31

2.1K 183 70
                                    

"Víš proč si omegy staví hnízda, Jimine?" alfa otevřel velké dveře do jeho ložnice a pustil omegu dovnitř. Zvědavý chlapec se všude rozhlížel, naposledy, co místnost navštívil, byl vystrašený a zesláblý, teď měl čas si vše prohlédnout.

Od oken do zahrady s krásnými černými závěsy, přes několik obrazů na bílích stěnách, zobrazujících různá města, která Jimin neznal až po majestátní postel se saténový povlečení opět v černé barvě.

"Mám rád černou" pokrčil Yoongi rameny, když viděl, jak omega na vše s pootevřenými rty zaujatě zírá. Vypadal tak roztomile, že se ani alfa nebránil drobnému úsměvu.

"Nevím" utkvěl nakonec Jimin v Yoongiho očích. Tomu chvíli trvalo, než zpracoval, co mu omega řekl.

"Oh... No obvykle omegy většinu heatu prospí a to právě v hnízdě" Yoongi přešel chlupatý koberec před svou postelí k dveřím z tmavého dřeva hned vedle.

"Dávají tak alfám najevo, že potřebují klid a odpočinek" pokračoval, mezitím co Jimin netušil která bije. Jediný odpočinek, co při heatu dostal byl, když se mu na chvíli podařilo omdlít.

"Nabídl bych ti postel, ale je příliš přístupná, takže..." konečně otevřel dveře a odhalil menší šatnu, nicméně dost velkou na to, aby si v ní mohl omega pohodlně ustlat.

"Donesu ti sem nějaké mé nevyprané oblečení a deky, jinak Marry používá aviváž, takže by to tu mělo vonět" uchechtl se alfa, když načichl mezi visící košile.

"Tak, co tomu říkáš" chytl omegu za drobné ručky a přivinul si chlapce k hrudi. Jimin se samozřejmě hned submisivně tváří otřel o staršího košili a vzhled k jeho očím.

"Já nevím..." omega unaveně zavřel víčka. Že všech těch informací mu stála hlava kolem. Všechno bylo tak jiné a nové. Bylo to, jakoby mu tvrdili, že po tolika dnech, co viděl Slunce zapadat na západě, dnes zapadne jinde.

"To je v pořádku, ano? Postarám se o tvé pohodlí" alfa pohladil Jimina po šíji a líbl do vlasů. Yoongi měl jeho černé prameny moc rád, byly jemné a voňavé. Omega se o ně patřičně staral, když už měl tu příležitost.

Chvíli se k sobě tulili, ani jednomu se nechtělo z hřejivého objetí vymanit. Chlapec se spokojeně třel nosem o Yoongiho košili, aby na sebe přenesl co nejvíce jeho vůně.

Bylo to klasické chování omegy, které se blížil heat. Alfa měl radost, že i přes to všechno má Jimin v sobě přirozené instinkty, které mu radí, co dělat.

Třeba bude všechno v pořádku

"Tak co kdybychom ti připravili hnízdo, když na to teď máme čas?" Yoongi se, ač nerad, od Jimina kousek odlepil, i přes to, že se chlapec držel jako klíště.

"Marry má určitě nějaké mé nevyprané prádlo, už jsem jí řekl, aby to nějak přebrala a donesla" alfa mezitím ze spodních poliček šatny začal vytahovat náhradní deky a pár polštářků, které skládal mezi vysící kabáty.

Myslel si, že by omega mohl vyžadovat více soukromí a přecijen být co nejvíce schovaný a kožichová zástěna by mu zároveň zajistila teplo.

"Tak pojď, urovnáš si to podle svého, tomu už moc nerozumím" Yoongi výmluvně pohlédl na zvědavého omegu a podrbal se na zátylku v černých vlasech.

"Ale já to neumím" Jimin zahambeně sklopil hlavu. Nebyl plnohodnotná omega, neměl výcvik, kde by se toto všechno naučil.

Yoongi se opět s povzdechem postavil a chytil Jiminova drobná ramena do svých rukou. Skoro ho mohl prsty obejmout, jak byl Jimin malý.

