Het Begin

476 12 1
                                    

Jou Pov

"Alweer een nieuw jaar en alweer het een na laatste jaar!!" Roep je tegen je beste vriend Louis. "Jep nog een 2 jaar en dan ben ik eindelijk van al die pesters af" "ow kom op Lou, ik heb gehoord dat er een nieuwe jongen komt. Misschien wel je nieuwe kamer genoot". Je kijkt . aan en poort hem met je elleboog in zijn zij, hij kijkt naar je en beging te lachen "Ja ja we zien nog wel". Jij begint ook te lachen en bedacht je dat je snel naar je nieuwe kamer moest om je kamer genoot te ontmoeten. "Heey Lou ik moet nog naar mijn kamer om hooi te zeggen tegen mijn nieuwe kamer genoot, je weet me te vinden he Doei zie je later" je lachte naar hem en gaf hem snel een knuffel. "Haha ja ik ook nog succes met haar doei" "jij ook met je kamergenootje haha". Ik liep in de richting van mijn kamer en deed de deur open.

Louis Pov

Ik was eigenlijk heel erg nerveus om mijn nieuwe kamer genoot te zien. Ik hoop niet dat hij zoals de rest was mij alleen maar belachelijk maakte. Ik stond voor de deur en de deur was half open dus ik klopte eerst en liep toen pas naar binnen. Ik zag een jongen met krullend haar en heel veel maar dan ook echt heel veel tattoos. Hij draaide zich om en hij heeft de mooiste groenen ogen ooit. "Jij bent vast mijn kamer genoot, ik ben Harry, Harry Styles." "Ik ben Louis Tomlinson" zei ik verlegen en echt wow hij was heel lang vergeleken met mij. "Hey ik ben al klaar met mijn spullen uit pakken, zal ik je misschien helpen met die van jou?". Ik dacht echt van wow wil HIJ MIJ echt helpen. Maar ik knikte mijn hoofd en legde mijn tas op de grond en deed hem open. Na een tijdje hadden we een gesprek ... EEN GESPREK. Hij was echt heel aardig en ik heb zo'n gevoel dat dit jaar nog een heel avontuur gaat worden.

Harry pov.

Na het uit pakken moest hij nog iets te eten halen bij de supermarkt, want we hadden niks te eten en ik was het vergeten anders had ik het wel gedaan. Zo Louis was best aardig en ... knap. Ik weet dat ik bi ben maar dit is past echt de eerste keer dat ik zo'n gevoel heb en ik heb dit ook nog nooit gevoeld voor een meisje. Ik keek om me heen en ging op mijn bed zitten en keek op mijn rooster wat ik morgen allemaal heb. Ik heb morgen niet zo heel veel lessen maar het duurt wel lang allemaal. Na ongeveer een half uur kwam Louis terug en het was al avond. "Zal ik koken ofzo want jij hebt het eten al gehaald" "Ja hoor" hij lachte en bloosde een beetje. Hij was echt schattig. Ik keek hem aan in zijn ogen en lachte naar hem. Ik pakte de spullen en begon met koken. Louis ging douche en hij had zijn bril hier lagen liggen. Hij kwam binnen in alleen een laag hangende handel om zijn middel. Ik weet niet waarom maar keek naar zijn kont want ... echt waar ik heb nog nooit zo'n kont gezien. Toen hij zijn bril weer op deed ging ik snel weer terug naar het eten en zetten het op tafel. Ik pakte mijn bord en ging op mijn bed zitten en een boek lezen. Louis pakte ook zijn eten en begon langzaam en zachtjes te eten. Ik keek naar hem en vroeg "waarom ben je eigenlijk zo verlegen en stil en alles?" Hij keek naar me met grote ogen.

Louis Pov

Dit was de eerste keer dat iemand dat aan me vroeg ik moest na denken en zei "ik word nog al veel gepest en alles om dat ik een nerd ben e- .... Ja omdat ik een nerd ben". Dat ging bijna mis ik wil namelijk liever niet dat hij weet dat ik gay ben, echt waar ik vind hem leuk maar volgens mij is hij gewoon iemand die op meisjes valt. Hij keek naar me en knikte langzaam en ging weer veder met eten en lezen in zijn boek. Ik had me eten ook op en maakte me bord schoon en ook die van Harry. Ik pakte mijn telefoon en belde snel j(ou)/n(aam).

J/n "Heey"

Louis "hoi"

J/n "en hoe is he kamer genoot"

Louis "nou ik denk dat het nog een heel avontuur word"

J/n "Lou is in love haha"

Louis "Ja nu goed en hoe is jou kamer genood"

Het was heel even stil

J/n "ken je Taylor nog ... die trut die jou echt niet mag ... nou die is mijn kamer genood ... yay"

Louis "oww das ... kut'

J/n "Jep maar ik zal het er maar mee moeten doen"

Louis "hey ik moet gaan, ik ga alvast slapen voor morgen"

J/n "okey Louis hou van je truste"

Louis "hou ook van jou truste"

En ik hing de telefoon op, ik zag Harry hij leek pissig. Opeens vroeg hij "met wie was je aan het bellen?" Hij keek niet op van zijn boek "een vriendin ... ze is als een zus voor me ... hoezo?" "Gewoon". Okey ... maar ik ben echt dood op dus is ga slapen "um ... Ik ga slapen zometeen" hij knikte. Ik kleed me snel om in me pyjama en kroop snel in bed. Ik zag Harry in zijn boxers staan en ging ook in zijn bed liggen, ik ook. "Truste Lou" noemde hij me nou Lou? "Truste Harry" en het laatste waar ik aan dacht was j/n die met Taylor op een kamer zat. En toen aan Harry ... Dit word echt een heel avontuur. Toen viel ik in slaap.

Oppisite ~Larry Stylinson Dutch~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu