Je toto láska?

1.6K 37 3
                                    

Pozrel som sa mu do očí. "Nanda go re? " Spýtal som sa ho, ale asi som tušil čo. "Ešte nikdy si nikoho nepobozkal a ešte stále si panic" Uškrnul sa a ja som bol červený ako paradajka. "Ako to vie? " Spýtal som sa v hlave a zrazu som cítil tlak na svojich perách.

Pobozkal ma. Chvíľu mi trvalo kým som to spracoval, ale po chvíli som sa do bozku zapojil. Jeho pery boli také studené, ale mäkké. Páčilo sa mi to, ale nevedel som či by malo. Predsa len je to môj únosca. Odtiahol sa odo mňa a pozrel sa mi do očí. Ja som mu pohľad opätoval. "Ako vidím tak sa ti to páči" Usmial sa a ja som nevedel čo povedať. "H-hai" Zamumlal som po tichu. Zrazu si sadol na moje kolená a začal ma bozkávať. Ja som len spolupracoval. Bol to vášnivý no nežný bozk. Po chvíli som cítil, ako sa mi snaží dostať do úst. Neprotestoval som a pootvoril ústa. Cítil som jeho chladný jazyk, ako sa hrá s tým mojim a mňe sa to páčilo.

Asi po 10 sekundách sa odtiahol kvôli nedostatku kyslíka. Pozeral som mu do očí a cítil som niečo hrejivé v srdci.
Nemožné... Asi som sa do neho zamiloval. Ale to predsa nejde! Je to zloduch a môj únosca.. Ale tie nádherne modré oči v ktorých som sa roztápal. Jeho úžasne mäkké pery a svalnaté nežné ruky. 

/z pohľadu Dabiho/

Miloval som ho. Jeho nádherné červené oči, ktoré horeli silou a odhodlaním. Úžasné pery, dokonalé telo... No nemohol som si nevšimnúť, že sa mu bozk páčil. Pomaly som sa postavil a odpútal ho. "Nebudeš priviazaní ak mi sľúbiš, že neujdeš" Povedal som mu a on iba nemo prikívol.

Ja som si sadol na posteľ a sledoval, ako si trie zápestia. Asi som ho priviazal silnejšie ako som mal. Po chvíli sa na mňa pozrel a ja som v jeho očiach videl smútok. "Čo sa deje? " Spýtal som sa ho so súcitom v hlase. "Máš vo všetkom pravdu... Spolužiaci sa mi len smejú a nenávidia ma...
Niekedy by som radšej zomrel ako trpel v tej triede" Odpovedal mi so zlomeným hlasom, a na stoličke sa schúlil do klbka.

Bolo mi ho ľúto. "Teraz máš nás. My sa ti smiať nebudeme. Naopak, my ťa máme radi takého aký si a.... " Podišiel som k nemu a chytil jeho tvár to rúk. "Ja ťa milujem Bakugou"

/pohľad Bakuga/

Očervenel som. Naozaj mi práve povedal že ma miluje, alebo to je len sen...  Nevedel som čo mu na to povedať, bál som sa priznať že aj ja ho milujem. No asi som musel. "Aj ja milujem teba... " Povedal som mu pošepky, ale tak, aby to počul.

On sa nad tým len pousmial a objal ma. Nečakal som to, ale objatie som mu opätoval. Chcelo sa mi plakať a už som to nedokázal v sebe dlhšie držať. Rozplakal som sa a skryl som tvár do jeho hrude.  (je odo mňa o dosť vyšší) Cítil som, ako má hladí po vlasoch a ako sa ma snaží utíšiť. Po chvíli som bol z plaču unavený a zaspal som.

Nevedel som čo sa dialo potom, no keď som sa zobudil ležal som v posteli vedľa Dabiho. On len niečo pozeral na mobile. Keď si všimol že som sa zobudil odložil mobil a otočil sa smerom ku mne. "Ako sa cítiš Baku? " Opýtal sa ma milo  a ja som len cítil ako som sa nad jeho slovami začervenal. "Lepšie Arigatou" Nevedel som prečo, ale pritúlil som sa k nemu a jemu sa to asi páčilo lebo nenamietal a naopak, pritúlil si ma ešte bližšie.

Počúval som tlkot jeho srdca a to má upokojilo. Po chvíli si ľahol na chrbát a mňa dal na jeho telo. Ležal som na ňom s hlavou na jeho hrudi. Páčilo sa mi to, a spokojne som zatvoril oči. On mi len hladil vlasy a usmieval sa. Cítil som sa pri ňom dobre, aj keď by som asi nemal. Lenže ja ho milujem.

"Pridaj sa k nám" Povedal len tak z ničoho nič. Pozrel som sa na neho. "Ja neviem... Som hrdina. Nechcem sklamať matku" On sa len pousmial "máš čas si to rozmyslieť. Keď budeš vedieť odpoveď tak mi len povedz" Ja som mu na to prikývol. Očami som zablúdil k jeho perám. Neodolal som a pobozkal som ho. On si ma pritisol bližšie a bozkával ma.

/Dabi/

Bozkával som ho. Začal prvý, ale bolo vidno že sa mu to páči. Ležal na mne a rukami sa opieral o moju hruď. Pritisol som si ho bližšie, a vybojoval si vstup do jeho úst. Mali sme menšiu jazykovú vojnu, ale vyhral som. (Ako inak že?) Hehe

Opatrne som rukou zišiel na jeho dokonalý zadok. Jemne som ho po ňom hladil a po chvíli som mu ho stlačil. Jemne vzdychol do mojich úst. Pre mňa to bola Rajská hudba. Pokračoval som v masírovaní jeho pozadia, a jemu sa to páčilo.

Odtiahol sa od mojich pier a slastne vzdychal popri tom, ako som sa hral s jeho guľatučkým zlatým a dokonalým zadkom. "Chcem ťa" Zašepkal mi do ucha, a ja som sa nad tým len pousmial.

Dabibaku (SK) ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora