5. Oprosti

1.9K 73 0
                                    

Sadašnjost
BORAN FAMILY BOAT
Antalya, Turcija

Maria

Osećala je svuda po svoje napeto telo njegove nežne ruke kako je maze, dok njegove tople usne ostavljaju poljupce svuda po njenu kožu. Nije ni shvatila šta je snašlo kad je videla svoje dete u njegovim rukama. Strepila je od ovaj trenutak od kad ga je pre dve godine videla u sportskoj dvorani.

Onda pre ćetiri godine nije znala šta je snašlo kad su svi testovi pokazali da je u drugom stanju. Pre njega nije imala nekog sa koga je provela noći jer Saša je bio zahtevan oko pripremama za preuzimanje kompletne franšize za Hotel "Merriot" na balkanu. Nakon što je provela najlepšu noć u svom životu nije nekako mogla, još manje htela da neko drugi uništi ona prelepa sećanja.

A tek kad je saznala da je trudna potpuno je obrisala taj dio od svog života, jednostavno nije joj delovalo u redu da spava sa nekog drugog.

Kad su je Boranovi pozvali da sa njima provede leto na Ostrvo pa na tursko krajbrežje nije joj bilo svejedno. U ovih nekoliko godina retko je viđala Daliju i Jonuzove, a kad bi je videla onda bi to bilo u poslovnom smislu ili na neku porodičnu proslavu, pa nekako je uspevala da pregrmi tih nekoliko sati.

Ovaj put pokušala je na sve načine da izbegne poziv na odmor, ali kad su se sve žene nameraćili na nju, još i na sve to nabuckali Miju koja je tu pronašla zaista prave drugarice nije više imala kamo. Njega nije očekivala da će doći iskreno, jer svi su uveliko pričali da Dogan retko kad dolazi kući i sa njima na odmor. Nadala se da neće doći i ovaj put, nažalost njena želja se nije ostvarila.

Mia kao i svako dete iz porodice bila je oduševljena od njega, Kana i Mustafe jer su im njih troje sve ugađali. Kad je dan nakon Kajinog rođendan upoznala njegove roditelje  oficijalno, malo je reći da se umalo nije onesvestila od straha.

Niko, apsolutno niko nije znao ko je otac njenog deteta.

U svakom slučaju bojala se jer Mia je imala iste oči kao njegove, takođe i boja kose bila joj je ista kao njegova. Videla je kako je njegova majka gleda, kako je njen otac posmatra, a ona sa svakim pogledom izlazila je iz kože.

Pre tri godine kad je rodila Miu otac i majka popeli su joj se na glavu, kao i njena sestra da javi ocu da je rodila. Ma koliko ona njima pričala da ne zna ko je otac, oni nisu hteli da slušaju, na kraj nekako su sebi ubedili da je Saša, Mijin otac. A luđak od njenog šefa nije ništa uradio da ih razubedi, kako je njoj znao da kaže "pusti ih bre nek misle šta žele, tako će vas ostaviti na miru. Nek oni lupaju glavom, ti najbolje znaš ko je, šta je i jel vredan da mu javiš. Ako je njima lakše evo ja ću da budem Mijin otac jedna afera uz moje ime manje više."

Kad je prihvatila Nadijin predlog i Boranov velikodušan angažman, njeni nisu bili u redu sa tim jer kako će u Tursku sa detetom, kako će da odvaja dete od oca, ma oni su bili ubeđeni da joj je Saša otac, a to što nemaju ni gram slićnosti nema veze. To što je Saša crn i sa zelene oči, a Mia sa čokoladom kosom i kafene bademaste oči, nema veze. Može i njena prirodna kestenjasta i plave oči da prođu, pa šta nešto se tu priroda pomešala.

Ali jednom čoveku nije to sve promaklo. Strepila je od ovaj trenutak nije joj bilo ni na kraj pameti da mu ikada prizna ili javi za dete. Kako uopšte da jednom tajkunu, nasledniku najveće hotelske imperije javiti da ima dete nakon jednu noć.

"Dođi, nek ona spava." - tiho je progovorio u njenom vratu pa nije ni saćekao njen odgovor uhvatio je za ruku i poveo van na palubi. Zatvorio polako staklena vrata da ih Mia ne čuje i ponovo je došao do nje.

Gledala je u njega u najlepšeg muškarca koga je u životu srela i nije znala šta da radi. Još onog trenutka kad ih je saćekao na aerodromu u Dubaiju ostavio je jak utisak na nju. Videlo se iz aviona da je švatljećina prve klase, ali nije bio napadan, bio je učtiv, kulturan i đentlmen. U svom poslu bio je definitivno neznamenjiv i to joj se najviše dopalo. Jeste da joj se upucavao na ručku, većeru, pa čak i mamuran na doručak, ali kad bi seli za konferencijski sto on je sve te šale, anegdote, šarmerski osmeh ostavljao iza drvena vrata i na njegovo mesto nastupao je njegovo drugo ja. Čula je svašta o njemu od Saše, koji ga zaista gotivio, a kad ga upoznala shvatila je i zašto. Dogan je bio izvrstan menađer, koji je o svom biznisu znao bukvalno sve, imao je hotelijerstvo i turizam u malom prstu. Bilo je uživanje raditi sa njega, a i provoditi vreme pored njega.

TAJKUN 5 Where stories live. Discover now