Medyadaki Berk ^^
Okuyanlar lutfen vote+yorum yapsın. Siz okuyup beğendikce benim daha çok yazasım geliyo. ^^ Neyse uzattım sanırım. Iyi okumalar...
Şu an herkese kızgınım. Kızgınım derken zaten kimsem yoktu. Teyzemle eniştem vardı onlarda beni bıraktığına göre birçok kızın ailesinden kurtulmak isteyip "Özgür olmak istiyorum ben" diye yakındığı vardır. Kusura bakmayın ama ya onların rahatlık götüne batmıştır ya da benim ailem melekti.
Enişteme kızgındım bana böyle alçaklıgı yapmaya kalktığı için. Ama teyzeme daha çok kızgınım. Ben onun kızı gibiydim benim böyle birşey yapacağımı nasıl düşünür ya. Ben öyle bi kızmıyım. Ikisini de asla affetmeyeceğim. Şuan valizimi arkamdan sürükleyip, sahilde yürüyorum. Çok çaresizim ne yapacağımı nerde kalıcağımı bile bilmiyorum. Ilk yapacağım iş bu gece kendime ucuz bi pansiyon bulmak yarında yurtlu bir lise bulmam lazım.
Saat akşam 9'a yaklaştı. Hava şimdiden çok soğudu. Istanbulda kış çekilmiyor. Bi bankaa oturduk ellerimi birbirine birleştirip denizi seyrettim. Ellerim buz kesmişti ama içimdeki aleve iyi geliyordu hissetmiyordum bile. Valizimin kulpunu çıkardım tam ayağa kalkacakken 3 tane tane içki kokan pis gülüşlü erkekler belirdi. Yanıma doğru yaklaştı. Bende korktuğum için bir iki adım geriledim. Ben geriledikçe 3 erkeğin öndeki bana doğru yaklaştı. Biraz daha gerileyecekken öndeki şerefsizin 'tutun kollarından' dediğini duydum. Tam kaçacakken arkadaki iki çocuk beni kollarımdan tuttu. Öndeki erkekte pis pis gülüşüyle bana doğru yaklaştı. Kollarımdan o kadar sıkı tuttuyorlar ki bırakın kaçmayı haraket bile edemiyorum. Birden cenemi tuttu. Bende dayanamayıp suratına tükürmemle, yüzünü silip bana tokat atması bir oldu. O kadar sert vurmuştu ki ağzım yüzüm kanadı. Çok çaresizim hareket edemiyorum ve dayak yiyorum. Çırpınsamda tokatlarından tekmelerinden kurtulamadım.
Gözlerimin kapandığını hissettim. Tam bir kere daha vuracakken arkadan gelen yumrukla beni döven kişiyi iyice benzetti. Tekmeler tokatlar derken tam gözüm kapandı ve yere yığıldım. Adını bilmediğim bi çocuk beni döven kişiyi dövdükten sonra diğerleri de göt korkusuyla arkasından kaçtı.
Ben gerisini hatırlamıyorum heralde bayılmışım. Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Hemşireler yüzümdeki yaraları siliyordu. Her tarafım yara bere içindeydi. "Iyi misin?" Sesin geldiği yere döndüm. Beni kurtaran çocuk kahramanımdı o benim. Kısık sesle "Iyim teşekkürler. Beni kurtardığın için. Sen olmasan.." diyemeden elini ağzıma koydu. " Şşşşşş... olmadı ama değil mi? Bak iyisin hadi biraz dinlen doktor yarına kadar müşade altında kalıcak dedi. Yediğin darbeler ağırmıs. Bünyen zaten çok güçsüz. " benide zaten çok yorgunum gözlerimi açacak halim yoktu direk gözlerimi yumdum ve uykuya daldım...
Yeni bölümün gelmesi tamamen size bağlı. Yani yorumlara ve okuma sayısına. Benim burda amacım çok okunması değil. Ben yazmayı çok seven biri olduğum için yazıyorum ve sizlerle paylaşıyorum... kalın sağlıcakla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geleceğim Olur Musun?
ЧиклитAilesini kaybetmiş bir kıza tam akrabaları sahip çıkmışken ikinci terkedilişini yaşıyor. Bir genç kız için sokağa atılmak, kimsesiz kalmak ne kadar kolay olabilir ki? Önüne çıkan engelleri itemeyecek kadar güçsüzken kim onun elinden tutup çekecek...