"Prostě si tam k tomu sedni a srovnej si to tak, aby si se v tom cítil dobře" alfa jemně palci masíroval omegy klíční kosti, mezitím co se Jimin uvolňoval do jeho dotyku.

Z jejich chvilky je vyrušilo lehké zaklepání na dveře. Alfa omegu s povzbudivým pohledem pohladil a šel otevřít Marry s celým košem různého prádla.

"Marry! Neměla si se s tím tahat po schodech, přišel bych pro to!" Yoongi si okamžitě celou náruč převzal do rukou a málem s tím vším srazil chudáka Jimina, jak přes hromadu neviděl.

Ten naštěstí stihl uskočit stranou a alfa koš položil hned vedle komínku dek a polštářků.

"Vybrala jsem hlavně košile a mikiny, snad ti to bude vyhovovat" hospodyně se usmála na omegu stojícího uprostřed toho všeho zmatku, nevědícího co dál.

"J-Já myslím, že ano, děkuji" chatrně oplatil úsměv, ale pak se stejně zvědavě otočil k alfě. Nechtěl promeškat svou první lekci Jak být správná omega.

"Tak já vás tu nechám, jděte včas spát" Marry oba chlapce sjela téměř mateřským pohledem a zavřela za sebou dveře. Věděla, že si spolu poradí a že se o ně nemusí bát.

"Tak pojď" pobídl Yoongi stojícího Jimina, když se hlavou vynořil zpod hromady oblečení.

Omega nic nenamítal a přesně jak původně dostal nakázáno si sedl před haldu látek a nervózně po nich začal předjíždět prsty, aby otestoval materiál.

Alfa do ničeho nezasahoval, jen z povzdálí sledoval, jak roztomilý chlapec přebírá deky, třídí oblečení na další hromádky a pomalu pod sebou utváří něco, připomínající hnízdo.

Jimin byl do činnosti překvapivě zabraný. A mohl i říct, že ho to i bavilo. Pomalu si kolem sebe stlal deky, dospod ty nejměkčí a nahoru zase ty chlupaté, které se mu tak líbily.

Pak celý útvar začal zaskládávat Yoongiho mikinami, jelikož u košil ho tlačily knoflíky, ty raději rozhodil kolem dek, aby se příjemná vůně co nejvíce rozprostřela.

Nakonec uprostřed uducal dostatečně velký důlek, ten vystlal tenkou saténovou dekou přidal do něj i pár polštářků.

Otočil se na alfu, který ho s hrdým úsměvem sledoval. Musel uznat, že se to Jiminovi opravdu povedlo, sám by si hnízdo vyzkoušel, ale mohl by tím omegu urazit, kdyby nerespektoval jeho bezpečné místo.

"Je to dobré" ani si nevšiml, kdy se mu Jimin vtulil do objetí. Začínal být nějaký přítulný a alfa už pomalu cítil, jak se mu mění vůně. Takže všechno stihli akorát včas.

"Je to perfektní, jsi moc šikovný" Yoongi omegu pochválil a začal jo drbat na zádech, což si černovlásek vyloženě užíval. Tiskl se k Yoongiho ruce a spokojeně mručel.

"Alfa?" Jimin věděl, že je s ním něco jinak, normálně takový nebyl, ač měl dotyk rád, byl vůči němu bázlivý. Ale teď chtěl víc, víc dotyku, víc kontaktu, víc Yoongiho.

"Já vím... Já vím... Bude to dobré, ano? Postarám se o tebe" šeptal tiše Yoongi, když si omegu pomalu, ale jistě vedl k té obrovské posteli.

Nooo.... Tak tady všichni víme, kam to směřuje....

Jen tak mimochodem, kdo má úchylku na chlupaté deky? Já se hlásím dobrovolně

Jinak jak se vám líbí jak se příběh vyvíjí?

Byla bych hrozně ráda, kdyby jste mi napsaly, co vás na tom překvapilo, co se vám nelíbí, co a jak by jste chtěli změnit, jaký očekáváte konec a co jste původně očekávali, když jste na můj příběh narazili.

Můžete mi to psát do komentářů, soukromých zpráv, nebo konverzační, kam přidám stejnou otázku

BloodyPrincess

Heart Boom/Yoonmin A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat