9. Novi Tip

1.7K 70 9
                                    

Sadašnjost
BORAN HOLDING
Istanbul, Turcija

Dogan

Pre dve nedelje uspeo je da preda sve poslove u Dubaiju i napokon na početka Octobra vratio se kući. Nakon što su se negde sredinom avgusta vratili u Istanbul umesto kao svaki put da pobegne nekud na mediteranom, ostao je u porodičnoj kući na Ostrvo i nikada bolje nije mu bilo. Dok su bili tamo skoknuli su do Istanbul da on i Mia urade DNK, usput da vide kako i što treba da bi se upisao u rodnom listu i da mala uzme njegovo prezime. Tarik i Kemal bili su od velikoj pomoći, Dilara i Jasemin takođe, a i svi ostali.

Nakon što su sve sredili odlučili su da se Maria i Mia presele u njegovu porodićnu rezidenciju. Tako sad više ne mora da trpi majku da kuka za odbeglog sina jer ima još jednu unuku, praunuku i još dvoje na put.

Za to vreme njegov otac jedva je doćekao da ode u penziju, ma taj je već godinama unazad bio spreman za mirovinu samo je ćekao ko će prvi da preuzme fotelju on ili Dalia.

Dalia sa druge strane jedva je doćekala da on sedne u veliku fotelju, nije htela biti velika gazdarica, ali on nije sve to tako lako prihvatio. U dogovor sa svog oca on je seo na fotelju samo kao glavnog i izvršnog direktora, a njegova sestra i buduća supruga bili su njegove desne ruke i ljude od poverenja. Članovi upravnog odbora i glavne šefice na ključnim pozicijama.

Da, Maria je napustila posao kod Boranove i prešla da radi za njih kao glavni i odgovorni direktor kompletnog marketinga i PRa. Od njenih roditelja jedan period nije bilo ni traga ni glasa međutim, on nije tek tako lako prihvatio sve to oćekivao je da će se pojaviti odnekud, zbog toga nije se previše opustio.

Mia je sa druge strane bila presrećna imala je tatu i ništa više nije bilo važno.

Kad su je Dalia i Deria pitali šta želi za useljenje, ona je rekla "Neću ništa imam mamu, imam tatu, imam baku i deda, imam tetu i pet sestre ne želim ništa, imam sve!!!" rasplakala ga je ta njena nesebična ljubav i sreča kojom je zračila. U vrtiću pronašla je najbolju drugaricu u Sibel, ćerku Kemalove sestre i sad su postali nerazdvojne. Ovaj odmor je uvelikom bio nešto posebno za sve, čak i za decu. Zara i Jara našli su najbolje drugarice koje su do sad poznavali i sa kojima su se družili, ali kako su njih dve kao i Tarikove čerke krenuli u predškolsko oni su odlučili da ih upišu u isti razred, naravno Faruk i Firat su išli sa njima u paket i sad su bili svo šestoro nerazdvojni.

On je sa druge strane trenutno sedeo u terenac, a njegovi ljudi su ga vozili prema direkciju Boranovih. Još dok su bili na Ostrvo, Aliju je palo na pamet da bi bilo najbolje da svi zajedno unajme jednu kompaniju koja će im održavati kompletnu IT opremu. Složili su se jer bi tako bilo lakše i kad su već krenuli sa agencijom za obezbeđenja, sa devojke za poslugom, sa zdravstvenom zaštitom, eto mogu i IT sektora. Naravno tu su uskočili i Hašim sa svojom kompanijom, zatim i Đevat i Himli jer i njima treba neko za taj dio.

Kenan i Kan su pronašli neki lik koji je do sad živeo u Brazil, imao tamo multimilionersku kompaniju koju je nasledio od svog oca i sad je pre pola godine preneo tu kod njih u Istanbul.

On se pitao ko je ta budala što je prebacio svoj posao iz Brazil u Turskoj. Ali videće danas ko je taj jer gazda lično se odazvao da će doći sa ponudom kako bi razgovarali.

Terenac je ušao u veliko Boranovo dvorište, a on se nasmijao dok su on i Ali i Hašim imali kompanije u nebodere u poslovnoj četvrt u Istanbul, Boranove imaju svoju malu oazu mira pored Bosfora. Kao i Burak koji ima svoju vinariju na drugog kraja Istanbula kod Top Kapi. Himli i Đevat su pametno ostali u samo srce grada na Taksim.

Izašao je iz automobila, a iza sebe je čuo dva duboka glasa.

"Bokte svaki put kad dođem ne znam jel sam došao poslom ili sam promašio put jebote." - gunđao je Himli, a Đevat je dodao.

TAJKUN 5 Where stories live. Discover now