İyi okumalar 🌸
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Sabah uyandığında beline sarılı kolları farkedince güne gülerek uyandı Eymen. Sevdiği adam beline sarılmıştı daha ne olsun? Dünya da ondan mutlusu olamazdı. Ensesinde, düzenli nefes alışverişlerini hissediyordu Batuhan'ın. Eğer yüzünü ona dönerse, uyandırmaktan korktuğu için bir süre öyle kaldı. Batuhan'ın nefesini ensesinde hissederek durdu bir süre. Batuhan hafifçe kıpırdanmaya başlayınca Eymen onun uyanacağını anlatarak gözlerini yumdu ve uyuyor numarası yapmaya başladı. Belindeki kollar gevşedi önce. Belinin üstündeki elini çekti Batuhan. Eymen tam uyanacaktı ki Batuhan Eymen'e doğru bir hamle yaptı. Eymen bunu yataktaki hareketlilikten hissetti ve nefes almayı dahi unuttu. Bir süre sonra yüzünde Batuhan'ın nefesini hissetti. Kalbi tam şu an, atmayı bırakmış olabilirdi. Batuhan'ın fısıltı gibi çıkan sesini duydu.
"O kadar güzelsin ki. Bir bebek kadar masumsun şu an. Bütün gün bu güzelliği izlememek için zor tutuyorum kendimi. Keşke bunları sen uyanıkken de söyleyebilsem yüzüne karşı." dedi fısıldayarak. Eymen duyduklarının şokunu atlatamadan, yanağına bırakılan öpücükle kalp krizi geçireceğini düşündü. Batuhan daha sonra diğer kolunu da yavaşça çekti ve yataktan kalktı. O gittiğinde Eymen gözlerini açtı ve kendini sakinleştirmeye çalıştı. Elleriyle yanan yüzünü kavradı. Yattığı yerden doğruldu ve yatağın üstüne diz üstü oturup yüzünü yastığa gömerek çığlık attı. Bunun yeterli gelmediğini düşünerek yatağın üstünde zıplamaya başladı. Tam o esnada Batuhan'ın odaya girmesiyle yatağın üstünde kalakaldı.
"Eymen! Napıyorsun?" dedi Batuhan şokla. Eymen yatağa dizüstü oturarak cevap verdi.
"Ş-şeyy. Be-bennn şey yapıyorum..." dedi ve dudağını ısırarak düşündü birkaç saniye. Sonra heyecanla konuştu. "Spor! Sabah sporu." dedi gülümseyerek aynı anda da parmağını şıklattı.
"Yatağın üstünde sabah sporu... Hemde zıplayarak?" dedi Batuhan sorgu dolu sesiyle. Eymen yataktan kalktı ve cevap verdi.
"Hı hım." dedi karşısında dikilerek. Sırıtmamak için zor tutuyordu kendini. "Evde de hep yapıyorum bunu." diyerek devam etti.
"Ben hiç denk gelmedim." dedi Batuhan hafiften kaşlarını çatarak.
"Şeyy... Yeni başladım da ben. Ondandır." dedi gülümseyerek ve daha fazla çuvallamamak için banyoya gitti hızla. Batuhan şaşkınlıkla dikilip kaldı olduğu yerde. Kendi kendine mırıldanarak odadan çıktı mutfağa gitmek için.
"Garip. Cidden garip. Bir şeyler oluyor ama ne?"
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Eymen duş almış, saçlarını kurulayarak döndü odaya. Batuhan'ın burada olmaması iyiydi şu an için. Yüzündeki aptal sırıtışı görmezdien azından. Elinde havluyla saçlarını kurgularken yatağın ucuna oturdu ve sabah olanları düşünmeye başladı. Farkında olmadan gözleri kapanmış, eli de durmuştu. Öylece sırıtarak, gözleri kapalı, eli başında duruyordu.
O sırada Batuhan, Eymen'i kahvaltıya çağırmak için odaya giriş yaptı ve onu o şekilde otururken gördü. Başta anlam veremedi ve şaşkın şaşkın baktı bir süre. Daha sonra yanına gitti ve yüzünü yaklaştırarak yüzüne baktı. Burnuna duş jelinin çilek kokusu gelince gözlerini kapattı ve Eymen'in boynundan gelen kokuya odaklandı. Tam o sırada Eymen yakınında bir şeyler hissederek gözlerini açtı ve Batuhan'ın yüzüyle karşılaştı.
"Oha!" diye saçma bir tepki verdi Eymen. Batuhan anında gerçekliğe döndü ve gözlerini açarak kendini geri çekti. Kalbinin hızına engel olmaya çalışarak konuştu güçlükle.
"Ben... Seni... Kahvaltı için geldim." diye anlamsız bir cümle kurdu. Içinden kendine küfrederken Eymen şaşkın bir şekilde ona bakıyordu. Dediğini algılayamamıştı muhtemelen.
"Hm?" dedi kendinden bağımsız bir şekilde. Batuhan kendini biraz daha toparlayıp konuştu bu kez.
"Kahvaltı hazır. Hadi gel." dedi ve kızaran yüzünü saklayarak çıktı odadan hızla. O görmese de Eymen başını salladı ve elini kalbine koydu.
"Sakin ol. Sakin ol." dedi ve derin bir nefes aldı. Diğer elinin hala başının üstünde olduğunu farkedip elini indirdi. "Sakinleş, bir şey yok." diye telkinler vererek ayaklandı ve Batuhan'la güzel bir kahvaltı yapmak için mutfağa yürümeye başladı.
Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻
Sizleri seviyorum 💙
Yeni kitabım; 'SEVGİLİME NOT' u okuyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ (BxB)
Romance"30 yaşına kadar kimseyle evlenmezsek birbirimizle evlenelim." dedi sarışın genç, siyah saçlı gence. Siyah saçlı genç duyduğu şeye çok şaşırsa da uzun sayılmayacak kadar bir süre düşündü. Etrafındaki herkesin boşanmasından gözü korkmuş, o da aynı du...