1. Ti Ne Znaš Da Voliš Dogan

2.4K 74 3
                                    

Sadašnjost
Hotel "Merriot"
Dubai, UAE

Dogan

"Oooo tooo macooo tako srce, tako nastavi uhhh!!!" - stenjao je zavaljen u duboku fotelju dok je rasna plavuša lickala njegovog ponosa. Kako je samo obožavao ove lake devojke koje su znali fenomenalno da ga zadovolje. Ništa bolje od plačene kurvice koje znaju šta treba, odrade to i svako nastavlja svojim putem.

"Aaah, Aaah mmmm!!!" - osmeh mu se razvukao na lice dok je polako pijuckao skupi viski, a šiša stvarala vrhunsku zabavu. Obožavao je miris viskija i opijuma, imalo je nešto u tu kombinaciju što mu je podizalo raspoloženje. A možda je bilo u dve crnke koje su se tako fino mazili na velikom krevetu, jedna je već bila u delirijumu dok je druga tako predano lizala. Uh kako bi i on da oseti njen jezik.

"Ustani idemo na krevet, jel si spremna, a srce?" - uhvatio je plavušu za glavu i izvukao tvrdi kurac iz njena usta, lepo je zažvalio i podigao je na noge, pa nema smisla da celu noć provede na kolena, zaslužila je malo da ispruži te nogice.
Kako je ustala on je skinuo preostalu odeću i nag uhvatio flašu viskija pa sa velikim osmehom rešio da im se pridruži. Tri predivne filipinke, bile su vlažne i rumene spremne da mu pruže pravi užitak, kao i svaku noć.
Nagnuo je jantarnu tekućinu direktno iz boce, zatim navalio flašu i poćeo je da istura na onu koja je već doživela svoj prvi orgazam, počeće sa njom.

Popeo se na krevet i spustio do vrelu i maznu pičkicu koje je bila tako skliska i mamila ga da je proba. Skupo viski kvasio je preplanulo telo, a on je jezikom lizao mekane vrele usmine. Nije joj trebalo dugo jer one dve su odlućili da mu se pridruže pa sad tako predano sisali njen bradavice, a ova je vrištala. Smijao se i gledao sa uživanje u još jednu bezimenu ženu u koju će noćas da isprazni svoje frustracije i nervoze. Dohvatio je kondom kad je osetio kako je poćela da mu se grči i setže ga pa bez ikakvu najavu zabio se u nje. Kriknula je, a on je zastenjao od miline, tako vrela, tako mokra, ma fenomenalna.

"Dođi ovamo, lezi!" - pozvao je plavušu, a ova jedva je doćekala da joj pruži pažnju pa sa osmehom dopuzala do njega. Kako je naredio tako se ona namestila, pa podigla nogice i raširila se za njega, dok je druga nastavila da ljubi ovu drugu koju je on luđaćki jebao. Štipao je plavušu i polako spušato dlan do njenu pičku kako je ubacio dva prsta, tako je ona već vrištala od užitka.

"Tako, tako srce!" - voleo je kad ovako vrište dok ih jebe. Nastavio je i za tili ćas je ova ispod njega već bila gotova ma tako se derala da je bio ubeđen da su ga ćuli one na recepciji. Izvukao se od iz nje pa bez razmišljanja prebacio se na plavušu.

"A ja, hoću i ja da osetim tebe" - mazila se treća i već je dahtala dok je sebe zadovoljavala, dok je ova druga istišteno ležala na krevetu, a plavuša je već poćela da vrišti od orgazam koji je lomio.

"Doćićeš i ti na red, al mislim da bi te ona malo trebala zadovoljiti ha šta kažeš, ajde srce za moje oči." - predložio je, a ova koje je ležala kao po komadi ustala je i naguzila se pa poćela da liže ovu drugu. Zamutilo mu se ispred oćiju, pa štom je plavuša svršila, a bome i on za njom dobro je napunio kondom, bukvalno je ugušio kad joj je ugurao kurac u usta dok je uživao u performans ispred sebe. Uhvatio je malu ispred sebe pa ugurao joj dva prsta u vrelu macu, a ova je gotovo svršila, uh taman bila je spremna za njega, a i njegov ponos je već bio budan.

"Hvala srce, odmori malo." - izvukao ga iz njena usta pa štipnuo njene sike, a ona je ciknula pa izvalila se na krevetu, taman da on stavi još jedan kondom. Kako je stavio gledao je kako ova ispred njega stenje i svršava dok je druga liže li liže.

"Uhhh kako ste mi dobre, nastavi mala, nastavi dobićeš svoje na kraju." - rekao je promuklog glasa pa pljunuo ovu ispred njega po guzu i dok se ona svestila već se zabio u nju. Kako je samo voleo ovu pozu kad mu se ovako nameste, a on ih samo trpa li trpa. Nije joj trebalo puno, nekoliko nasrtaja i već je vrištala ko da je neko kolje jebote.

TAJKUN 5 Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang