Nisa Selin Elidemir
Temizliği bitirmiş masayı hazırlıyorduk .Yarışmacıların neredeyse hepsi geleceği için bayağı bir kalabalık olucaktık.Bu yüzden balkondaki masayı terasa çıkardık.Masaları da kurduktan sonra üzerleriöizi değiştirmeye odalarımıza geçtik.
Üzerimi giyinip aşağı indim.Ellerim istemsizce karnıma gidiyordu bu duruma gülümseyerek mutfağa geçtim barış ve Emir yemeklerle uğraşıyorlardı hala bir kılumu Emire bir kolumu barışa doladım.
S:Off çok güzel görünüyolar..
B:Hmm..Beğendin mi.
Diyip başını bana çevirince burun buruna geldik kalp ritmim düzenden çıkarken gözlerimi kapattım barış dudaklarıma eğilirken sol tarafımdan gelen öksürük sesiyle Emiri unuttuğumuz aklıma geldi.Yüzüm kıpkırmızı olurken peçeteleri alıp mutfaktan çıktım.
Kendimi terasa attım.Gülerek elimdeki peçeteleri de yerleştirdim masaya.Bir süre sonra çalan kapının sesiyle aşağı indim Furkan ve uğur gelmişlerdi.
"Hoşgeldiniz"
Dedik hep bir ağızdan.Onlar da aynı şekilde karşılık verdi.
"Hoşbulduk"
Sonrasında Furkan konuştu
F:Kimse gelmedi mi daha
Emir cevapladı
E:Yok,gelirler birazdan.
Onaylayıp içeri girdiler direkt terasa çıkmıştık.Bir süre oturduktan sonra tekrar kapının çalmasıyla ben aşağı indim ve kapıyı açtım.Eray ve Barbaros gelmşti.
S:Hoşgeldiniz.
İkisi aynı anda
"Hoşbulduk yenge"
Yenge demelerine sırıtıp yukarıyı işaret ettim.Onlar da yukarı çıkarken tekrar kapı çaldı Serhat ve nişanlısı olduğunu tahmin ettiğim tanımadığım bir kadın vardı benimle aynı yaşlardaydı.
S:Hoşgeldiniz
Serhat:Hoşbulduk yenge.Nişanlım, Burcu.
Kız gülümseyerek elini uzatınca ben de aynı şekilde karşılık verdim.
S:Selin ben de,memnun oldum.
Burcu:Ben de.
Onları da yukarı gönderdim ve ben de arkalarından çıktım.Hepsi emirle nasıllarsa barışla da öyleydiler ve bayağı iyi anlaşıyorlardı.Lale ve ben aşağı yemekleri ısıtmaya inince yeniden çalan kapıyla laleyi mutfakta bırakıp kapıya açtım bu sefer sefa ,ayyüce ,ebru ve Celal gelmişti hepsiyle selamlaşıp yukarı yönlendirdim ama ayyüce ve ebru yardım etmek isteyince beraber mutfağa geçtik.Açıkçası ayyüceyi seviyordum zaten yarışmadan önce de bir kaç kere konuşmuşluğumuz vardı kısa bir süre de olsa emirle aynı yerde çalışmışlardı ve iyi arkadaşlardı ama ebru bana biraz soğuktu hatta bayağı bir soğuktu sanki herkesten nefret ediyormuş gibiydi ama tabiki ön yargıyla yaklaşmıycaktım.Aklıma gelen şeyle gülümsedim.Barışla ilk tanıştığımızda onun için de aynı şeyleri düşünüyordum ama şimdiyse karnımda ondan bir parça taşıyordum.
Ayyüce:Seliiin,iyi misin.Daldın gittin.
S:Hı?..Hı hı iyiyim ya öyle dalmışım bir an.
Ayyüce:Noldu karnın mı ağrıyor.
Demesiyle lale gülmeye başladı ben ise elimin karnımda olduğunun yeni farkına varıyorum
S:Ha,y-yooo.
Ayyüce:Bir dakka.Sen...yoksa...
Başımı öne eğip alt dudağımı ısırdım.
Ayyüce:OHA..Hamilemisiiiinn
Dedi heyecanla.Başımı olumlu anlamda yukarı aşağı sakladığı da gelip kollarını bana sardı .Ebrudaysa hala bir tepki yoktu. Ayyüce benden ayrılıp laleye döndü
Ayyüce:Ee sen de yok mu bişey
Diye gülerek sorduğu soruya karşılık lale gözlerini belertti.Ebrunun dikkatini çekmiş olacak ki gözünü telefondan kaldırıp bize döndü.Lale bir cevap vermeyince ben konuştum.
