9. Bölüm Aslan

14.8K 884 65
                                    

Seaaaalammmm kalbimin içleri bu bölüm biraz geç paylaştım özür diliyorum umarım bölümü beğenirsiniz şimdiden iyi okumalar.



Yazardan


Asena duyduklarını sindirmeye çalışırken diğer bütün herkes de şok içinde bakıyordu Yüzbaşı Alp Türkoğluna. Alp çaresizliği hissediyordu iliklerine kadar. Sevdiği kadın kaçırılmıştı. Doyasıya öpüp koklayamadığı sarılamadığı kadını şuan şerefsizler'in elindeydi. Üstelik daha nikah bile kıyamamıştı sevdiği kadına sadece dini nikahları vardı. Ya oğlu daha iki yaşında küçücük aslanı vardı.

"Asena." Dedi. Çaresizlik tüm bedenini ele geçirirken. "Lütfen bul karımı." Asena gözleri dolu dolu olan ağabeysine baktı onu en son anne ve babasını kaybettiği zaman böyle görmüştü. Kırgın dı, kızgın dı ama şuan birlik olmalıydı biliyordu bunu ağabeysine destek çıkmalıydı. Asena etrafına baktı herkes onlara bakıyordu time baktı yavaş yavaş hepsinin gözlerine değdi gözleri. Onu tutana baktı. Turan. Asena derin nefes alıp ağabeysine doğru bir adım atıp sımsıkı sarıldı.

"Sana söz veriyorum bulacağım onu." Ağabeysi gözleri dolu dolu baktı biricik kız kardeşine. Biliyordu Asena söz verirse tutardı o sözün sonu ölüm olsa bile bulurdu yengesini. "Bul." Dedi kısık çıkan sesiyle Alp. "Yeğenin yetim kalmasın Asena bul karımı bana." Asena gözlerini açıp kapattı. Duydukları çok ağır ve fazlaydı sindirdi yavaşça. "Yeğenim mi var?" Alp burukça güldü. "İki yaşında Aslan." Asena tebessüm etti. Artık emindi bulucaktı yengesini her ne olursa olsun bulmak zorundaydı yeğeni yetim kalmamalıydı.

"Tim toparlan görev vakti." Tim Hızlıca kendine gelip hep bir ağızdan bağırdılar.

"Emredersiniz komutanım." Asena hızlıca Albayı aramak için giderken tim de hazırlanmaya gidiyordu.

"Yüzbaşı Asena Türkoğlu."

"Söyle yüzbaşı."

"Albayım izniniz olursa göreve gitmek istiyoruz." Albay duyduklarına şaşırmış dı görev emri olsa haberi olurdu özel bir durumdu anlamıştı.

"Kim için yüzbaşı?" Asena derince yutkundu.

"Yüzbaşı Alp Türkoğlu komutanım." Albayın içi sızladı. Anlamıştı karısına yada çocuğuna bir şey olduğunu. Asena da anlamıştı Albayın ağabeysinin evli olduğunu bildiğini tek o bilmiyordu anlaşılan bir de timi.

"İzin verilmiştir Yüzbaşım bende geliyorum hemen siz tam teçhizat hazır olun."

"Emredersiniz komutanım." Asena telefonu kapattığı an odasına girip üniformasını giyindi. Saçlarını ense de sıkı topuz yapıp yeşil postallarını geçirdi ayağına. Hızlıca koşarak koridorları geçtiğinde karşılaştığı askerler şaşkınca bakıp esas duruşa geçiyorlardı. Asena hızlıca hangara girip gerekli herşeyi aldığın da tüfeğini de alıp bahçede helikopterin önünde bekleyen Gölge timinin yanına ilerledi. Kutay'ın dikkat diye bağırmasıyla hepsi esas duruşa geçtiğinde Asena tüm ciddiyetiyle Gölge timinin önünde duruyordu.

"Asker saçınızın teline zarar gelmeyecek ama o şerefsizler'in saçının teline bile zarar gelecek anlaşıldı mı?"

"Anlaşıldı komutanım." Asena ağabeysinin ve Albayın geldiğini görünce esas duruşa geçip var gücüyle bağırdı.

"İki yüzbaşı, iki Üsteğmen, bir Teğmen, iki Asteğmen emir ve görüşlerinize hazırdır komutanım."

"Rahat asker." Albay hepsine teker teker baktı ama en çok Asenaya baktı biliyordu karşısında ki Asena değil de Kurt'du dağları inleten dağda tek bir serefsiz bırakmayan Kurt vardı karşısında bu Albayı korkutmaya yetmişti ama görev di bu üstelik ağabeysinin karısı içindi bu görev. "Turan Yüzbaşının da timi size katılacak Yüzbaşım. Emir komuta Asena da Allah yar ve yardımcınız olsun."

Gölge Timi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin