shopping - minsung

2.8K 78 69
                                    

jisung nagyon unatkozott törin. semmi kedve nem volt a francia forradalomról tanulni. a tollával játszott miközben bámult ki az ablakon és hallgatta az éppen a kettesért küzdő osztálytársát. "a tanár úgy sem vesz észre" –gondolta és elő vette a telelfonját, hogy legjobb barátjának – egyben szerelmének – írjon.

hanjisung_
linoo akkor ma elmegyünk vásárolni ugye? 🥺

minho nem válaszolt egyből, mert angol tz-je volt de jisung miatt gyorsan feloldotta a telefonját és vissza írt neki.

leeknowx
persze, hisz megígértem.

hanjisung_

seen

jisung még egy ideig nézte, hátha minho még ír-e neki valakit, de csalódnia kellett. sóhajtva írt felixnek, aki előtte ült két paddal.

hanjisung_
írtam neki...
de nem nagyon mondott semmit ://
lixie_97 opened the photo you sent.

lixie_97
jajj jisung drágám ne keseredj el!!! szeret téged én már csak tudom, csak tudod most tz-t írnak 💕💝💕💝💓💞💗

hanjisung_
😳
honnan tudod?

lixie_97
tegnap changbin sokat tanult
mondta, hogy ma tz-t írnak angolból. és mivel egy osztályba járnak...
úgyhogy ne aggódj sungie semmi baja
nincsen, csak figyelnie kell
💕💓💗💓💗💞❤💞💖💞💞💓💓💞💞💓

hanjisung_
ahh
lehet igazad van
sőt biztos
bocsi hogy zaklattalak

a tanár felixre szólt, hogy tegye el a telefonját ezért lix csak jisung felé fordult és mosolygott egyet. jisung viszonozta és folytatta az ablakon kifele bámulást.

végre kicsengettek. vége lett ennek a napnak is. sungie boldogan hagyta el a termet és kint a suli előtt várt minho-ra. lino a szokásos kíséretével jött ki. mikor meglátta az egyedül álldogáló jisungot elköszönt az osztálytársaitól és a kisebbhez ment.

-szia jisung-mosolygott és megölelte. sungie is mosolyogva viszonozta és próbálta kevésbé észrevehetően beszívni minho illatát. imádja ezt az illatot. mondjuk, magát lee minhot is imádja-akkor megyünk?

-persze-bólint jisung és elindul-szóval tudod lesz ez a verseny vagy mi az anyám ahol sok iskola jön és én kaptam azt a megtisztelő feladatot, hogy én mondok minden szöveget... és nekem semmilyen ünneplős cuccom nincs úgyhogy kell vennem egy inget meg valami nadrágot.

-hány körül végzünk?

-fogalmam sincs, miért? mész valahova?-kérdezte egy kicsit félve jisung. kibaszottul féltékeny mindenkire aki minhoval van.

-dehogyis, csak gondoltam hogyha későn végzünk akár nálunk is aludhatnál. mi úgy is közelebb lakunk. nem kéne sötétben sétálnunk.

-u-uumm...persze, aludhatunk nálatok-ugyan sokszor aludt már nála hisz a legjobb barátja, de mindig nagyon félénk.

már vagy egy órája vásárolnak, de jisung még mindig nem talált semmit. lino már kezdi unni ezt várást. na meg volt ideje gondolkodni, és nem rég realizálta, hogy kb egy méterrel előtte jisung ott áll póló nélkül és csak egy függöny választja el őket. óvatosan oda lépett.

yaoi oneshots - skz.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora