- günümüz -
" aptallık edip yeonjun ' un seni dövüşe çekmesine nasıl izin verirsin ? "
" bana kalırsa bütün sorunlarımızı çözdüm .
onu dövüşte yenerim , savaş biter .
evime dönerim ."" karada yaman bir dövüşçüsün ama burası kara değil .
yeonjun bütün hayatını su altında geçirdi .
savaşçı eğitimi aldı .
en iyisi olmak için eğitim aldı ."" bana dövüşmeyi sen öğrettin Cobra Kai . "
" bakalım bir şeyler hatırlıyor musun "
sözlerini bitirir bitirmez elindeki mızrağı hyunjin ' e fırlatmıştı minho .
_
- geçmiş -
" bu büyük çatal ne için ? "
" o bir mızrak .
şimdi kendini savun . "mızrağı genç samuel ' e vermiş kendisi de elindeki aletle ona saldırmıştı .
hemen kendini savunan samuel ' de ona karşılık vermiş böylece deniz kenarında yaptıkları eğitimde ciddi bir seviye atlamıştı .
son gelen darbeyi de savurduktan sonra minho ' nun bitmek bilmez teknilerinden biriyle daha karşılaşmış
elindeki aleti sırtına yemesiyle yere çökmüştü .hırslıydı , hemen ayağa kalkmış
minho ' nun karşısında ki yerini almıştı .o sırada ne yaptığını kestiremediği minho ise elinde ucu zıpkınlı mızrağını döndürüyor önünde suya kalkan hazırlıyordu .
genç samuel hışımla vurdu önündeki suya fakat kalkan tarafından geriye itilmişti .
" bu da ne ? "
" bu hareketi sana mızrakta ustalaştığında öğreteceğim . "
tekrar vurmuş kalkana ve tekrar savrulmuştu genç samuel .
" adil değil bu .
bu şey büyük ve tuhaf , neden kılıç kullanmıyorum ? "" o annenin mızrağı .
kraliyet ailesinin geleneksel silahı .
onda ustalaşmadan kral olamazsın . "" beni görmeye neden gelmiyor ? "
" söyledim ya .
hazır olduğunda .. "bağırarak minho ' nun sözünü kesti .
" yalan söylemeyi bırak!
istediğin her şeyi yaptım .
geçtiğim her testten sonra yeni bir test uyduruyorsun .
ne zaman yeterli olacağım ?
o , beni sevmiyor mu ? "" annen seni bu dünyada her şeyden çok sevdi .
ama seni güvende tutmak için atlantise dönmek zorundaydı . "" kral mark ile olan evliliğine uzun zaman önce karar verilmişti .
bu yüzden evlenip ona bir evlat vermek zorundaydı .
prens yeonjun .
ama mark seni öğrendikten sonra
kıskançlık gözünü bürüdü
anneni ,
Trench ' in yaratıklarına verdi ."" onu idam mi ettiler yani ?
beni doğurduğu için mi ? "suskun bir şekilde başını eğen minho ile burnundan soluyan genç mızrağı
fırlattı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 things i hate about you • hyunlix ✓
Fanfic❝ benim geldiğim yerde deniz göz yaşlarımızı göstermez. burada öyle değil, burada hissediyorsun.❞ ©markleached | hyunjin & felix ―20.11.20 ―12.12.20 | story | #aquaman, film uyarlamasıdır. #ilk chrislisa / türk marklisa