-Biliyor musun Bum aslında sikiyle işeyen biriyle olmak artık daha az rahatsız edici ve sen şu sapık şeyleri yapmamaya başladığına göre artık..
Artık seninle uyuyabilecek miyim!?
Ah ne aptalım sesli söyledim ...-Yoksa bunu mu istiyordun ?
Şey...
- // bir kahkaha // tamam bu sefer olabilir ama sende wampiri memnun etmeyi bileceksin.
Wampiri memnun etmekte ne ?
Bu Ne demek sangwoo?
-Kurt olduğuna göre zıplamayı ve Yalamaya seviyor olmalısın dimi?
...
-Bu ifadeyi değiştir gülümse ve beni eğlendir soyun!
Sa.. sang..
Küçük kurdun Üzerine atladım kuyruğu titreşimiydi bu yüzden fazla ıslak bir kurt olmuştu ona dayanamıyorum saatlerce içinde olmak istiyorum bu yüzden onunla hiç ön sevişme yapmadan işe koyuldum.
Açıkçası je'den zevkliydi göğüsü Ve küçük kalp dövmesi olmasa da bazen o kız olsa diye düşünüyorum ama o zaman şu duvara da onu gömerdim .Sangwoo karmaşık bir denklemdi onu çözmeye çalışmak anlamsızdı beni seviyor muydu nefret mi ediyordu bilmiyorum .. bildiğim tek şey ondan koparmıyorum bir şekilde beni çekiyor ellerimi onun bedeninde gezdirmek onunla uyuma düşüncesi ve onun yanında güne başlamak dünyanın en romantik şeyi idi .. hatalarım için çok pişmandım keşke bunu daha önce başarsaydım ona daha önce açılsaydım .
Sangwoo!
-Ne oldu Bum canın mı acıdı?
Ah.. hayır ..
-Neden bağırdın ha adımı söylemek seni şevke mi getiriyor ?
Sangwoo öyle demesene
-Ne var bunda sevişmemizden utanıyor musun?
Yo hayır ..
-Peki söyle neden adımı haykırdın bu kadar gaza mı geldin sahiden?
Sangwoo .. seni seviyorum !
-Wampirlerde kurtları sever Bum ..
Bu seni seviyorum demek mi?
-Nasıl anlarsan öyle olsun şimdi Bacaklarını ayır .
O çok açık sözlü beni çok utandırıyor .
-hala çok darsın Bum.
Çünkü sadece seninim .
-Bana verdirdiği şu sözü bugün gerçek yapacağım.
Hangi sözü Sangwoo?
-" Beni becer ve kocam ol " demiştin hatırladın mı?
E.. evet.
-Seni beceren koca adam olacağım Bum .
Sangwoo çok kötüsün .
Birbirimize bakarak kahkaha attık gece boyunca ritimler devam etti ardından hep olduğu gibi duşa girdik sonra Yatağa uzandık Ve Sangwoo tavanı izlemeye başladı bende onunla aynısını yapıyordum ki Gözleri dolmaya başladı ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni yavaşça öldürüyorsun..
Fiksi RemajaYoon Bum x Sangwo Bum sangwo'nun peşinden adımlıyordu seslenmeye devam ediyordu Sangwo'nun arkasından seslendi "Sangwo bana ne olacak ? " ...