⚓Perde Arkası⚓

210 9 32
                                    

MultiMedya : Nazlı

Bölüm Şarkısı : Yüzyüzeyken Konuşuruz - Boş Gemiler

27.Bölüm : Perde Arkası

" Teslim olmayacağım ama
savaşacak gücümde yok.."


Yazardan..

" Nasıl hissediyorsun bakalım? " dedi Leyla, ufak bir tebessümle.

" Yalan söylememi ister misiniz? "

" Mümkünse gerçek duygularını duymak isterim. "

" Öyleyse.. İyi değil. Hem de hiç. "

" Neden? "

" Deliriyorum sanırım.. "

" O nasıl bir tabir Nazlı, aşk olsun. "

" Aşk oldu zaten doktor hanım. Da işte gerisi felaket.."

" Anlatmak ister misin? "

" Onun için buradayım ya zaten. "

" Güzel. Nereden başlamak istersin? "

" En başından.. "

Leyla başıyla onayladı genç kızı ve anlatmaya başladı Nazlı.

" Çok değil şurada bir kaç önce normaldi her şey.. " diyerek yurt dışından dönüşünden itibaren anlatmaya başladı.

Leyla duyduklarına inanamıyor, bunca zaman tüm bunlara nasıl dayandığına hayret ediyordu.

Nazlı'nın sözleri bittiğinde, Leyla şok içindeydi. Ne diyeceğini, nereden başlayacağını bilemedi..

" Sen hayatımda gördüğüm en güçlü insansın Nazlı.. "

" Bakmayın öyle göründüğüne doktor hanım, perde arkası çok sıkıntılı. "

" Nazlı.. Kendine haksızlık etme, lütfen. Neler yaşamışsınız aylardır? Senin yerinde kaç kişi dayanabilirdi tüm bunlara? "

" Bilmem. Zaten ben de dayanamıyorum ki artık. Resmen çöktüm, bittim, tükendim yani. Halüsinasyonlar görüyorum, kendi kendime konuşuyorum, krizler geçiriyorum.. Sürekli bir uyku hali ve yorgunluk var üzerimde. Başımı dik tutacak halim yok ama koca koca toplara tüfeklere kafa tutmaya uğraşıyorum. Aslında konuşacak bile takadim yok ama durup da dinlenemem doktor hanım. Ben durursam, ben savaşmayı bırakırsam sevdiklerimi alırlar benden. Onlara bir şey olacak diye ödüm kopuyor. Benim onları korumam lazım.."

" Belki de artık birilerinin seni koruması gerekiyordur.."

Başını iki yana salladı Nazlı.

" Bu mümkün değil. " dedi ve derin bir nefes aldı. Sonra ekledi ;

" Benim durup saklanmam demek, teslim olmam demek.. Teslim olmayacağım ama savaşacak gücüm de yok. "

" Tamam teslim olma, ama en azından soluklan.."

" Nasıl yapacağım bunu? Ben mücadele etmeye o kadar alışmışım ki.. Dinlenmek ne demek unutmuşum.. "

" Uzaklaşın buradan, olaylardan, bırakın polis hallettsin gerisini.. Siz gidin kafa dinleyin uzak yerlerde. Ama sadece sen değil, ya da sadece Ateş değil. Hepiniz.. Buna ihtiyacınız var. "

" Cepheyi terk edemeyiz, savaş daha bitmedi.. "

" Savaş bitmemiş olabilir ama sen bitmişsin Nazlı.. Şimdi sadece kumandan olma sırası, bırak erlerin savaşsın. Sen sadece yönet. "

Dalgalan Karadeniz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin