İlk Akşam Yemeği

6.5K 83 1
                                    

 
  (resimdeki umutun akşam yemegindeki hali ve incinin saçı ve elbisesi)

     O heyecanla hemen eve gitmiştim. Umutun sürprizini merak ediyodum. Sevim için de çok mutluyum. Onun iyileşmesi umutla dışarı çıkmamı sağladı.
    
          Şimdi sıra kıyafet seçmede
 
Kırmızı elbise mi? Hayır
Yeşil mi? Hiç yakışmadı.
Peki ya mor? Aynı babaanneme benzedim.
At, at, bunu da at,  bu da olmaz, bunu da beğenmedim, bu hiç olmaz...
Offffff  ben ne giyinicem hiç kıyafetim yok...

         (dedi ve yatağa kendini attı)

Off kim geldi ya? Bu kapı neden çalıyo ki.
(kapıyı açmaya gitti, yüzündeki o şaşkın ifadeyle)

Şoför :inci hanım?
İnci : buyrun benim.
Şoför : umut bey bunu size gönderdi.

(inci kutuyu aldı ve teşekkür ederek içeri girdi. Kutunun üstünde "yarın saat 8de UMUT" )

(kendi kendine konuşarak kutuyu açtı ve içindekini görünce)

Umut naptın sen ya. Bu nee ama bu çok güzel bi etek büstiyer. Hemde pudra pembesi. Ayyy :))

Kıyafetlere daldım saat geçmiş sabah erken kalkamazsam yetişemem :(

                          GECE

(  Saat - 11:00  )

Oha saat 11 olmus. Ben nası yetisicem. Hemen duşa girmeliyim.

(duştan çıkar çıkmaz üstünü giyinip kuaföre gider ve saçlarını yaptırır hemen eve gelip üstünü giyinir. Giyinirken de kendi kendine konuşmaya devam eder. )

Umut ya gerçekten beni çok sasirtiyosun. Bi dakika ya ben niye bu kadar heyecanlıyım. Sakın ol inci ne var sanki alt tarafı bi yemek.

(  Saat - 20:00 )

Eyvah saat geldi. Umut geldimi acaba (camdan bakıp) şaka mı ya bu ne.

(inci hazirlandiktan sonra umutun yanına iner ve umut çok şık ve bi o kadar da mükemmel siyah bi spor arabanın önünde elinde güllerle inciyi beklemektedir.)

Umut : çok güzel olmussun inci
İnci :teşekkür ederim umut sende çok yakışıklı olmuşsun çok farklı geldin gözüme.
Umut: teşekkür ederim e hadi gidelim inci hanım :)

(umut inciye kapıyı açar ve melun melun bakarak kapıyı kapatıp kendisi de arabaya biner)

İnci :nereye gidiyoruz.
Umut:süpriz dedim ya
İnci :ama merak ediyorum
Umut : bekle ve şu bandı gözlerine bağla
İnci : neden gözlerimi bağlıyorum
Umut : hadi inci bağla şunu merak etme sadece tadını çıkar

( umut, incinin gözlerini bagladıktan sonra gidecekleri yere hemen giderler. Umutun suprizi cok büyüktür. Kız kulesine karşı bir tepede bir sürü mumlar, ışıklar, beyaz güllerle kaplı bi masaya götürür inciyi. İncinin gözlerini açar açmaz şaşkın bakışlarla umuta bakar ve hiç bişey diyemez. Umut inciyi gerçekten etkilemiştir.)

Umut : hadi gel oturalım.

( incinin sandalyesini çekerek onu otutturur. Ve yemek servisi başlar. İnci etrafa şaşkın şaşkın bakarken umut sadece inciyi izlemektedir. Butun yemek boyunca birbirlerine bakarlar ve nerdeyse hiç bişey konuşmazlar. Umut yemeğin sonuna doğru bi fotoğrafçıyi getittirir.)

Umut : bence bugünü ölümsüzlestirelim :)
İnci : beni çok sasirtiyosun.

(kız kulesini arkalarına alarak yan yana bi fotoğraf çekilirler. Saat geç olmuştu ama ne inci gitmek istiyodu ne de umut)

İnci : umut sabah sevimin yanına gidicem kalksak senin için problem olur mu?
Umut : yok hayır olmaz tabikide hadi ben seni evine birakiyim.
İnci : teşekkür ederim :)

( umut inciyi evine bırakmak için arabaya binerler. Kapının önüne geldiklerinde)

İnci : bugün ve kıyafet için teşekkür ederim çok beğendim. Herşey için sağol çok güzel bi akşamdı.
Umut : asıl ben teşekkür ederim bu akşamı bana yaşattığın için. Bi daha ne zaman görüşürüz?
İnci : en kısa zamanda :)  iyi geceler umut
Umut : iyi geceler inci :)

( inci eve gidip üstünü değiştirir ve uyumadan önce umut için )

     "Başıma gelen en güzel şeysin "

SON UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin