b9"beraber gideriz„

1.3K 74 24
                                    

|Yazılan Her Şey Hayal Ürünüdür|

Yasir Miy, Lalfizu, Çağan Şengül - Yıldızlara

-

Ayşegül sahneden çıktıktan sonra giyinme odasına gidip üzerini değiştirdi. "Ayşegül, biz yemeğe gideceğiz geliyor musun?" Diye sordu Eda. "Yok ya, yorgunum ben eve gidip uyuyacağım."

"Tamam, görüşürüz."

"Görüşürüz."

Ayşegül çantasını alıp odadan çıktı. Etrafına bakınıp Ecemi aradı. Gece söylediklerinden sonra konuşmaya bir türlü fırsat bulamamıştı Ayşegül.

Ona doğru gelen Ecemi görünce hemen seslendi. "Ecem!"

"Efendim canım?" Diyerek karşısında durdu Ecem.

"Bir şey soracağım ben sana."

"Sor." Dedi Ecem.

Ayşegül'ün omzunun üzerinden onların yanına doğru gelen Ozan'ı gördü. Eceme kaş göz yapıyordu ama Ecem ne demek istediğini anlamıyordu.

"Sana diyorum." Dedi Ayşegül. Ecem gözlerini Ozandan çekip Ayşegüle baktı. "Hı?"

"Dün gece diyorum, ne demek-"

"Ayşegül!" Diye seslendi Ozan lafını bitirmeden.

Ayşegül hala Eceme bakarken Ecem gülerek konuştu. "Hadi git git."

"Ne?" Dedi Ayşegül.

"Ayşegül." Dedi Ozan tekrardan yanlarına gelince. Ayşegül de Ozana döndüp konuştu. "Ozan?"

"Şey diyecektim ben."

"Ney?"

"Bir şeyler yiyelim mi?" Diye sordu Ozan. Ayşegül Ecem ile göz göze geldi

"Hep beraber mi?"

Ecem Ozan'ın bakışlarını görünce kendini gülmemek için zor tuttu. "Yok, siz gidin. Ben kızlara söz verdim."

"Bende yorgundum aslında." Dedi Ayşegül. Ecem koluna vurarak "Git git, yemek yiyin. Yemek iyidir." Dedi ve gülerek yanlarından ayrıldı.

"Ee?" Dedi Ozan.

Ayşegül de gülümsedi. "Gidelim o zaman "

"Gidelim."

Birlikte binadan çıktıktan sonra Ozan'ın arabasına bindiler.

"Şarkı açayım mı?" Diye sordu Ozan.

"Olur." Dedi Ayşegül.

Ozan elini radyoya uzatıp açtı.

Ayşegül duyduğu şarkı ile gülmeye başladı. Ozan da Ayşegül gülünce gülmüştü. "Değiştireyim ben." Dediğinde Ayşegül "Hayır hayır dursun." dedi ve gülerek şarkıya eşlik etmeye başladı.

"Sen arada sırada uğra bana! Hovardayım diye kıyma bana. Fikri firardayım uyma bana."

Ozan gülüyorken Ayşegül de şarkıya eşlik etmeye devam ediyordu.

Bir süre daha böyle yolculuk ettikten sonra Ozan arabayı durdurdu. "Nereye geldik?" Diye sordu Ayşegül.

"Çok güzel bir yere geldik."

Birlikte arabadan inip yürümeye başladılar. Kısa bir süre yürüdükten sonra deniz kenarında bir köfte ekmek arabası gördü Ayşegül.

"Sever misin?" Diye sordu Ozan.

BERCESTE •OzAy• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin