Prolog

379 20 0
                                    

Světlonoš stál naproti svému otci a čekal na jeho rozsudek. Kdyby mu někdo řekl, že tohle je jeho osud, vysmál by se mu. Vždyť on byl otcův oblíbenec. Byl jedním z největších a nejhezčích andělů.

Tohle bylo celé špatně.

Bůh seděl na svém mohutném trůně, jeho tvář byla jako obvykle strnulá, nedal na sobě znát ani kousek citu. V této chvíli to bylo poprvé, co Světlonoš zapochyboval o tom, jestli jeho otec vůbec nějaké ty city má. Nikdy své emoce nedával najevo, ale ti nejbližší věděli, že mu na nich záleží. Že je má rád. I Světlonoš si tohle myslel, ale teď? Stál tu naproti osobě, kterou celý svůj život obdivoval a vzhlížel k ní. Ta stejná osoba se mu každou chvíli chystala udělit trest za čin, který ani nespáchal. Andělé a ostatní obyvatelé Nebe byli shromážděni okolo nich a i oni s napětím čekali na rozsudek Boží. Celé Nebe. Ovšem nikdo nevystoupil z řady, aby se postavil za Světlonoše. Za jeho nevinu.

„Zpychl jsi! Zatoužil jsi po moci, která ti nenáleží a musíš za to být náležitě potrestán," zahřměl mohutný hlas vládce Nebes. „Pokud jsi chtěl být vladař, rád ti tvé přání splním. Tímto dnem jsi vyhoštěn z Nebe! Půjdeš do Pekla a budeš se starat o všechny hříšníky světa až do konce tvého života," vyřkl trest a hned na to se v celém Nebi ozvalo špitání všech přítomných.

„Já jsem Světlonoš! Nemohu jít do Pekla, to mi nemůžeš udělat!"

„Omyl. Ty jsi býval Světlonoš, tímto okamžikem se z tebe stává padlý anděl."

Světlonošova křídla zmizela a mraky pod jeho nohami se rozplynuly. Věnoval poslední pohled svému otci, a pak začal padat. A během toho, co padal, přemýšlel nad tím, čím si tohle zasloužil. Jediné, co kdy chtěl, bylo být jako jeho otec. Chtěl jeho uznání a hrdost a místo toho dostal na starost Peklo. Místo, kam nikdo nešel dobrovolně. A on? Poslal jej tam vlastní otec.

On byl Jitřenka. Měl lidem obstarávat světlo.

On byl světlo.

Býval světlem.

Teď byl poslán na místo tak temné, že i ten nejmenší plamínek světla byl navždy umlčen.

Toho dne se stal vládcem Pekel a anděl, kterým býval, zmizel neznámo kam.

•••
Vítejte u nového příběhu! 🔥

V roce 2018 mě díky Sářiným MV a spoluředitelům Pekla napadlo něco, co konečně nebyla ff. Během psaní jsem se ale nějak utvrdila v tom, že delší autorská tvorba mi příliš nejde a měla bych se držet spíše těch ff. Nicméně, chtěla jsem to aspoň dotáhnout do konce. A tak o dva roky později jde toto moje dítko ven ❤️.

Děj se bude odehrávat v dnešní době. Varuji předem, nastupujete do rozjetého vlaku a teprve s každou novou kapitolou se začnete více orientovat. Doufám, že se najde někdo, komu se bude příběh líbit 🙈.

Padlý andělKde žijí příběhy. Začni objevovat