacağım şekilde güzel...

   Yine ''Araf'' diye bir ses duydum. Bu mavi diyardan koşup başladım. İlerde biri vardı. Üzerinde benim gibi ıslandığını belli eden beyaz bir elbise vardı. Beyazı hiç bu kadar masum görmemiştim.'

    Tenimde hissettiğim soğukla bu ilginç rüyamdan sıyrıldım. Hemen yataktan kalkıp yatağımın önünde duran çalışma masasına oturdum. Gördüklerimi unutmadan yazmalıydım...

-----------------------------

   En başta yazdığım kısa şiirlerim hakkındada yorumlarınızı bekliyorummm!!   :))))

   

BİRAZ BEN EN ÇOK DA SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin