Kelime sayısı:808
Medya'da Hermione'nin Çapulcular'la buluşmaya giderken giydiği elbise var.
Lord bana bu kadar kolay güvenmiş miydi yani? Bu saçmaydı. Evet bir kaç kanıtım vardı ama bunlar beni konseye alması için yeterli değildi. Bir şeyler dönüyordu ama tahmin etmek zordu. Yine en çok yardım aldığım şeyden yararlanacaktım. Zamandan. Zaman vakti geldiğinde her şeyi açıklayacaktı. Ben ise o zamana kadar küçük araştırmalarla bunun nedenini öğrenecektim.
Karşımdaki ölüm yiyen bir şey dememi beklemeden gitti. Ben ise çakılmış gibi durduğum merdiveni terkedip odama çıktım. Güzel bir haberdi ama altında bir şey yattığı belliydi. Tanrım! Ben az önce güzel bir haber mi demiştim? Bu güzel değil mükemmel bir haberdi. Her şeyden haberim ve olacaktı ve bana tamamen güveneceklerdi. Bu güzel haberi kendi içimde küçük bir şekilde kutlamak istediğim için odadan hızlı adımlarla çıktım ve Dobby'nin bodrum katındaki odasına gittim.
Kapıyı tıklattım ve bir saniye geçmeden kapıyı açtığında tebessüm etmek istesemde yapamadım.
-"Dobby emrinizde." Dobby başını eğip konuştu ben ise düz bakışımla konuştum.
-"Bana en yıllanmış vişne şaraplarından bir şişe getir. Yanına güzel vişneli bir pasta koy. Odama getir." Dobby onaylayan bir kaç şey mırıldandı bende beklemeden odama çekildim. Küçük bir kutlamayı hak etmiştim.
❥❥
Şarap kadehini narince kaldırıp dudaklarıma götürdüm ve boğazımdan mükemmel tadın geçmesine izin vermiş bulundum. Pastadan küçük bir parça alıp ağzımda biraz dolaştırıp yedim. Bu güzel haz vücudumu gevşetmişti. Masadan kalkıp biten pasta ve şarabı bir yere koydum. Ardından büyük bir parşömen aldım ve özenle fırçamı kullanmaya başladım.
Güzelce çizimimi yaparken odaya tok bir ses dolduğunda irkildim. Hemen cama ilerledim ve gelen beyaz baykuşu gördüm. Baykuşun üstündeki notu aldım ve camı geri kapattım.
Dikkatlice mektubu açıp okumaya başladım.
"Yarın akşam yedide meydana gel."
-Çapulcular
Demekki Dumledore kolayca farketmiş ve bu iş için Çapulcuları görevlendirmişti. Kıyafet dolabımın karşısına geçtim ve yarın giyeceğim şeyleri kırışmasın diye koltuğa düz bir şekilde koydum.
Çizimi yapmaya devam etmek için masama oturdum ve fırçamı elime alıp devam ettim.
❥❥
Kafamı masadan kaldırmaya çalıştım ama başaramadım. Dün sabaha kadar çizimimi bitirmeye çalışmıştım ve masada uyuyakalmıştım. Neyse ki çizim bitmiş ve neredeyse boyaması da bitmişti. Boyanacak ufak bir yer kalmıştı. Yediye kadar çizimi tamamen bitirip sonrasında Çapulcuların yanına gitmek istiyordum.
Ama şuan bir sorunum vardı her yerim sızlıyordu. Sanki uyumak yerine çivili bir yatakta yatmış gibiydim. Kendimi masadan zorla kaldırıp yatağa yavaşça yattım. Biraz yatakda vücudumun iyileşmesini beklemek en mantıklısıydı. Ancak dinlenirken bir şeyler okumak istiyordum. Romeo ve Juliet en sevdiğim muggle kitabıydı ve onun devamını okumak için sabırsızlanıyordum. Elime Romeo ve Juliet'i aldım ve okumaya başladım
Yedi saat sonra
Biraz kitabımı okumuş ardından hemen çizmimin başına oturup son detaylarınıda tamamlamıştım.
Şimdi ise küvetin içindeydim. Bir saat olmuştur büyük ihtimalle. Vücudumun her yerini dakikalarca keselemiş ve tertemiz yapmıştım. Küvetin içinde dinlenmek şuan o kadar iyi hissettiriyordu ki.