S:Ayy nasıl olsun ayyüce Emir daha yeni geldi.Fırsat mı oldu.
Dediğim şeyle lale gözlerini sanki mümkünmüş gibi daha da büyüttü onun bu haline ayyüceyle ben gülerken Ebru'nun yüzünde hala ciddi ve sert bakışlar vardı.
Yeniden kapının çalmasıyla mutfaktan çıktım.Tanya ,duygu ve eşi,Berk,Gülşah ve Sedat gelmişti.Onları da yukarı yollayınca Gülşah ve Tanya mutfağa geldi.Ebru yukarı çıkmıştı sanırım,mutfakta yoktu.Ayyüce duygu ve gülşaha sarıldı.Ve tabi duramayıp konuştu.
Ayyüce:Ayy tanya Selin hamileymiş biliyormusun..
Dediğinde gözlerimi açmıştım sert olduğunu düşündüğüm bir şekilde ona bakıyordum.Tanya:Neee.Ciddi misiin?
Dedi heyecanla gülümseyerek başımla onaylayınca gelip bana sarıldı.Ondan ayrıldıktan sonra Gülşah da sarıldı.Bu kızı sevmiyordum yarışmanın başlarında Emire yaptıklarından dolayı olsa gerek bir daha ısınamamıştım bu kıza aklıma geldikçe hala sinirleniyordum,sana mı kaldı kızım çocuğun adamlığınu sorgulamak,gerizekalı!
.
.
.
Herkes gelmiş masaya oturmuştuk.Kahkahalar eşliğinde yemeğimizi yemiştik.Ve şimdiyse çay ve tatlılara geçmiştik saat on ikiye gelirken bir kaç kişi kalkmıştı biz de lale ayyüce ve ebru mutfağı toparlıyorduk.Ayyücenin bir anda söylediği şeyle ikimiz de bir enda ona döndük.Ayyüce:Kızlar ben aşık oldum....Furkana
Furkana,derken sesi iyice kusılmıştı.Biz de laleyle şokla birbirimize bakıyorduk.Evet aralarında bir yakınlaşma vardı ama bir anda böyle birşeyi beklemiyorduk.Bir süre daha laleyle ayyüceye bakarken gülmeye başladık.Ayyüceyse anlamaz bakışlar yolluyordu bize.
Ayyüce:Ya neye gülüyorsunuz.
Dedi kaşlarını çatarak.
S:Canım biz zaten bunun farkındaydık ama bir and söyleyince şaşırdık işte.
Ayyüce:Nasıl ya çok mu belli ediyorum.Ay anlamış mıdır o da.
Lale:Merak etme bir tek sen değil o da bayağı belli ediyor .
Ayyüce:Neyi belli ediyor.
S:Ya o da seni seviyor işte belli.
Ayyüce:Ya emin misiniz?Off neyse şimdi biri gelicek sonra konuşalım.
Dediğinde konuyu kapatmıştık.Mutfağı toplayıp yukarı çıkınca barışın yanındaki boş sandalyeye oturdum beni kendine çekip sırtımı göğsüne yasladı ve elini karnıma sardı ve sohbete geri döndü bense gözlerimi kapatıp başımı geriye ,onun boynuna doğru,attım ve ellerimi karnıma sarılı kollarının üzerine koydum.
Bir anda havalanmamla gözlerimi araladım barışın kucağında olduğumu anlayınca kollarımı beline dolayıp iyice göğsüne gömüldüm.Beni yatağa bıraktı bir süre sonra üzerimdeki kıyafetleri çıkarmaya başlayınca yanaklarım kızarıyordu ama gözlerimi açmadım üzerime pijamalarımı geçirip dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı ve yanıma yattı ben de kollarımda bedenini sarıp göğsüne yattım ve uykuma kaldığım yerden devam ettim.
Yeni bölüm...
Aslında daha 50 vote olmadı ama yine dayanamdım ve attıyorum.
Ben olayları hiç bir şekilde çözemedim.Şimdi Barış ve Nisa sevgili mi yada önceden sevgililer iş de ayrılmışlar mı.Ki eğer önceden sevgili olup şuan ayrılmışlarsa neden linç yiyorlar,söylemedikleri için mi?Söylemeye bilirler kendi hayatları bundan linç yiyorlar da gerçekten komik .Verilecek tepkilerden çekinmişlerdir ki çok doğal çünkü sadece yan yana oldukları için bile demediklerini bırakmadılar malum kişiler.
Kısacası bu onların özel hayatı herşeyi herkese söylemek zorunda değiller bize düşen şey ise saygı duymak.Yunusun barış hakkında söylediği şeyler hakkında ise hiçbir şey söylemek istemiyorum herkes herşeyin farkındadır umarım...