❝ You were a vision in the morning
When the light came through
I know I've only felt religion
when I've lied with you ❞▾
Draco Malfoy ilk defa iğneleyici sözlerini içinde tutmayı deniyordu.
Denemeseydi büyük ihtimalle ders başlayalı sadece üç dakika olmasına rağmen Potter'ın babasının öğretmenleri olmasına güvenip de derslere girmemesi hakkında en az on beş imada bulunabilirdi. Üstelik edebiyat öğretmenleri Lupin'in, Harry'nin ismini yoklamada bile okumaması ( ki bu, derslere girmeyeceğini bildiği anlamına gelirdi. ) eline fazlasıyla malzeme vermişti.
Ama Draco hiçbirini yapmadan önündeki metindeki sözde önemli satırların altını fosforlu kalemiyle çiziktirmeye devam etti. Harry Potter artık erkek arkadaşı olduğu için, ondan gerçekten hoşlandığı için ve biraz da derslere girmemesi kendi suçu olduğu için çenesini kapalı tutmak zorundaydı.
İlişkiler her şeyi karmaşıklaştırıyordu.
Ve arkadaş kavgaları da her şeyi zorlaştırıyordu. Blaise, geçen günkü olaydan sonra Draco'nun yanına oturmamıştı bile. Belki de gerçekten çenesini tamamen kapalı tutarsa herkesle daha iyi geçinirdi. En azından daha az sorunu olacağı kesindi.
Metine dikkatini veremediğinden emin olunca defterinden bir parça kağıt koparıp işaret ve baş parmakları arasında yuvarladı. Elde ettiği kusursuz topu Blaise'in sırtına fırlatmıştı, arkadaşı arkasını dönerse buzları eritmek için en azından bir çift laf etmeyi düşünüyordu ama kağıt, Blaise'in yeşil sweatshirt'inin kapüşonuna girerek kayboldu.
Bir kez daha denedi. Sonuç aynı olunca daha büyükçe bir parçayı alıp Pansy'ye fırlattı. Top, genç kızın saçlarına takılmıştı. Pansy hemen çatık kaşlarla arkasına döndü. 'Ne var?' diye sordu dudaklarını oynatarak.
Draco başıyla Blaise'i işaret etti. Aynı Pansy gibi dudaklarını oynatarak 'Onun sorunu ne?' dedi.
'Umarım bilmiyor taklidi yapıyorsundur.' Bu anlaşılması zor bir cümleydi. Pansy'nin birkaç kez denemesi gerekti.
Draco omuz silkti. 'Ciddi değildim.'
'O zaman bunu ona söyle.'
Pansy de omuz silktikten sonra önüne dönmüştü. Onun açısından bakarsanız da durum kötüydü ( Sonuçta yakın arkadaşınız ile sevgilinizin kavga etmiş olması pek hoş bir durum sayılmazdı. ) ama genel olarak burnunu başkalarının işine sokmayı tercih etmiyordu.
Draco, Pansy'den medet umamazdı yani. Kendi halletmesi gerekecekti. Blaise'i de birinci sırayı Harry'nin doldurduğu halledilmesi gereken sorunlar listesine ekledi. Neyseki liste çok uzamamıştı. En azından... Henüz çok uzamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wind of change ☰ drarry, au
Fanfiction❝ Harry Potter, Hogwarts'da dördüncü yılında bir şeyleri değiştirmek için her şeyi yapardı. Ve buna Draco Malfoy ile konuşmak bile dahildi. ❞ ➥ WATTYS 2021 YARI FİNALİSTİ!¡ ➥ #1 in romine ➥ #1 in drarry ➥ cast'e 'tom'dan devam', 'tom daha iyi', 'to...