Ama daha fazla durmamalıydım çünkü görmem gereken Çapulcular vardı. Küvetten çıktım ve saçımı kuruladım. Hemen odama gidip koyduğum elbiseyi üstüme geçirdim. Siyah bileğime gelen botu giyip odadan çıktım.
Siyah saçları ve zümrüt yeşili gözleriyle koltukda oturan Tom Riddle tüm planımı yavaşlatmıştı. Gözleri hiç vakit kaybetmeden beni buldu. Gergin bir şekilde yutkundum ama gözlerime bunu yansıtmadım. Başımı hafifçe eğip sonra tekrar kaldırdım.
-"Merhaba Lord'um"
Söylediğim itaatkâr cümleyi görmezden gelip konuştu.
-"Nereye gidiyorsun?" Bu soruyu beklemiyordum. Sadece onunda başıyla selam verip sessizce malikaneden çıkmayı planlıyordum. Ama düşündüklerimi yanıltmıştı. Bellatrix'in karşısında defalarca malikaneden çıktığını görmüştü ama ona hiç böyle bir soru sormamıştı. Yeni olduğumdan kaynaklandığını düşünerek sorusuna cevap verdim.
-"Biraz eski Londra'yı görmek için dışarı çıkacaktım Lord'um"
Tek kaşını hafifçe alayla kaldırdı.
-"Buraya Londra'yı turlamak için geldin sanırım."
Tebessüm ettim.
-" Yapacak başka bir görev vermediniz. Bende odamda oturmak yerine biraz gidip güzel bilgiler alabileceğim yerler keşfetmek istedim Lord'um."
Akıllı ve tatmin edici cevabım beni mutlu etmişti. Voldemort ise cevabımı beğenmiş olacakki alaycı bir ifade tanınmak yerine ciddi bir şekilde kafasını salladı.
-"Bunun bize yararı olabilir. Güzelce dolaş."
Cümlesini tamamlayıp eline koltukda okuduğu kitabı aldı ve okumaya devam etti. Bende vakit kaybetmeden malikaneden çıktım. Beni takip ettireceğini bildiğim için çıkmam gereken saatten oldukça önce çıkmıştım. Lord'a söylediğim gibi bir iki saat Londra'da büyücü mekanlarında dolaşacak ve tekrar malikaneye cisimlenecektim. Sonra oraya cisimlendiğimde Lord'un beni görmesini sağlayıp tekrar odama gidecek ve odamdan Çapulcular'ın yanına cisimlenecektim.
Böylece saatlerce odamda durduğum için Lord şüphelenmeyecekti. Birde ben büyücü mekanlarında dolaşıp eski büyüleri öğrendiğim için Lord'un gözüne girmeye başlayacaktım. Anlayacağınız bir taşla iki kuş vuruyordum şuan.
❥❥
Londra'da büyücü mekanlarını gezmiş bir kaç tane iksir malzemesi almıştım. Ondan sonra hâlâ koltukda oturan Voldemort'un beni görmesini sağlayıp odama gitmişim. Şimdi ise odamda oturmuş saatin gelmesini bekliyordum. Saat'in olduğu yere gözlerimi çevirdim ve saatin yedi olduğunu gördüm. Geç kalmamak için hemen cisimlendim.
Saat'i beklerken kıyafetlerimi değiştirmiştim. Bir ölüm yiyen beni görürse tanımasın diye.
Etrafıma baktığımda tam karşımda dikilen dört kişi gözlerimi doldurmuştu. James ve Lily dışında hepsini gelecekten tanıyordum. Remus,Sirius,James ve Lily'nin bana pek iyi bakışlar attığını söyleyemezdim açıkçası. Lily yanıma geldi ve kolumdan tuttu.
-"Ne işler çevirdiğini anlat. Hepimizi tehlikeye atıyorsun."
Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Sizden bu bölüm için bol yorum ve bol oy bekliyorum. Çünkü farkındaysanız olaylar gelişmeye başlıyor.
Başka çok söyleyebileceğim bir şey yok. Kendinize iyi bakın. Bölüm hakkındaki fikirlerinizi buraya yazmayı unutmayın.
-Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen❤️-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly Effect (Tomione)
FanficHermione Granger arkadaşlarının ölmesini engellemek için geçmişe dönüp Lord Voldemort'u bir şekilde durdurmayı kafasına koyar. Tom Riddle&Hermione Granger