Kalbim

15 1 0
                                    

      Hiç ne hissettinizi bilmediniz anlar oldumu? Benim oldu suan ne hissetimi nerde oldumu bilmiyorum icimde fırtınalar kopuyo ama ben bi damla göz yaşi bile dökmüyorum tepki vermiyorum . Annem yanımda  aglıyo arada bana bakiyo yine ağliyo çok ağliyo  saat sabah üç herkez uyuyo ben  otumuş  etrafa bakiyorum .Tek duydum ses annemin ağlama sesi sonrasini hayal meyel hatirliyorum yoruluşum gözlerimi kapanmamaya zorlamam ve göz kapaklarimim beni yenmesi ve kapanmasi  . Sabah olmuş etrafa yatağimda  noluyo aga sen niye böylesin bakisi  atiyorum sonra birden kafama dank ediyo acı benim kalbime hançer gibi saplanmiş acim. Artik aklim basima  geliyor . Kalkiyorum merdivenlerden inip kanepede uyuya kalmiş anneme bakiyorum sonra hiç göz yaşi akitmayan gözlerimden bir damla göz yaşi akiyor . Annem o  muazzam kadin Mine Minnet  .Annemi ilk defa bu halde görüyorum . Annem bi iç mimar ve gayet basarili bir kadindir ve ben annemi hic bu halde görmemistim  hic bu kadar yorgun,bitkin ve çaresiz .saat daha yedi buçuk ve annemi uyuandırmamaya karar veriyorum .Masaya oturup düşüncelere dalmak tek hedefim. Daliyorumda yarim saat bilemdim bir buçuk saat  sonra annem uyaniyor. Daha dinç daha güçlü ama hala  üzgün burnunu çekişi sonra banyoya girip fıskiyeyi  açişi .  O su sesinin duyuşum o huzur verici su sesi  beni dinlendiriyo adeta kalbim rahatliyo  kalbime saplanmiş o hancer biraz gevşiyo sonra su sesi duruyo hancer daha güçlü sapalniyo kalbime.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruhumla Baş BaşaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin