Au trecut aproape 3 saptamani de cand am iesit din spital ,Marinette la fel.Ne-am intors inapoi la vila...In toate aceste saptamani am incercat sa il ocolesc cu tata cat de mult se poate . Am fost foarte protectiv in preajma lui Mari....nu am lasat-o singura cu el.....Veste proasta este...ca nu i-am spus...ca....a pierdut copilul...Ea inca crede ca ..il are...toti incercand sa ii facem pe plac....Sper sa nu ma urasca dupa ce ii spun asta...Azi....azi e momentul...
Ca de obicei rasa mea de soare dormea . Ma pun pe marginea patului si ii mangai usor fata . E atat de frumoasa...Si brusc se trezeste.
Ad:Scuze ca te-am trezit...
M:*casca luuung*Nu-i nimic!
Se apropie de mine dandumi un sarut dulce! Trebuie sa ii spun..acum..
Marinette pov:
M-a simt mult mai bine dupa acel....incident nu prea fericit. Ma bucur oricum ca copilul si Adrien sunt bine! Abia astept sa ne marim familia!
Zambetul lui Adrien se sterge de pe fata aparand unul trist..M:Umm....nu ti-a placut sarutul?!
Ad:Nu e asta...e....
Ii pun o mana usor pe obrazul lui el incercand sa imi souna ceva...
M:Adrien,orice s-ar intampla sti ca sunt aici da?
Ad:Stiu..dar...asta te va distruge...nu vreau sa suferi..
M:Adrien. Ma speri...ce ai facut?
Deja starea de panica se activase....oare..ce-o fi facut atat de grav?
M:Adrien,m-a speri spune odata ca te bat!
Ad:Copilul....
M:Ce e cu el?
Ad:Ai.....ai pierdut copilul de la acel incident...
M:Po..poftim?.Nu e adevarat! Minti! Nu poate fi...nu?
Ma uit cu o ultima speranta la el...el...aproape plangand...dand din cap in semn ca da...era adevarat...
Nu se poate intampla asta !! Era si el un suflet....cum se poate intampla asta...M:Nu pot....*zic prin plans.*
E cel mai groaznic sentiment sa pierzi un copil!Nu doresc la nimeni sa li se intample asta ...NICIODATA!
Ad:Calm Marinette...va fi bi-
M:Nu! Nu va fi! Lasama in pace!
Fug in baie unde inchid usa si ma preling pe ea incepand sa plang...
Ad:Pitic...lasama sa intru..
M:Pleaca! Nu ai auzit! Dute!
Defapt..aveam nevoie de o imbratisare..sau...2...Dar orgoliul meu nu ma lasa...Vreau doar sa ma fescarc atat...
Ad:Bine..dar sa sti...voi sta langa usa asta pana se va deschide! Nu te las la greu! Ti-am promis!
Imi apare un mic zambet in coltul gurii cand aud asta....Macar iubuta sa fiu...ca distrusa sunt...
.......Dupa 40 de minute......
Decid la un moment dat sa deschid usa...Cand o deschid Adrien cade tresarind....Inca ma astepta...Se uita speriat la mine eu cazand jos,la fel facand si el imbratisandune puternic....
Ad:Sh..descarcate..Vei vedea! Vom avea altul! Nu lasa durerea si suferinta sa te acopere...Esti puternica Domnita...stiu asta....
M:M...mers..mersi..*zic asta printe lacrimile amare care se preling pe obraji mei rosi...
Adrien incepe sa cante...Asta ma face sa ma linistesc si ascult vocea lui superba
(Gamditiva ca stau imbratisati pe podea cantand asta amandoi ,facand-o pe Marinette sa se inveseleasca,urmand la al doilea refren Adriwn intindandui mana ridicanduse si dansand vals usor razand si chicotind)
Ad:Mai bine?
M:Mult!
Il sarut scurt pentru aceasta surpriza si dupa imi spune..
Ad:Stiu ca te-a durut aceasta veste..dar....mai am una....
M:O nu....
Ad:Hawk Moth..e...tatal meu...
M:I..imi pare rau..Adrien..
Ad:E ok ! Mersi....
M:De aia ma trageai de o parte cand..?
Ad:Da....Acum vin-o incoace!
Ma i-a strans in brate stand mult si bine asa...Ma simt mai protejata ca nicioadata.Si acum ca ii stim identitatea lui Hawk Moth ne va fi mult mai usor sa il invingem!Nu pot sa cred ca noi! Buburuza si Motan Noir ,locuim in conacul lui Hawk Moth! Pai...asta va fi distractiv!
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Hello my people!
Sunteti ok ? Bine?
Aci ii capitolul promis ieri!Sper ca va placut!Ne revedem curand!✨🐞Bug out!🐞✨
CITEȘTI
꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|
RomanceDupa calatoria lor in New York totul s-a schimbat intre cei doi indragostiti!Oare cei doi isi vor dea seama ca sunt facuti unul pentru altul?!🐞 (Stiti cine e Buburuza...bla bla...si despre episodul special din New York! Pai aceasta este continuarea...