13.deo

299 19 2
                                    

Nejmar P.O.V.

Ujutru me je probudio zvuk zvona na vratima. Sišao sam u prizemlje i ispred vrata zatekao visokog, mišićavog čoveka, možda nekih desetak godina starijeg od mene.

"Gospodin Da Silva?"-upitao me je čovek.Primetio sam karticu sa imenom, na sivoj pozadini crnim slovima bilo je napisano "Hese".

"Da?"-pomalo pospano i promuklim glasom upitao sam čoveka koga vidim prvi put u životu.

"Gospođica Nina me je poslala po njene stvari. Mogu li da uđem? "

Znači stvarno je kraj. Iskreno, nadao sam se da je bila samo pijana i bio sam spreman da joj oprostim ono sa Markom. Čak sam i našao razlog što mi nije odgovorila na poruke, možda je spavala. .

"Hmm, da naravno, uđi."-uspeo sam da izgovorim nakon pauze od par sekundi.

Nekih pola sata kasnije sve kutije sa stvarima su bile iznete. Ušao sam u spavaću sobu i shvatio koliko je prazno bez nje.Nema njenih slika, parfema, ničega.

"Tata? Gde je Nina?"-čuo sam Davijev glas, a par sekundi kasnije i plavu glavicu kako proviruje kroz vrata sobe.

"Mislim da Nina neće da se vraća.Ne čekaj je."

"Zašto? Nedostaje mi. Hoću kod Nine."

"Ona neće da dođe. Shvataš? "

"Dobro. Onda idemo mi kod nje. "

"Prekini!"-izdrao sam se na njega, a on je samo otrčao do svoje sobe.

Sranje.

Nina P.O.V.

"Hvala Hese."-rekla sam i zatvorila vrata od hotelske sobe.

"Sigurna sam da ti ne treba pomoć?"-upitao me je Mark koji je do tada ležao na ogromnom krevetu.

"Mogu sama. Hvala ti sto si bio ovde sa mnom. Divan si."

"Hej, pa čemu služe prijatelji?

Nervira me ovo "prijatelji". Nije kao da mi se sviđa Mark, ali ipak...

"Hmm, da naravno."

"Vidimo se večeras? "-upitao me je dok je obuvao patike i spremao se da izađe.

"Što da ne? Dolaziš po mene?"

"Dada, tu sam u osam."-rekao je i poljubio me u obraz. Ponovo. Zašto mu dozvoljavam ovo?

Mark P.O.V

"Hej Mark! Gde si jutros? Mislio sam da ćemo da se nađemo pre treninga?"-upitao me je Alexis kada sam ušao u svlačionicu.

"Hej izvini, bio sam sa...ovaj imao sam neke obaveze."-zaćutao sam kada sam video da me Nejmar posmatra.

"Bartra?''-Nejmar je ljutito viknuo na mene dok smo izlazili na teren.

"Šta je bilo Nejmare? "-odgovorio sam mu i požurio ka ostalima. Ne želim dodatna pitanja, Nina je naglasila da ne želi da on zna gde je.

"Znam da je ona kod tebe. Mislio sam da.si mi prijatelj."-besno, ali ipak tišim glasom rekao mi je kada je primetio da je trener blizu nas.

"Prvo, nije kod mene. Drugo, i dalje smo prijatelji."

"Prekini sam tim Bartra. Kaži mi gde je. "

"Žao mi je Da Silva. Ne znam gde je."

"Znam da ste celo jutru proveli zajedno. "-rekao je i stisnuo mi ruku.

"Hej, prekini. "-uzviknuo sam i otišao kod Alexisa.

Nejmar P.O.V

"Nej? "- čuo sam Leov glas kada je Mark otišao.

"Šta želiš? Mislio sam da su moji problemi glupi."-rekao sam i okrenuo se na drugu stranu.

"Nisam to mislio. Nemoj da si takav. Šta je bilo sa Ninom? "

"Ne znam. Juče nije došla kući i mislim da je kod Marka."

"Zašto bi bila kod njega? Zajedno su?"

"Možda. Kako ja mogu to da znam?"-besno sam mu odgovorio.

Leo P.O.V.

"Ne brini. Ja ću to da saznam."

Nekih sat-dva kasnije bio sam kući.

"Nina?"-upitao sam je kada se javila.

"Hej Leo, šta je bilo?"

"Gde si? Šta misliš da se vidimo večeras? "

"Nejmar te je nagovorio na ovo, ha? I ne, imam planove za danas."

"Šta ti je Nina? Mislila sam da vam je lepo zajedno."

"Nikad nije bilo. Samo smo se svađali i on je retko bio kući. Moram da se spremim. Vidimo se."

Rekla je i spustila vezu pre nego što sam uspeo da joj odgovorim.

______________________

Nina P.O.V.

"Idemo?"-upitao me je Mark kada sam otvorila vrata.

"Naravno, samo da se obujem. "

Par minuta kasnije bili smo u njegovom autu.

"Znaš, Nejmar se raspitivao o tebi. I mislim da se brine."

"Pa? Baš me briga. I Leo je zvao nekoliko puta. Oni ne znaju za nas?"-rekla sam i istog trenutka zažalila.

"Kako misliš za nas?"-upitao me je smejući se.

"Nemoj da si takav. Mislila sam na na hotel i to."-zašto sam ovako nervozna kad pričam sa njim? Pocrvenim svaki put...

"Dada, i ja mislim na to. Hajde stigli smo."

Obožavam ga. Celo veče nam je bilo prelepo i on je tako dobar prema meni, Nejmar nikad nije bio takav.

"Mogla bi da dođeš večeras kod mene, ha?"

"Zašto da ne? Ali ponovo nemam stvari."

"A moje majice?"-rekao je i nasmejao se. Svaki put se izgubim u njegovim očima.

"Onda smo se dogovorili. "

Da li to Mark Bartra ima novu devojku? Fudbalera Barselone u zadnje vreme često viđamo sa bivšom devojkom Nejmara Juniora. Da li se nešto dešava između njih dvoje?

Napokon imam način da svaki dan postavljam nastavke ugh. Volela bih da više komentarišite, na prošlom nastavku je bilo samo dva komentara. <3333

Za sve je kriv RioWhere stories live. Discover now