Chapter 7 - Folytatás

206 13 2
                                    

Melegen süt az aranyló Nap New York nyüzsgő városára, s a virgonc felhőket lágyan fújja a hűsítő szél. Csodás nyári nap közepén járunk, s a toronyházak egyre csak nyújtózkodnak, hogy együtt játszanak a hófehér fellegekkel, amit én maró fájdalommal a lábamban, figyelek. A parkoló aszfaltja izzó parázsként ontja a meleget magából, jobban fokozva a hőséget a part menti városban, s olyannyira közel van az óceán, hogy innen halljuk a sirályok fülsiketítő vijjogását. A világtenger hangja is hallatszik, s sós illata is beférkőzik az orromba a lehúzott autóüveg felett.

Mellettem Tom Hiddleston igazgatja biztonsági övét, majd azt kicsatolva fordul hozzám, hogy szóljon, megérkeztünk.

Miután Scarlett leparkol egy szabadon hagyott helyen, Tom karjaiba vesz, s New York egyik legnagyobb magánkórházának pihenőhelyén találjuk magunkat, ami engem egészen ledöbbent, s hevesen kezdek el tiltakozni.

- Ó, nem, nem, nekem erre nincs keretem, képtelen lennék kifizetni! - kászálódnék ki idézőjeles fogvatartóm tagjai közül, de az intenzív fájdalom - na meg Hiddleston erős marka - megakadályoz ebben az abszurd ötlet megvalósításában.

- Nyugi már, Luc! Majd kifizetem én, úgyis én okoztam, de ne ficánkolj már! - szorít még jobban magához az engem fogó férfi, amit Scar visszatartott nevetéssel néz végig.

- Nem fogom engedni, Tom! - rivalok rá, majd karba teszem a kezeimet, duzzogásom jeléül - Ráadásul le is tehetnél, kezd zavarba ejtő lenni - nézek félre pirospozsgás arccal, amin a férfi csak egy aprót nevet.

- Hé, srácok, inkább be kéne menni, mert ma még vissza kell érni időben - hangsúlyozza ki az utolsó szót - Na meg nem akarja gondolom senki, hogy Anthony megöljön minket a tekintetével - vonja meg a vállát a vörös nő, majd Tomot elkezdi a kórház felé terelni.

Miután beérünk a szürke fotocellás ajtón, hatalmas kék és fehér színben pompázó falak között találjuk magunkat. A recepciós pult felett sárgán fénylő tábla jelzi, hogy mi hol található, s a méretes aulában rengeteg ember nyüzsög, az információs asztalnál tömérdek ember tolong, a várókban milliónyi ember keres ülőhelyet, vagy éppen azokért veszekszik, s orvosok és ápolók rohannak el egy-egy tolóaágyat tolva, rajta sérült emberekkel, s mi ennek a forgatagnak a közepén találjuk magunkat.

A vörös nő határozottan elindulva tör utat nekünk a tömegben, s Tom karjaiban cipelve engem, igyekszik utána, mire én kezeimet nyaka köré tekerem, hogy stabilításomat megtartsam.

- Jó napot, Scarlett Johansson vagyok, az egyik munkatársam ráesett a lábára, intenzív fájdalmat érez a bokájában, tudnának valamit kezdeni? - lép oda egy negyvenes éveiben járó duci fekete nőhöz, aki rám pillantva köszön nekünk.

- Önöknek is szép napot. A hölgyet hogy hívják? - néz rám mosolyogva, mire azt viszonzom.

- Lucy Clark vagyok, üdvözlöm - Esetleg megtudhatnám, hogy önnek mi a neve? - pillantok kicsit félre, majd azonnal a nő szemébe nézek.

- Persze, Dr. Isabel Paula Taylor vagyok, mára én leszek a kezelőorvosa, tehát 2018.08.23-án - csattogtatja a tollát, felírja a dátumot, majd csiptetős laptartójára nézve kérdezi tőlem az adataimat.

- Mikor született? - veszi fel olvasó szemüvegét, hogy még jobban lásson, majd várakozóan vizslat.

- 1993. Június 16-án - felelem készségesen.

- Teljes neve? Esetleg férjezett? - pislog Tomra, mire mindketten azonnal elvörösödve ellenkezünk.

- Nem! - mondjuk hangosan mindketten, mire Scarlett csak aprót somolyog.

Öltönybe Bújt SzerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora