🌜Fata cu parul ca noaptea🌛

182 7 4
                                    

Ma trezesc intr-o camera identica ca lui Marinette...observ ca de data asta eu sunt pe pat...Cand o doctorita intra in salon.

Dd:A! Se pare ca v-ati trezit domnule Agreste!

Ad:Asa se pare...Am o intrebare...de ce sunt aici.si...ce mai face Marinett!?

Dd:Doamna Dupain-Cheng? Doctorul a restabilizat-o!

Cand aud asta mii de fluturi se zbat prin burta....Ma buruc enorm de mult ..nici nu stiu cum sa ma exprim!

Dd:Ati lesniat din cauza neajunsului de somn si hrana..Domnule trebuie sa aveti mai multa grija!Apropo!Cativa prieteni de ai dumneavoastra au venit sa va vada!

Pe usa salonului ,timid intra Alya si Nino....Chloe?!

Ch:Buna...Am auzit de...tot ce s-a intamplat!...

Al:Esti bine da?

Ad:Sunt bine prieteni!Serios! Dar..puteti sa ma lasati putin singur cu Chloe?

Ni:Sigur frate!

Ies amandoi din salon Chloe asezanduse pe un scaun cu privirea spre geam...

Ad:De ce ai venit?

Ch:Trebuie sa iti marturisesc ceva!

Imi ridic o spranceana in semn de nestiinta asteptand raspunsul blondei.Ofteaza usor uitanduse incontinuare pe geam.

Ch:Adrien....eu...eu am fost cea care a injunghiat-o pe Marinette....

Ad:C...cum?

Ch:Iti jur! Nu stiam ce fac! Eram controlata! Stiu ca este de neiertat...Dar..am vrut sa sti!

Ad:Chloe...dar..de unde sti ca suntem-?

Ch:Vam vazut venind spre spital..Hawk Moth mi-a zis sa va urmaresc!

Ad:Si..i-i zis cine suntem?!

Ch:Nu nu am putut face asta...ma simteam groaznic de ce facusem!Ma bucur ca amandoi sunteti teferi!

Ad:Inteleg...te iert! Ma bucur ca ai marturisit asta!

Ii dau un zambet amical....ea tor o fata trisa parea sa aiba..

Ad:Ce mai este?

Ch:Am aflta cine este Hawk Moth...

Ad:Cu-

Ch:Lasa asta! Te rog sa nu te panichezi sau infuri te rog...iti va face rau!

Ad:Promit...

Ch:Hawk Moth este...tatal...tau...

Cand aud cele spuse ramasesem in soc!El a fost in tot acest timp?! De ce el! De ce ne vrea miraculosi?! Jur ca o sa il distrug! El e de vina! In tot!

Ch:Adrien?

Ad:Mh?

Ch:Stateai si te uitai pe geam de aproepe 5 minute..Esti bine? Suparat?

Ad:Mersi Chloe! Pentru toate informatiile! Poate de acum putem fi prieteni cu toti!

Ch:Multumesc...dar...te avertizez..ai grija cu tata tau...stiu ca doare..dar..eu sunt aici! Si Marinette va fi!

Cand ii aud numele ma intristez..As vrea sa o vad...sunt prea nebun dupa ea incat sa o las...nu pot...

Ch:Esti bine?

꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum