SAKARLIK

351 31 3
                                    

Multideki davinnnn...

Gözlerimi açmak için çok zorlansamda en sonunda başarabildim. Sağ yanağımi yastiktan kaldırıp yüzümü ellerimin arasına aldım saate baktığımda 07.37 olduğunu görünce çok şaşırdım. Gece üstüm açık uyudugum için hertarafim tutulmuştu. Battaniyeyi üstünden attım, ev botlarimi giyip banyoya koştum. Tabi yine kosamadim ayaklarım bile agriyordu. Aynaya baktığımda goz altlarimda torbalar oluşmuş saçlarım dağılmış kısaca çok cirkindim. Elimi yüzümü yıkayıp odaya döndüm. Dolabın cekmecesini açıp içinden ic camasirlarimi alıp banyoya girdim. Ilık suyu açıp biraz bekledim ve dusuma girdim.

DAVININ AGZINDAN

+Davin! Davin!
-Hi
+Uyandinmi?
-Yok hala uyuyorum.
+Davin kapıyı aç!
-Ne istiyon yaaa!
Kapıyı açmak için kalktığımda birden titredigimi farkettim çünkü üstüm çıplak ve altımda pijama vardı.

+Morry!?
-Davin! Nasılsın Canimmmmm abimin
+Sana vurmamak için kendimi zor tutuyorum desem?
-Ayyyy kiyamam.
+Morry saat daha...
-07.39 Biliyorum daha senin için çoook erken ama biraz avlansak???
+Of ya git kendi başına avlanan yaa!
-Ama abi ya nolur gelsen hi?
+Off tamam git giyin bende açım zaten
-Abilerin vampiri

Morry yanagima sulu bi öpücük kondururken yüzümü burusturmadan edemedim.

+off ya sulu, sulu! Hem o abilerin kralı tamam mi cahil!
-Bunu bir vampirdende ilk defa duyuyorum.
+Git hadi giyin geliyom.
-Tamam

Kapıyı kapatıp dolabın kapısını açtım. Yeşil bir tişört siyah bir kot pantalon alıp üstüme geçirdim. Saçlarımı elimle düzeltip telefonumu ve biraz para aldım. Kapıyı açtığımda Morry i gördüm. Üstünde siyah pantalon ve kırmızı tişört, saçları sımsıkı bağlanmış ve oldukça genç bir vampir gibi duruyordu.

-woooooow yakışıklıyız
+Hadi şımarık yürü.
Evden çıktığımızda  hava serindi siyah  deri ceketlerimizi üstümüze geçirip. Ormana doğru yol aldık.

LERRY NIN AGZINDAN

Dustan sonra rahatlamistim formalarimi giyip yatagimi topladım. Çantamı hazırlarken bizim ufakligin sesi duyuldu. Elime tabletimi aldım bu sırada odanın kapısı gürültülü bir şekilde açıldı.

+Ablaaaaaa!
-Toby! Canım kardeşim kapi diye bir şey var demiiii!!!!!
+Biliyorum ve tokmağinida elimde tutuyorum.
-Toby!! Çal onu tamam mi ÇAL!
+Uffff abla yaa! Kahvaltı hazır hadi gel!
-Tamam geliyorum sen git.

Tableti yerine koyup saçlarımı topladım. Çantamı, telefonumu, kulakligimi ve  anahtarlarımı aldım.Aşağı indiğimde kahvaltı yine hazırdı. Babam masanın başına oturmuş bana yakışıklı bakışı atıyordu. Babamın yanına gidip yanağına sulu bir öpücük kondurdum. Sonra anneme ve bucureeee. Babam iş dolayısıyla zor görüyordum.

.....
Kahvaltimi yaptıktan sonra anahtarlarımı alıp evden çıkarken babam da bana eşlik etti
-Kızım istersen ben seni birakiyim .
Durumumuz gayet iyiydi çok güzel  bi evimiz 2 tane arabamızı vardı bi tanesi benimdi ama çok kullanmazdım. Bilmiyorum ama bisikletle gitmek çok daha eğlenceli geliyordu.
-Sağol baba ama ben bisikletle gitmek istiyorum. Hem havalar felanda iyi.
+Sen bilirsin ama dikkat et arabalar felan haa!
-Tamam tamam sende dikkat et yayalar felan aman haa!!

Babama kocaman sarılırken onu çok sevdiğimi bi kere daha söyledim.
Anahtarlarımı çıkarıp bisikletimi demirden aldım ve ön sepetine çantamı koydum telefonumu çıkarıp kulakligimi taktım onuda on sepete koydum.
....
Saçlarımı açtım rüzgarda dagalanmasını seviyordum. Şarkının durduğunu duyunca değiştirmek için telefonu elime aldığımda dengemi kaybetip başka bir evin citlerini kırıp bahçesine girdim. Içimden vay canına ne kadar hızlı gidiyomusum desem de bu düşüncem kısa sürdü . Bisikletten düşüp kafamı taşa vurduğumda acıyla inledim .
Saçlarımın arasından sıvı bişey aktığını hissedebiliyorum saclarimdaki sıvı kulağıma gelince gözlerimi acıyla kapattım.

Bu bölüm nasıl olmusssss??????
Vote ve yorumlarınızi bekliyorum ayrıca mutimedyadaki Davin diger bölümlerde Lerry i de göreceksiniz...

VAMPİRLİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin