14

415 17 0
                                    

N/t pov*

A trecut o săptămână de când Jimin a aflat că Suho este băiețelul lui,o săptămână de când ne-am împăcat.În fiecare zi vine acasă la mine și se joacă cu Suho.Îmi place să petrecem timp ca o familie.În acest moment mă aflu în camera lui Suho încercând să îl adorm.Este ora 1:30 noaptea și el s-a trezit și acum nu mai pot să îl adorm.Dintr-o dată începe să plângă și să vomite.M-am panicat și am început și eu să plâng.Nu s-a mai întâmplat să vomite și nu știam ce să fac.Am pus mâna pe fruntea lui și am observat că are febră.Am mers repede în camera,mi-am luat telefonul și l-am apelat pe Jimin.

Convorbire telefonică*

Jimin:Alo.*spune cu o voce somnoroasă*

N/t:Alo.*spun plângând*

Jimin:Iubire de ce plângi?Ce s-a întâmplat?

N/t:Vino repede te rog.Suho vomită într-una și are febră.Nu știu ce să fac.

Jimin:Ajung în 10 minute.

N/t:Grăbește-te te rog.

Jimin:Iubito calmeaza-te.Ajung în 10 minute.Bine?

N/t:Bine.

Convorbire telefonică încheiată*

Jimin pov*

După ce am vorbit cu N/t,m-am îmbrăcat repede și am plecat.După nici 5 minute ajung în fața casei și cobor repede din mașină.Intru repede în casă și urc sus.Intru în camera lui Suho și o găsesc pe N/t plângând,Suho fiind în brațele ei.

Jimin:Iubire.*spun și mă apropi de ea*

N/t:Jimin.*spune și mă ia în brațe.*

Când ne despărțim din îmbrățișare,iar Suho începe din nou să vomite.Îl iau pe Suho în brațe și încep să îl mângâi pe spate în încercarea de al calma.Când se oprește din vomitat,o iau pe N/t de mână și coborâm jos.Ieșim din casă și ne urcăm în mașină.N/t se urcă pe bancheta din spate cu Suho în brațe,iar eu mă urc la volan.Când pornesc mașina pentru a pleca,N/t mă întreabă:

N/t:Unde mergem?

Jimin:Mergem la spital pentru al consulta un medic pe Suho.

Pornesc cu cea mai mare viteză spre spital,iar în 10 minute ajungem.Cobor din mașină și îl iau pe Suho în brațe.N/t coboară și ea din mașină și vine lângă mine.Intrăm în spital și mergem la recepție și întreb dacă este un doctor liber pentru al consulta pe Suho,iar aceasta ne spune să mergem la cabinetul medicului Park Shin Hye.Îi mulțumim doamnei de la recepție și ne îndreptăm spre cabinetul doctorului.Batem la ușă,iar o voce feminină ne spune că putem intra.

N/t pov*

Intrăm în salon și o văd pe Hye,sora Heei.

Hye:N/t?Ce te aduce pe aici?

N/t:Suho vomită într-una și are febră.Îl poți consulta să vezi ce are?

Hye:Desigur.Vreau să rămână doar N/t și băiețelul în cabinet.

Jimin iasă din cabinet,iar Hye îl pune pe Suho pe un pat micuț și începe să îl consulte.Dintr-o dată Suho începe să plângă și să de-a din mâini și picioare.Îl iau repede în brațe și încep să îl mângâi pe păr pentru a se calma.Când se oprește din plâns,Hye începe din nou să îl consulte,dar de data asta Suho fiind în brațele mele.După 15 minute Hye se uită la mine și spune:

Hye:Îl poți chema pe Jimin.

N/t:Ok.

Mă ridic de pe scaun și ies din cabinet.Jimin stătea pe unul din scaunele din fata cabinetului.Când mă vede,vine repede la mine și îl ia pe Suho în brațe,apoi îl sărută pe frunte și apoi pe obrajii.Suho își pune capul în sconitura gâtului lui Jimin și adoarme.

Jimin:Ce are Suho?Este bine?Este ceva grav?

N/t:Nu știu.Hye nu mi-a spus încă.A zis să te chem și pe tine în cabinet.

Jimin își împletește mâna cu a mea și intrăm în cabinet.Hye se uită la noi și zâmbește.

Hye:Nu este ceva grav.Se pare că a prins un mic virus.O să îți recomand niște medicamente.

Jimin:Ce bine că nu este nimic grav.

N/t:Mulțumesc Hye.

Hye:N-ai pentru ce.Asta este meseria mea.

O iau pe Hye în brațe,apoi iau rețeta medicală și părăsesc cabinetul împreună cu Jimin.Ieșim din spital și ne îndreptăm spre mașină.Mă urc pe bancheta din spate și îl iau pe Suho în brațe.Jimin urcă la volan și pornim spre casa.După 10 minute ajungem în fața casei.Coborâm din mașină și intrăm în casă.Urc sus și intru în camera lui Suho.Îl pun în pătuț și îl acopăr,apoi ies din cameră.Cobor jos și merg în sufragerie unde îl văd pe Jimin pe canapea.Mă pun lângă el și îl iau în brațe.Stăm așa minute bune,ne vrând nici unul să se despartă de celălalt.La un moment dat Jimin spune:

Jimin:Ar trebuie să te culci.Voi sta eu treaz în caz să se trezește Suho.

N/t:Nu.Du-te în camera mea și culcă-te.Eu voi merge în camera lui Suho și voi sta acolo în noaptea asta.Tu ești mai obosit decât mine.

Jimin:Dar

N/t:Asculta-mă te rog și du-te și pune-te în pat.

Jimin:Bine,dar să mă trezești în caz că se întâmplă ceva.Bine?

N/t:Bine.

Mă uit la Jimin,apoi îl sărut apăsat pe buze.Când ne despărțim din sărut îl iau pe Jimin în brațe.După ceva timp ne despărțim din îmbrățișare și urcăm sus.Eu intru în camera lui Suho,iar Jimin intră în camera mea.Mă apropi de pătuț și văd că Suho încă doarme,îl acopăr mai bine și îl sărut pe frunte.Mă pun pe fotoliul din cameră și mă uit la Suho cum doarme.

Jimin pov*

Intru în camera lui N/t și văd că pe pereți are poze cu noi doi și poze cu Suho de când era mic.Îmi vine să plâng când mă gândesc că nu am fost lângă ea în cele mai grele momente,dar și în cele mai frumoase momente cu ar fi nașterea puiuțului meu sau monentul în care Suho a spus primul cuvânt.Mă mai uit prin cameră și văd pe unul dintre rafturile cu cărți,un album.Îl iau și încep să mă uit prin el.Erau poze de când Suho încă nu era născut.Închid albumul și îl pun la locul lui.Mă uit la ceas și văd că este ora 3:25 noaptea.Mă pun în pat și încerc să adorm.Nu după mult timp îmi simt ochii grei și adorm.

N/t pov*

Pe timpul nopți am mers și l-am verificat pe Jimin.Dormea așa de drăguț.Strângea perna mea în brațe în timp ce era acoperit până la gât.Îl sărut pe frunte apoi ies din cameră.Cobor jos și merg în bucătărie.Beau un pahar de apă,apoi urc din nou sus.Intru în camera lui Suho și mă pun pe fotoliu,continuând să îl privesc cum doarme.

Te-am iubit și încă o facUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum