sırlı ses

220 2 12
                                    

Merhaba arkadaslar bu benim ilk kitabım....

Biz arkaslarimla  korku filimleri izliyoduk ev karanlikti ve korkunc sesler cikiyoyordu evden arkadaslarimla yerimizden kalkmaya korkuyorduk ve birden odadan bir ses yükselerek " buraya gelin"aramizda en cesurumuz "tamam geliyoruz"dedi bizim kalbimiz git gide hizlaniyordu arkadasimiz odaya gitti ve odada bir adam duruyodu arkadasimizi ele gecirmisti sanki arkadasimizin surati kanamaya basladi ve bize dogru yoneldi bizde ciglik atarak dis kapiya yoneldik ama fayda yoktu kapi adeta 10 kez kilitlenmisti sonra cigliklar icerisinde uyandim yatak sırılsıklam olmustu birden arkadasim msj atti ve diyodu ruyamda "sizi" gordum yaziyordu ama benim korkuma engel olmamisti.......

Ertesi gun tekrar bulustuk ve dolasmaya karar verdik macerayida severdik ve karanlik bir cikmaz sokaga girelim dedik bos bir ev vardi girmek istedik o eve sokak bayada karanlikti aslinda nasilda korkmadan gittik ki oncesibe kadar ciglik cigligayken anlamiyorum neyse konumuza gecelim evin disi yikik dokuktu cok eskiydi belli oluyodu 3 katli binaydi merdivenleri en fazla 40 kiloyu tasirdi merdivenlerden cikarken gicirtilar cikiyordu ve bu ses hepimizi korkutuyordu evi geziyorduk urpere urpere duvarlarda kanlar vardi evin icinde yankilanan ciglik sesleri vardi ve tekrardan bir adam sesi geldi "buraya gelin"diye çigliklarin ardindan once o sesi duymadik ama ardi ardina tekrar soyledi bu sefer gene evdeki gibi olur diye evden kosarak cikmaya calistik ama nafile.kapi sanki zincire vurulmustu

+Sena:sansimiza tukureyim

-ben:nedir bu kitli kapilardan cektigimiz dedim ve kalın bir ses "hahahaha nerden buluyorsun boyle espirileri"dedi bende senden korkmuyorum dedim kendimden emin bir halde sonra merdivenlerden birisi iniyordu hepimiz geri cekildik korkar adimlarla demek sissiniz o korkusuz kızlar bende tekrardan korkmadan evet biziz dedim ama geri kalanlar korktuklari icin cevap bile vermediler anlicaginiz yanliz kalmistim adam uzerime dogru geldi bayada uzun boyluydu elleriyle beni tutarak havaya kaldirdi afferin sen aralarinda en cesurlari olmalisin dedi halbuki en korkaklari bendim merak etme dedi kulagima fisildayarak sana birsey yapmayacagim dedi korkum gecmisti aslinda o adamin bana guven vermesi artik korkmuyordum da neyse bana kapiyi acti ve buyrun hanimefendi dedi bende kosarak cikmaya basladim ama arkadaslarim kalmisti bana bagirarak merak etme onlara birsey yapmayacagim dedi ve endisem dahada azaldi sonra eve gittim ve uyuya kalmisim sanah hemen dus alip giyinip evden ciktim o cikmaz sokaga gittim ve arkadaslarim sokagin ortasinda yatiyorlardi cansiz bir halde aglayarak ciglik atmaya basladim...

hani arkadasarima irsey yapmicaktin seni yalanci pislik diye haykirdim sokagin ortasinda..
Devamı gelecek arkadaslar..

korkuyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin