Mehmet hoca ve baran ambulansları takip ederek hastaneye gittiler, çocukları ve Ahmed hocayı görmeden apar topar karakola götürülmüşlerdi.
Çünkü tek hayatta kalanlar onlardı ve tek şüpheli de onlardı saatlerce soruda kaldıktan sonra nezarethaneye konuldular diğer gün hakim karşısına çıkarıldılar hakime olan biten herşeyi anlattılar hakim delil yetersizliğinden dolayı serbest bırakmıştı ikisini de ama deli tımarhanesinde kalmak şartı ile ve Mehmet hocanın görevi de elinden alınmıştı artık hem görevsiz hem de deli Damgalı biri olmuştu aynı şekilde baran'a da deli damgası vurulmuştu....
Cenaze namazları kılınmış herkes taziyeye gidiyordu hoca ile baran ise ayrı ayrı yerlerde tedavi görüyorlar dı tabi doktorların Sandığı şey bu idi.
Muhammed aracılığı ile baran hastanede bile Mehmet hocadan ders almaya devam ediyordu bu hayatın nelere gebe olduğunu bilmediği ve bu olanların devamının geleceğine emin olduğu için kendini geliştiriyordu.
Bu olanlar son olsa bile belki hocaya yardım edecekti ve kendi çektiği acıları başkasının çekmesine karşı gelecekti....
Saatler günleri günler haftaları haftalar ise ayları kovalayıp durdu
Baran kendini birçok alanda geliştirmeye devam ediyordu.
Doktorlara kendini her zaman iyi olarak gösteriyordu tedaviler fayda ediyormuşçasına hal ve hareketlerini özenle seçiyordu doktorların suyuna gitmeye çalışıyordu.
Aynı şeyi Mehmet hoca da yapıyordu ve yaptıkları da işe yarıyorduFinalden hemen sonra attığım Çok kısa oldu
HATALARIM OLDUYSA ÖZÜR DİLERİM
UMARIM HİKAYEMİ BEYENMİŞSİNİZDİR
HİKAYEMİ İKİNCİ KİTAP OLARAK YENİDEN YAZACAĞIM
YENİ KARAKTERLER YENİ SERÜVENLER İLE KARŞİNIZDA OLMAK DİLEĞİYLE HOŞÇAKALIN.
NOT: İKİNCİ KİTAP İSMİ ××DÖNÜLMEZ 2 GEÇMİŞİN İZLERİ××
TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNÜLMEZ [ TAMAMLANDI ]
ParanormalÇOCUKÇA BİR HATA VE KOCAMAN BEDELLER ÖDETEN BİR HAYAT !