Здрасти,аз съм Елизабет или накратко Ели и сега ще ви разкажа моята история.
Има много неща,които хората не знаят за мен,например като това ,че съм осиновена. Наскоро ходих на състезание,което промени живота ми,но нека започнем отначало.-Ели,Елизабет ставай!-извика майка ми. Днес беше голям ден за цялото семейство. Отивах на международно състезание по математика,което беше много важно за мен. Живея в малко градче с не много възможности и това беше шасът да постига мечтата си,а именно да вляза в Харвърд.
-Ставам!-наистина ли станах,не,както винаги се успах.
-КАКООО!-чух брат ми да крещи от другата стая.
-Ех,не мога да си почина и 10 минути в тази къща!
Станах и започнах да се оправям. Облякох се с бял пуловер и черни дънки,сложих си малко гланц и тръгнахме.
-Ето ни!-изкрещя майка ми с цяло гърло. Това беше то. Имаше над 80 претенденти,но аз все още вярвах,че мога да победя. Влязохме и започна.
-Желая ти късмет!-каза ми майка ми. Отговорих на всички въпроси и започна класирането.
-И на трето място е....Мария Солакова!-това момиче ми беше познато от някъде.
-Второ място взима....Ивест Иванов!-остана само едно,притеснена съм!!
-И на първо място еее...-поех дъх- ЕЛИЗАБЕТ ДОБРЕВА!!-разхвърчаха се конфети,балони и аз все още не можех да осмисля какво се случва.
-Ти печелиш-прекъснах водещия-ЩЕ ВЛЯЗА В ХАРВЪРД!!!!-разплаках се,сълзите ми се стичаха по бузите...Излязохме и тръгнахме към вкъщи. Трябваше да си събера какъвто багаж ми трябва в продължение на час.
-Е,готова съм!-сбогувах се с майка ми и тръгнахме.Не знам какво ме очакваше,но тръгнах,тръгнах и продължих.
Надявам се да сте харесали първа глава!❤
За първи път пиша книга, дано да ви е харесала!❤
Пишете в коментарите според вас какво ще се случи по-нататък.💋
YOU ARE READING
♡My Story♡
RomanceЖивеех в малък град с не много възможности,но за щастие бях много ученолюбива.Успях да взема първо място на състезанието "Знание".Наградата беше преместване в ново училище и оттам започна всичко..