פיצלתי את הפרק לשניים, החלק השני יעלה מיד אחריי שתלחצו על כפתור הכוכב האומלל שמחכה שילחצו עליו כבר חגחגחגןגחאעג
דרך אגב תודה על 1K צפיות זה מחמם את ליבי הלא קיים
-
דפיקות חזקות העירו את לואי וליאם.
"מי דופק בשעה כזו?" ליאם מלמל וקם ממיטתו. הוא פנה למסדרון לצד לואי שהתעורר גם הוא מהחדר המקביל וצעד לצידו אל הדלת. הוא פתח אותה והביט המבע מבולבל מעט בהארי ואדם נוסף שלא הכיר."אממ שלום..?" מלמל בעייפות.
האיש הביט בהארי שזז בחוסר נעימות. הוא הסב את מבטו חזרה אל ליאם וללא התרעה מוקדמת שלח אגרוף היישר אל פרצופו.
"מ-מה אתה עושה?!" לואי פקח את עיניו בערנות וליאם התעלף ונפל לאחור.
"אי אפשר שיהיו עדי ראייה" ג'פרי קבע בסמכותיות, מזכיר לו את האימון המתוכנן שלהם להיום.
לואי הביט בו בחוסר הבעה, הוא לא ידע אם הוא יותר מפחד או מתרשם מהיכולות שלו. "אלוהים ישמור. הינה התחלנו" מלמל והתמתח במקומו, "השעה שבע בבוקר וכבר מישהו אחד מעולף על הרצפה" מלמל לעצמו.
הוא הלך לכיוון המטבח על מנת להכין קפה, עדיין לא מודע לגמרי לעובדה שהוא צריך להרשים את הבוס ביכולות שכיביכול שיפר במהלך האימונים הלא קיימים שעבר.
"אתה עוד לא לבוש?" הארי שאל ועבר את ליאם המעולף באדישות.
"לא כולנו ישנים עם חליפות, אדון סטיילס" הוא לגלג בעודו מרתיח מים בקומקום.
ג'פרי העביר מבט מהיר על הדירה, "חמש דקות ואתה מוכן" הוא נשאר לעמוד בכניסה ברשמיות.
לואי העיף בו מבט עייף, "השעה שבע בבוקר, אתה לא באמת מצפה שאני אתפקד איכשהו. נכון?"
"עלייך לעשות את המוטל עלייך" הוא שילב את ידיו כנגד חזהו, "אתה צריך להיות מהיר בשביל להצליח במשימה נגד בן".
לואי נכווה מהמים הרותחים ופלט קללה חירשת. הוא התעלם מהערתו של ג׳פרי ומזג את הקפה לשתי כוסות והגיש להארי.
"הכנת לי גם?" הארי חייך במעט ביישנות, הוא בעצמו לא ידע למה.
"כן, עכשיו קח לפניי שאני אתחרט ואשפוך את זה עלייך" אמר באופייניות והארי מיהר לקחת את הכוס מידו.
"תודה" הוא חייך ושתי גומותיו צצו. לואי חשב שזה המראה הכי יפה שיכל לראות באותו הרגע.
"בכיף זה שטויות.." הסמיק מעט ומיהר ללגום מן הקפה.
YOU ARE READING
גייז בשחור // לארי סטיילינסון
Fiksi Penggemar[הושלם] שני טיפשים מאוהבים בחליפות וחתול שמנסים להציל את העולם. כמה מתוק, לא?